stage6 skrev:men komm och testkör min moppe så f¨år du seeee själv.. du har fan aldrig kört den eller sett den göra..
Kört 5 olika mopar med thrower, både AM6 och Ebs/ebe och d50, tvivlar på att din skulle gå så mycket värre
"kört 5 olika moppar", vem är mytoman nu då???
ja känner tre pers som åkt 100 me effekt, men skitsamma, du får tro vad du vill, men du fortsätter ju hacka även fast vi ger oss
HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH ÄR DU SERIÖS?
Känner för i helvete säkert 50+ i närheten som har trimmade moppar och det finns fler än 5 som har thrower ska du se så typ Thrower är som v70, vilken svensson grej som helst.
Men som kafi säger, du har nog inga kompisar men det förstår jag så som du verkar vara.
lugn nu.. sluta kalla varanda fuckos osv.. diskutera hur mycket ni vill men ta det lugnt och sluta djävlas med varandra och kaxa så blir det nog bättre ska ni se btw thrower gör inte några 100-110 med original cylindern.. men den går bra och axxar fint. lugna er nu
chifen skrev:lugn nu.. sluta kalla varanda fuckos osv.. diskutera hur mycket ni vill men ta det lugnt och sluta djävlas med varandra och kaxa så blir det nog bättre ska ni se btw thrower gör inte några 100-110 med original cylindern.. men den går bra och axxar fint. lugna er nu
Går bra och går bra, inte världens bästa rör precis.
chifen skrev:inget fel på det.. förutom att det rostar mycket... det är ett av de mest prisvärda system jag vet... inte det bästa men ett bra rör för pengarna.
Det ger ju inte pris någon underbar effekt grabben...
chifen skrev:inget fel på det.. förutom att det rostar mycket... det är ett av de mest prisvärda system jag vet... inte det bästa men ett bra rör för pengarna.
Det går faktisk bättre en vad man tror det ska göra. Min kompis fick sitt i tisdags och det är redan rostigt lite här och där.
Thower och Ganelli t2 går ca lika bra,. det är ingen större skillnad på rören. det är bara eftterblivna personer som tror dom kann allt om moppar och att det dyraste röret är bäst. Och dom mopparna du kört kanske har vart rövdåligt inställda?
Henry skrev:
Kört 5 olika mopar med thrower, både AM6 och Ebs/ebe och d50, tvivlar på att din skulle gå så mycket värre
ja känner tre pers som åkt 100 me effekt, men skitsamma, du får tro vad du vill, men du fortsätter ju hacka även fast vi ger oss
Känner för i helvete säkert 50+ i närheten som har trimmade moppar och det finns fler än 5 som har thrower ska du se så typ Thrower är som v70, vilken svensson grej som helst.
Men som kafi säger, du har nog inga kompisar men det förstår jag så som du verkar vara.
aha men då ska du fan inte komma o säga att ja ljuger när ja säger att ja har vänner me moppar!!!, varför i helvete ska man tro på dig, om du fan inte tror på mej, är du en överlägsen människa ellr, ja skulle bra jävla gärna vilja veta va du har för betyg, då skulle vi få se vilken ärthjärna du ä..
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
bensinskalle skrev:
aha men då ska du fan inte komma o säga att ja ljuger när ja säger att ja har vänner me moppar!!!, varför i helvete ska man tro på dig, om du fan inte tror på mej, är du en överlägsen människa ellr, ja skulle bra jävla gärna vilja veta va du har för betyg, då skulle vi få se vilken ärthjärna du ä..
260 poäng, hurså?
Och? Jag tror visst på att du har kompisar som har moppe, men inte kompisar som har Original Airsal och den gör 115 blås.
och du stage6 vilken extrem jävla SUPER TÖNT du är, ingen skillnad på Thrower och Gianelli? HAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHA!
LOL.. det är ingen större skyllnad på dem-.-. eller det kanske beror på att man väger 100 kg och inte kan växxla? Det är du som är tönt och tror du kan allt.
stage6 skrev:LOL.. det är ingen större skyllnad på dem-.-. eller det kanske beror på att man väger 100 kg och inte kan växxla? Det är du som är tönt och tror du kan allt.
HAHAHHAHAH, jag har nog LITE större erfarenhet av att köra 2hjuliga fordon äv nad du har lille grabben.
Och ingen större skillnad?
Din lfelknullade jävel kanske dags och börja läsa vad det står?
Thrower = Lågvarvigt PISSRÖR ( DU har ett thrower, sopa )
Gianelli = HÖGVARVIGT
Öppna inte käften om du inte kan något grabben, du skämmer bara ut dig själv och din mamma.
MEN JAG VET ATT THOWER ÄR LÅGVARVIT DITT EFTERBLIVNA HELVETTE:: ???????????? och att ganelli är högvarvit.. Men ett Ganelli går fan inte mkt fortaRE.. ocH AXXET ÄR FAN INTE BÄTTRE..
stage6 skrev:MEN JAG VET ATT THOWER ÄR LÅGVARVIT DITT EFTERBLIVNA HELVETTE:: ???????????? och att ganelli är högvarvit.. Men ett Ganelli går fan inte mkt fortaRE.. ocH AXXET ÄR FAN INTE BÄTTRE..
HAHAHHAHAHAHAH, men det är ändå samma rör? =D
Du är ju helt slut i huvudet, säger emot dig själv och sen ändrar du dig 2 gånger.
Funderat på vad mytoman är för något? Du verkar gå en mot en lysande karriär inom det.
Men när jag säger att du har rätt att min moppe bara gör typ 85.. Så fortsättter du och klaga på mig hur störd jag är och tror att den gick i 100.. Då är man väl fan efterbliven?
Hebo manston racing ( hyper )
Hebo vev
26 mm dellorto + insug + membran
sportfilter
Hebo gp röret
tror drevingen var 13/48
trimmtändning, vet inte vilken
den moppen kom upp i 138, mätt me gps, de va vad han sa till mig, så säg inte att ja ljuger, om de inte stämmer
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
stage6 skrev:Men när jag säger att du har rätt att min moppe bara gör typ 85.. Så fortsättter du och klaga på mig hur störd jag är och tror att den gick i 100.. Då är man väl fan efterbliven?
Hebo manston racing ( hyper )
Hebo vev
26 mm dellorto + insug + membran
sportfilter
Hebo gp röret
tror drevingen var 13/48
trimmtändning, vet inte vilken
den moppen kom upp i 138, mätt me gps, de va vad han sa till mig, så säg inte att ja ljuger, om de inte stämmer
Men Manston är ju inte lik en ORG airsal precis!
SEn antar jag att den cylindern hade en rätt så rejäl portning...