strypt CDI på Derbi Senda?

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

aja ja orkar iaf inte bry mig mer, lugnat ner mig nu :P
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
stage6
Elmoped

Inlägg av stage6 »

aa det är du som är störd.. Du håller på och klagar på mig fasten jag säger att moppen inte går fortare..
Kafi
Elmoped

Inlägg av Kafi »

bensinskalle skrev:
Henry skrev:
stage6 skrev:men komm och testkör min moppe så f¨år du seeee själv.. du har fan aldrig kört den eller sett den göra..

Kört 5 olika mopar med thrower, både AM6 och Ebs/ebe och d50, tvivlar på att din skulle gå så mycket värre
"kört 5 olika moppar", vem är mytoman nu då???

ja känner tre pers som åkt 100 me effekt, men skitsamma, du får tro vad du vill, men du fortsätter ju hacka även fast vi ger oss
HAHA, så du har INTE kört mer än fem olika moppar?
men iofs, är man ett fucko och inte har några kompisar så är det inte så konstigt
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

bensinskalle skrev:
Henry skrev:
stage6 skrev:men komm och testkör min moppe så f¨år du seeee själv.. du har fan aldrig kört den eller sett den göra..

Kört 5 olika mopar med thrower, både AM6 och Ebs/ebe och d50, tvivlar på att din skulle gå så mycket värre

ja känner tre pers som åkt 100 me effekt, men skitsamma, du får tro vad du vill, men du fortsätter ju hacka även fast vi ger oss

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH ÄR DU SERIÖS?

Känner för i helvete säkert 50+ i närheten som har trimmade moppar och det finns fler än 5 som har thrower ska du se så typ Thrower är som v70, vilken svensson grej som helst.

Men som kafi säger, du har nog inga kompisar men det förstår jag så som du verkar vara.
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

lugn nu.. sluta kalla varanda fuckos osv.. diskutera hur mycket ni vill men ta det lugnt och sluta djävlas med varandra och kaxa så blir det nog bättre ska ni se :) btw thrower gör inte några 100-110 med original cylindern.. men den går bra och axxar fint. lugna er nu
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

chifen skrev:lugn nu.. sluta kalla varanda fuckos osv.. diskutera hur mycket ni vill men ta det lugnt och sluta djävlas med varandra och kaxa så blir det nog bättre ska ni se :) btw thrower gör inte några 100-110 med original cylindern.. men den går bra och axxar fint. lugna er nu

Går bra och går bra, inte världens bästa rör precis.
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

nej.. men axxar bra och de är ett bra rör till mycket bra pris..
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

chifen skrev:nej.. men axxar bra och de är ett bra rör till mycket bra pris..

Snarare typ biltema, man får vad man betalar för rör! ;]
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

inget fel på det.. förutom att det rostar mycket... det är ett av de mest prisvärda system jag vet... inte det bästa men ett bra rör för pengarna.
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

chifen skrev:inget fel på det.. förutom att det rostar mycket... det är ett av de mest prisvärda system jag vet... inte det bästa men ett bra rör för pengarna.

Det ger ju inte pris någon underbar effekt grabben...
xps_joachim
Elmoped

Inlägg av xps_joachim »

Äntligen kommer någon som henry^ och hjälper mig i bekämpningen mot fuckon! :lol:
xps_joachim
Elmoped

Inlägg av xps_joachim »

chifen skrev:inget fel på det.. förutom att det rostar mycket... det är ett av de mest prisvärda system jag vet... inte det bästa men ett bra rör för pengarna.
Det går faktisk bättre en vad man tror det ska göra. Min kompis fick sitt i tisdags och det är redan rostigt lite här och där.
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

ja precis :) är ingen vinnarsystem men faktiskt helt OK!
stage6
Elmoped

Inlägg av stage6 »

Thower och Ganelli t2 går ca lika bra,. det är ingen större skillnad på rören. det är bara eftterblivna personer som tror dom kann allt om moppar och att det dyraste röret är bäst. Och dom mopparna du kört kanske har vart rövdåligt inställda?
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

Henry skrev:
bensinskalle skrev:
Henry skrev:

Känner för i helvete säkert 50+ i närheten som har trimmade moppar och det finns fler än 5 som har thrower ska du se så typ Thrower är som v70, vilken svensson grej som helst.

Men som kafi säger, du har nog inga kompisar men det förstår jag så som du verkar vara.
aha men då ska du fan inte komma o säga att ja ljuger när ja säger att ja har vänner me moppar!!!, varför i helvete ska man tro på dig, om du fan inte tror på mej, är du en överlägsen människa ellr, ja skulle bra jävla gärna vilja veta va du har för betyg, då skulle vi få se vilken ärthjärna du ä..
Live slow - Die whenever
stage6
Elmoped

Inlägg av stage6 »

Du verkar tro att du är helt överlägsen och att du äger alla.. men så är det inte .. ÄGd
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

bensinskalle skrev:
Henry skrev:
bensinskalle skrev: "kört 5 olika moppar", vem är mytoman nu då???

aha men då ska du fan inte komma o säga att ja ljuger när ja säger att ja har vänner me moppar!!!, varför i helvete ska man tro på dig, om du fan inte tror på mej, är du en överlägsen människa ellr, ja skulle bra jävla gärna vilja veta va du har för betyg, då skulle vi få se vilken ärthjärna du ä..

260 poäng, hurså?

Och? Jag tror visst på att du har kompisar som har moppe, men inte kompisar som har Original Airsal och den gör 115 blås.

och du stage6 vilken extrem jävla SUPER TÖNT du är, ingen skillnad på Thrower och Gianelli? HAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHA!
stage6
Elmoped

Inlägg av stage6 »

LOL.. det är ingen större skyllnad på dem-.-. eller det kanske beror på att man väger 100 kg och inte kan växxla? Det är du som är tönt och tror du kan allt.
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:LOL.. det är ingen större skyllnad på dem-.-. eller det kanske beror på att man väger 100 kg och inte kan växxla? Det är du som är tönt och tror du kan allt.

HAHAHHAHAH, jag har nog LITE större erfarenhet av att köra 2hjuliga fordon äv nad du har lille grabben.

Och ingen större skillnad?

Din lfelknullade jävel kanske dags och börja läsa vad det står?

Thrower = Lågvarvigt PISSRÖR ( DU har ett thrower, sopa )

Gianelli = HÖGVARVIGT

Öppna inte käften om du inte kan något grabben, du skämmer bara ut dig själv och din mamma.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

ok ja kan väl dra setupen:

airsal 75 cc
dellorto 19 mm 105 munstycke
Hebo powerfilter
Hebo insugskit + membran 19-21 mm
mk ostrypt cdi
mk sp underliggande
13/53 drevning
Live slow - Die whenever
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

bensinskalle skrev:ok ja kan väl dra setupen:

airsal 75 cc
dellorto 19 mm 105 munstycke
Hebo powerfilter
Hebo insugskit + membran 19-21 mm
mk ostrypt cdi
mk sp underliggande
13/53 drevning

Polarens Rieju rrx som har Guzz, SP, 21mm gör ungefär 100 och då är den grymt bra inställd.
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

ja tror mycke väl att den kan nå farter på ca 115, de tvivlar ja inte en sekund på, för den moppen går som ett skott
Live slow - Die whenever
stage6
Elmoped

Inlägg av stage6 »

MEN JAG VET ATT THOWER ÄR LÅGVARVIT DITT EFTERBLIVNA HELVETTE:: ???????????? och att ganelli är högvarvit.. Men ett Ganelli går fan inte mkt fortaRE.. ocH AXXET ÄR FAN INTE BÄTTRE..
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:MEN JAG VET ATT THOWER ÄR LÅGVARVIT DITT EFTERBLIVNA HELVETTE:: ???????????? och att ganelli är högvarvit.. Men ett Ganelli går fan inte mkt fortaRE.. ocH AXXET ÄR FAN INTE BÄTTRE..

HAHAHHAHAHAHAH, men det är ändå samma rör? =D

Du är ju helt slut i huvudet, säger emot dig själv och sen ändrar du dig 2 gånger.

Funderat på vad mytoman är för något? Du verkar gå en mot en lysande karriär inom det.
stage6
Elmoped

Inlägg av stage6 »

Men när jag säger att du har rätt att min moppe bara gör typ 85.. Så fortsättter du och klaga på mig hur störd jag är och tror att den gick i 100.. Då är man väl fan efterbliven?
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

jimmy bernardhssons rrx:

Hebo manston racing ( hyper )
Hebo vev
26 mm dellorto + insug + membran
sportfilter
Hebo gp röret
tror drevingen var 13/48
trimmtändning, vet inte vilken

den moppen kom upp i 138, mätt me gps, de va vad han sa till mig, så säg inte att ja ljuger, om de inte stämmer
Live slow - Die whenever
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:Men när jag säger att du har rätt att min moppe bara gör typ 85.. Så fortsättter du och klaga på mig hur störd jag är och tror att den gick i 100.. Då är man väl fan efterbliven?

Nej, det är det som kallas övertyga grabben.
jeppen
Varnad

Inlägg av jeppen »

Hahahahahahaha JAG TROR FAN DOM GLÖMDE KLIPPA NAVELSTRÄNGEN PÅ ER ERA EFTERBLIVNA JÄVLAR HAHAHAHAA :lol: :lol: :lol: :lol:

Thrower och Gianelli är inte samma rör. PUNNNNNNNNNKT.

Fram med rakbladen och börja skär er, men sanningen måste alltid fram som Captain America säger!
stage6
Elmoped

Inlägg av stage6 »

jo men orka diskutera mer.. Okej jag har fel min moppe gör väl inte 10000000000+++++++++++++++++++ som jag trode.. såå
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

bensinskalle skrev:jimmy bernardhssons rrx:

Hebo manston racing ( hyper )
Hebo vev
26 mm dellorto + insug + membran
sportfilter
Hebo gp röret
tror drevingen var 13/48
trimmtändning, vet inte vilken

den moppen kom upp i 138, mätt me gps, de va vad han sa till mig, så säg inte att ja ljuger, om de inte stämmer

Men Manston är ju inte lik en ORG airsal precis! ;)

SEn antar jag att den cylindern hade en rätt så rejäl portning...
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:jo men orka diskutera mer.. Okej jag har fel min moppe gör väl inte 10000000000+++++++++++++++++++ som jag trode.. såå

Ja du hade fel och du har haft fel med allt du har skrivit i den här tråden utom det som du skrev nys.
stage6
Elmoped

Inlägg av stage6 »

lol
stage6
Elmoped

Inlägg av stage6 »

hur tar man bort sin profil? orka vara medlem på denna efterblivna sidan
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

jojo visst, men ja ville bara nämna de...

men ja tycker 100 m guzz^^, den cylindern lär ju kunna gå fortare me lite tyngre drev
Live slow - Die whenever
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

stage6 skrev:lol

Ja, det är så man också kan säga när man nyss blivit ägd! ;]
Låst