Det kommer snart!wiro skrev:Tycker det är dags för en update nu

Du kommer få se slut resultatet snartxDT50Rx skrev:Ser bara bättre & bättre ut

Haha ja det kan man lugnt sägatacopaj skrev:It's the finalcountdown.... *trumvirvel*
-ReM- skrev:Mycket snyggt, och fan va flitigt du jobbar!
Får jag ge dig ett tips med kabelskorna till bl.a lampan?
Klipp bort den röda plasten som är utanpå kabelskon, sen fäster du skon ordentligt med en tång och löder fast den också. Sen drar du över en bit krympslang ovanpå lödningen, så slipper du både att de ramlar av, och att det läcker in vatten som kan leda till rost/korrosion och där med dåliga kontaktytor.
Jag har själv som regel att jag alltid drar bort den där plasten innan jag monterar en kabelsko. Den är faktiskt riktigt dålig, och löder man inte ordentligt så brukar hela kabelskon lossa när du dragit i den ett par gånger.
Ah du det var en bra fråga, jag har inte riktigt koll då min sponsor ArosRacing betalat det mesta. Men jag skulle tippa på att allt har gått på ca 5000-6000kr om inte mer.Frag0 skrev:måste säga att det här är ett av det snyggaste och välgjorda projektet jag sätt! ser grymt ut, en fråga. hur mycket pengar lägger du ut på moppen?
t.ex vad kostade alla färgburkar å typ sånt? funderar själv på att lacka min moppe själv.men som sagt, snyggt!
Jag köpte skylten på MC-mässan i stockholm och fick ner säljaren från 200kr (Mäss-erbjudande) - 100krYamahaMarcus skrev:Det blir jävligt bra, va gick en sån där mini skylt på? Är den laglig?
Måste kännas bra att gjort i ordning den så bra? Lycka till med att göra klart det nu
Tack!KOLVBulten skrev:Det blir så jävla fint
Tacck! Kanske lite smaksak där men menDillpojken skrev:riktigt jävla snygt! dock är tejpen på framstänkan inte så jävla snyggt
Kommer i helgen, tidigare eller nästa helgmytarn1337 skrev:Uppdate snart?
Tackar!Persson aka pära skrev:blir riktigt snyggt projektet ditt
För att jag redan bytt ut original skärmen till biltema's jag är inte gjord av pengar heller.DiNozzan skrev:När du ändå bytt till ktmlyset. Varför inte byta bort den fattiga biltema skärmen till en snygg ktm för 200kr?
Anledningen till att v6 röret är lättare är för att det är inte lika mycket ljuddämpning i det.
Tack!MisterDT50R skrev:Grymma fälgar!
alb1n skrev:måste säga att dom fälgarna är inte att leka med![]()
Tack, håller med helt!LaSlidur skrev:fan va snyggt du gör det!fälgarna är grymma!
Haha känner det jag med, de är bara att slänga över ett kapell så är det klartRexxy skrev: Vi får nog plasta in hojen sen när vi ska till frihamnen! Jag vill ju inte råka repa den!![]()
![]()
Tycker fälgtejpen var riktigt unikt gjort. Så det ska hon absolut behålla, vem vet. Kanske blir mode sen?tacopaj skrev:Så snyggt! kul att du nämde min kommnetar
men jag håller faktiskt med persson97 lite där för fälgtejpen förstör lite av det snygag utseendet, MEN jag tycker du ska göra som Du villdå blir det bäst
ska bli kul att se när den är 100% klar
lät lätt bli mode men varför inte bara måla som supermoto?Rexxy skrev:Tycker fälgtejpen var riktigt unikt gjort. Så det ska hon absolut behålla, vem vet. Kanske blir mode sen?tacopaj skrev:Så snyggt! kul att du nämde min kommnetar
men jag håller faktiskt med persson97 lite där för fälgtejpen förstör lite av det snygag utseendet, MEN jag tycker du ska göra som Du villdå blir det bäst
Haha jo det skulle det nog, får se om det kanske blir något sånt någon vacker dagdavid96 skrev:fy fan vad äckligt snygg den blir :O
skulle varit rätt sjukt om du kunde få på en sjuk setup på den med
-Jag tror nog att jag behåller "hornen", tack för era åsikter ändå!Rexxy skrev:Tycker fälgtejpen var riktigt unikt gjort. Så det ska hon absolut behålla, vem vet. Kanske blir mode sen?tacopaj skrev:Så snyggt! kul att du nämde min kommnetar
Att lacka fälgarna 50/50 kräver en villig lackerare och det finns inte så många som vill hålla på med sånt, dom som gör det tar inte lite betalt.. Det går på ca 1000-2000kr där jag har kollat runtp0d1 skrev:Dels lär det väl bli dyrare samt ta längre tid om man inte ska göra det själv kan jag tänka mig.Victorh skrev: lät lätt bli mode men varför inte bara måla som supermoto?
Kan väl inte ha tagit många timmar att göra det där? Heatz får gärna svara hur lång tid det tog per fälg
Det kanske kommer kompisNOName? skrev:så jävla snygg, skulle vara fränt med en rikitigt vass setup också
jag menade fälgtejpen, föresten så var viktorh före dig med 50/50 fälg tejpen-Jag tror nog att jag behåller "hornen", tack för era åsikter ändå!
Som Rexxy säger:Tycker fälgtejpen var riktigt unikt gjort. Och det stämmer! Jag har aldrig sett någon annan KTM med liknande "horn"
-Om ni nu menar fälgarna så har jagt heller inte sett någon som gjort 50/50 design med fälgtejp
Victorh har 50/50 han med men inte med fälgtejp.. Han har lackat sina fälgar till 50/50tacopaj skrev:jag menade fälgtejpen, föresten så var viktorh före dig med 50/50 fälg tejpen-Jag tror nog att jag behåller "hornen", tack för era åsikter ändå!
Som Rexxy säger:Tycker fälgtejpen var riktigt unikt gjort. Och det stämmer! Jag har aldrig sett någon annan KTM med liknande "horn"
-Om ni nu menar fälgarna så har jagt heller inte sett någon som gjort 50/50 design med fälgtejp![]()
"hornen" som sitter på lyktan är snygga tycker jag!