spelar ingenrollVivaadam skrev:ska jag fixa en högre upplösning på min bild ?Benjaa14 skrev:vi har fixat namn på 15 st Och har börjat sätta ihop lite
Vivaadam skrev:får inte det att funka med flikr men här är länk http://flic.kr/p/aAcsGF
Roxxen96 skrev:Det är såhär att Benjaa14 här på TSR har blivit avstängd, varför behöver vi inte ta upp eller kommentera!
Nu när han är avstängd har han ju inte tillgång till tsr mera såklart, så denna film vi tänkt göra " TSR's mopeder 2011" kommer inte att bli klar, då jag inte är så sugen på att fortsätta ensam. Om någon har lust att hjälpa till så är det bara att Pma mig så snackar vi vidare om det, eller så lägger jag ner detta helt och hållet.
mvh Jocke.
wille95 skrev:Roxxen96 skrev:Det är såhär att Benjaa14 här på TSR har blivit avstängd, varför behöver vi inte ta upp eller kommentera!
Nu när han är avstängd har han ju inte tillgång till tsr mera såklart, så denna film vi tänkt göra " TSR's mopeder 2011" kommer inte att bli klar, då jag inte är så sugen på att fortsätta ensam. Om någon har lust att hjälpa till så är det bara att Pma mig så snackar vi vidare om det, eller så lägger jag ner detta helt och hållet.
mvh Jocke.
vafan, har man startat nått ska man fullfölja det![]()
va är det du behöver xtra hjälp egentligen?
Eftersom du postar felpost efter felpost så åker du ut.Roxxen96 skrev:wille95 skrev:Roxxen96 skrev:Det är såhär att Benjaa14 här på TSR har blivit avstängd, varför behöver vi inte ta upp eller kommentera!
mvh Jocke.
Jo det är sant, har man börjat ska de fullföljas, men jag är som sagt inte jätte sugen på att fortsätta. Jag har fixat alla bilder, jag är verkligen kass på att sätta ihop en bra film med hjälp av movie maker eller ett annat bra programm, jag har inte gjort det särskilt mycket. Alla bilder är klara, fattas bara låtval och att filmen ska göras.
DET FÅR BLI ETT UPPEHÅLL TILLS JAG FÅR REDA PÅ OM HAN KOMMER TILLBAKA ELLER INTE. Som sagt, han är avstängd, och det kommer han nog tyvärr att vara ett tag.. Om han får komma tillbaka eller inte kan inte jag svara på, jag har pmat bensinkalle och frågat, tills han svarat så vet jag inte hur det blir med filmen överhuvudtaget..
Om någon vet hur det blir med Benja så pma mig, antar att ni moderatorer vet, jag måste veta hur det blir.
Roxxen96 skrev:wille95 skrev:Roxxen96 skrev:Det är såhär att Benjaa14 här på TSR har blivit avstängd, varför behöver vi inte ta upp eller kommentera!
mvh Jocke.
Jo det är sant, har man börjat ska de fullföljas, men jag är som sagt inte jätte sugen på att fortsätta. Jag har fixat alla bilder, jag är verkligen kass på att sätta ihop en bra film med hjälp av movie maker eller ett annat bra programm, jag har inte gjort det särskilt mycket. Alla bilder är klara, fattas bara låtval och att filmen ska göras.
DET FÅR BLI ETT UPPEHÅLL TILLS JAG FÅR REDA PÅ OM HAN KOMMER TILLBAKA ELLER INTE. Som sagt, han är avstängd, och det kommer han nog tyvärr att vara ett tag.. Om han får komma tillbaka eller inte kan inte jag svara på, jag har pmat bensinkalle och frågat, tills han svarat så vet jag inte hur det blir med filmen överhuvudtaget..
Om någon vet hur det blir med Benja så pma mig, antar att ni moderatorer vet, jag måste veta hur det blir.
Roxxen96 skrev:är det försent att skicka in bild? eftersom du skrev att du redan har valt bilder...wille95 skrev:Roxxen96 skrev:Det är såhär att Benjaa14 här på TSR har blivit avstängd, varför behöver vi inte ta upp eller kommentera!
mvh Jocke.
lungt jag är inte ens kunnig, ville bara ställa uppRoxxen96 skrev:Idag är slutdatum för att ta in bilder så jag kommer inte att ta emot fler, tyvärr. Vi är redan uppe i runt 95 bilder så det är tillräckligt.
Det blir jag och Powerking som tar hand om filmen nu istället när Benjaa14 inte längre är tillgänglig på twostrokerider. Hur långt tid det tar tills filmen är klar kan jag inte svara på. Mer info kommer framöver.
Sorry Babel :/ Men det fick bli jag och Powerking, hoppas du inte tar illa vid.
Ha de gött. Mvh Jocke.
babel95 skrev:lungt jag är inte ens kunnig, ville bara ställa uppRoxxen96 skrev:Idag är slutdatum för att ta in bilder så jag kommer inte att ta emot fler, tyvärr. Vi är redan uppe i runt 95 bilder så det är tillräckligt.
Det blir jag och Powerking som tar hand om filmen nu istället när Benjaa14 inte längre är tillgänglig på twostrokerider. Hur långt tid det tar tills filmen är klar kan jag inte svara på. Mer info kommer framöver.
Sorry Babel :/ Men det fick bli jag och Powerking, hoppas du inte tar illa vid.
Ha de gött. Mvh Jocke.