Jag får snart effetkrör, och jag har sportluft filter på nu, och kör urpluggat på min Rieju RRX
Jag har 102 nu, vad borde jag ha när jag får effektrör ca?
hej min kompis mt5a går ganska bra.. tror han har 49cc med 5.5hk lr så äre 65cc han vet ej vilket aja och kör med orginal munstycke o så.. xD vad ska han ha för storlek eftersom den inte går så bra.. eller den går bra men förgasaren är ej rätt inställd .. han har inget luft filter heller.. trimm han har = effekt avgassytem, o cylindern, borrat insug. cylindern kan va portad oxå sa hans andra polare men men snälla hjälp ?
Skinn1 skrev:Tja!
Har beställt ettt gianelli 2t till min drd pro och undrar om man behöver byta lågfartmunstycke?
isåfall hur mycket ska man gå upp i storlek?
DracPojken skrev:Tjena, har Tk rör o sportluftfilter på min Drac 04 men jag skulle vilja sätta dit min luftburk, nån som vet vad jag ska ha för munstycke?
Rabxorzz skrev:Jag får snart effetkrör, och jag har sportluft filter på nu, och kör urpluggat på min Rieju RRX
Rabxorzz skrev:Jag får snart effetkrör, och jag har sportluft filter på nu, och kör urpluggat på min Rieju RRX
Orginal är 75
Vad för effektrör ?
tror det räcker med det du har !
som marcus säger så beror de ju på vad du kör på för rör men kör du på tex ett thrower så räcker det nog
Svansson skrev:Halloj!
Jag ska på med ett TK throwe rör och 53 taggat bak drev. MEN! Vad skall jag ha för munstycken!? min polare som har samma setup vet itne vad han har för nåt! man skall tydligen byta båda! tack på förhand
Mvh Svansson
jag kör med MK Thrower rör och 11/53 drev.. har munstycket 82 men behöver lite större kanske 85 då skulle den gå bra.. sen så äre bara o justera på bensinnålen ..
Har en Rieju mrx 2002, med urpluggat krök, och en plugg borttagen vid luftburken, gör ca: 70-80, men den dör vid när jag gasar på, måste alltid använda choken då,
Skinn1 skrev:Tja!
Har beställt ettt gianelli 2t till min drd pro och undrar om man behöver byta lågfartmunstycke?
isåfall hur mycket ska man gå upp i storlek?
man behöver inte byta lågfartsmunstycke...men man ska byta huvudmunstycke
tja ny här undrar vad peugeot xps har för orginal munstycke? har en till fråga jag har urplyggat rör och den gick skitbra när jag köpte den men den går bara sämre och sämre för varje dag som går, kan det vara att ajg kör på ett tok förlitet munstycke och kolvarna/ringarna bränns/slits eller tändstiftet?
polisens mopeder går i 52 km/h
det e snabbt enlig dom men inte tillräkligt för att få tag i mej
har tänkt ett 90 munstycke. kör bara opluggat, min kompis har 90 på sin drac och han kör också urpluggat. Räcker 90 ? eller ska jag ha större eller mindre?