Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
byYn
Farsans gamla zündapp

Inlägg av byYn »

roxxiboii skrev:jag o min tjej har varit tillsammans i 5 månader snart och vi gör inget annat änn att va hemma hos mig o mysa vi går ju ibland i stan o grejjer o bio ibland men tex har jag aldrig varit hos henne bara hemma hos mig o hon är jätte blyg inför mina föräldrar va ska jag göra?:S
Sup ner henne och dra hem. Skojar faktiskt inte.
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Derbi_MackaN »

roxxiboii skrev:jag o min tjej har varit tillsammans i 5 månader snart och vi gör inget annat änn att va hemma hos mig o mysa vi går ju ibland i stan o grejjer o bio ibland men tex har jag aldrig varit hos henne bara hemma hos mig o hon är jätte blyg inför mina föräldrar va ska jag göra?:S
Förmdligen går det väl över men varför är ni aldrig hos henne om man får fråga? Det kommer iaf gå över med tiden. Mvh :)
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
TSR`BakarN
Ellie Goulding <3

Inlägg av TSR`BakarN »

det ända som hjälper mot blyghet är att träna bort den.. genom att bryta denna blygheten. säg till din flickvän att det gör inget att vara blyg mot mina föräldrar för det får man vara ( det är ju inget man rår för direkt.. ) och fråga henne om hon är redo att va mer med dina föräldrar så hon blir av med blygheten..

sedan att ni är hos dig hela tiden är ju inte så roligt.. Men fråga varför du inte kan vara hos henne? och hon kanske inte har det så bra hemma eller att hon skäms inför hennes föräldrar.. men diskutera lite med din flickvän så löser det sig nog. och skämmas över sina föräldrar behöver man inte göra för de är som de är o oftast så förstår föräldrarna för de har väl kanske suttit i samma sits ?

så mitt tips är att ta det försiktigt o diskutera emellan dig o din flickvän :)
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Seenz »

Tjenare, har ett litet problem jag skulle vilja ha hjälp med hehe...

Jo det är så att jag gillar en tjej och så och vi träffas typ varje dag (fast aldrig ensama utan med t.ex mina och hons kompisar) Men det är det vi skrev 24/7 hela tiden men irl så vågade typ inte snacka med varandra utav vi typ bara kolla på varandra hela tiden. Men sen så igår så satt vi på en skola och chilla (2 av mina kompisar och 2 av hennes) och då råkade jag göra som larmet gick.. vi kubbade som fan och vi alla kom undan och så. och då drog alla hem. men nu är hon skit sur på mig och när jag skriver med hon säger hon typ bara: mhm..okej? typ så osv... och jag gillar henne riktigt mycket men vet inte vad jag ska göra nu :/ Och när jag frågar om hon är sur säger hon bara nej, vrf skulle jag -.-...
Live like today was you're last day.
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew

Inlägg av Roxxen96 »

Seenz skrev:Tjenare, har ett litet problem jag skulle vilja ha hjälp med hehe...

Jo det är så att jag gillar en tjej och så och vi träffas typ varje dag (fast aldrig ensama utan med t.ex mina och hons kompisar) Men det är det vi skrev 24/7 hela tiden men irl så vågade typ inte snacka med varandra utav vi typ bara kolla på varandra hela tiden. Men sen så igår så satt vi på en skola och chilla (2 av mina kompisar och 2 av hennes) och då råkade jag göra som larmet gick.. vi kubbade som fan och vi alla kom undan och så. och då drog alla hem. men nu är hon skit sur på mig och när jag skriver med hon säger hon typ bara: mhm..okej? typ så osv... och jag gillar henne riktigt mycket men vet inte vad jag ska göra nu :/ Och när jag frågar om hon är sur säger hon bara nej, vrf skulle jag -.-...
Antingen så försöker du med tålamod och reda ut det hela, och försöka komma fram till en orsak till varför hon är sådan.

Eller så helt enkelt så struntar du i henne och går vidare, hon låter som en torr, dryg tjej, sånna som jag håller mig undan ifrån! Men vet hur det känns när man gillar någon mycket, men i ditt läge hade jag först och främst försökt att prata med henne och kommit fram till om du gjort något. Kanske tyckte hon att det var fel att du råkade få igång larmet? Fråga henne saker och försök att kommunicera!
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

Seenz skrev:Tjenare, har ett litet problem jag skulle vilja ha hjälp med hehe...

Hon kanske undrar varför fan du inte säger nåt.. Man up, hon förväntar sig nog att du ska börja prata med henne så att du kan visa att du är intresserad
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Seenz »

Vad ska jag säga då? :P Hon e typ ganska blyg :D
GuZt4v
Farsans gamla zündapp

Inlägg av GuZt4v »

Seenz skrev:Vad ska jag säga då? :P Hon e typ ganska blyg :D
usch har också varit på g med en sådan o de sluta med att jag nästan bad henne dra åt helvete :( känns inte så bra efteråt men iaf försök komma riktigt nära och samtidigt visa att du vill!! :) men först lös problemet med varför hon är grinig? kanske bara en dålig vecka eller något eller är hon arg för något annat ? måste inte vara pga larmet?
Bild
Danne: Bevisa vad du går för bensinballe :D

Kolla mitt Derbi projekt!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=33274
Användarens profilbild
Seenz
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Seenz »

GuZt4v skrev:
Seenz skrev:Vad ska jag säga då? :P Hon e typ ganska blyg :D
usch har också varit på g med en sådan o de sluta med att jag nästan bad henne dra åt helvete :( känns inte så bra efteråt men iaf försök komma riktigt nära och samtidigt visa att du vill!! :) men först lös problemet med varför hon är grinig? kanske bara en dålig vecka eller något eller är hon arg för något annat ? måste inte vara pga larmet?
Aja ska typ träffas ikv så vi får se ... fast då är det med hennes kompisar och mina... (fast hon vill inte träffas det var hons kompis som övertala hon :/ )
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Du får inte se det så negativt! Hon är säkert bara blyg! :)
Årets Styrelsemedlem 2013
daw
Elmoped

Inlägg av daw »

Hej, jag har ett "problem" med en tjej, det är så att jag har börjat gilla en tjej nu ett tag, och det verkat som hon gilalt mig med, så igår skrev jag att jag gillade henne oså. Hon blev chockad först och sa att hon gillade mig med, fast hon hade inte sagt nåt för att hon är inte säker på om hon gillar mig väldigt mycket som en vän, eller mer än så och hon och sin bästis hade tydligen snackat om det om hon gillar mig eller inte, men iaf hon skrev 2 gånger att jag gillade henne efter att vi snackat lite, men sen säger hon att vi kan väl fortsätta vara vänner för hon var tvungen att smällta detta, och hon sa ändå att ohn gillar mig oså, men ja undrar om jag är "friendzoned" eller vad ska jag göra? Idag i skolan betädde hon sig som inget hade hänt (skrev igår på skype för att jag inte hade tillfälle att snacka med henne och behövde få saggt det)
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

daw skrev:Hej, jag har ett "problem" med en tjej, det är så att jag har börjat gilla en tjej nu ett tag, och det verkat som hon gilalt mig med, så igår skrev jag att jag gillade henne oså. Hon blev chockad först och sa att hon gillade mig med, fast hon hade inte sagt nåt för att hon är inte säker på om hon gillar mig väldigt mycket som en vän, eller mer än så och hon och sin bästis hade tydligen snackat om det om hon gillar mig eller inte, men iaf hon skrev 2 gånger att jag gillade henne efter att vi snackat lite, men sen säger hon att vi kan väl fortsätta vara vänner för hon var tvungen att smällta detta, och hon sa ändå att ohn gillar mig oså, men ja undrar om jag är "friendzoned" eller vad ska jag göra? Idag i skolan betädde hon sig som inget hade hänt (skrev igår på skype för att jag inte hade tillfälle att snacka med henne och behövde få saggt det)
Förstod inte riktigt frågan. Blir svårt när de bara är en vägg av text.

Men mitt alltid fungerande tips är "impa, pimpa, pumpa, dumpa" :lol:
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist

Inlägg av FreZz »

daw är ledsen att säga det men move on and find another one, för det ser ut som du är i friendzonen :/
Quattro lyfe
daw
Elmoped

Inlägg av daw »

FreZz skrev:daw är ledsen att säga det men move on and find another one, för det ser ut som du är i friendzonen :/
Förlåt om jag "särskrev" men jag är inte så bra på styckindelning och sånt.

OnT: Varför sa hon då att hon gillade mig? fråga om hon verkligen menade det och hon sa ja, ljuger hon för mig eller vadå? fan va lack ja blir ;(
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist

Inlägg av FreZz »

daw det här har hänt för mig med hon gillade mig med och då trodde jag på det sexuella sättet men så var det ju inte :P utan hon gillade mig tydligen som en bra kompis hon kan berätta saker för.
inte som en pojkvän.
för tjejer lägger folk snabbt i friendzonen om dom inte tycker dom är snygg eller om dom tycker du är intresant.
och kan tänka sig att vara din flickvän.

det värsta man kan göra är att vänta att säga det för du sjunker bara länge och längre in i friendzonen :/
Quattro lyfe
daw
Elmoped

Inlägg av daw »

FreZz skrev:daw det här har hänt för mig med hon gillade mig med och då trodde jag på det sexuella sättet men så var det ju inte :P utan hon gillade mig tydligen som en bra kompis hon kan berätta saker för.
inte som en pojkvän.
för tjejer lägger folk snabbt i friendzonen om dom inte tycker dom är snygg eller om dom tycker du är intresant.
och kan tänka sig att vara din flickvän.

det värsta man kan göra är att vänta att säga det för du sjunker bara länge och längre in i friendzonen :/
Nej nej asså hon sa inte att hon gillar mig som vän, utan hon sa att hon gillade mig mer som en vän, och sen säger hon att vi kanske ska fortsätta va kompisar?
Förstår inte om hon funderar eller om jag verkligen är i friendzone men då har hon ju ljugit för mig oså :P
Användarens profilbild
FreZz
Sundsvall Audi Ligist

Inlägg av FreZz »

då hon nämner gillar, mera och vän i samma mening är det inte bra.

fråga hon om det finns någonting emelan er eller om du är i friendzonen
Quattro lyfe
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

MrAndersson skrev: Men mitt alltid fungerande tips är "impa, pimpa, pumpa, dumpa" :lol:
Du låter som en player :lol:
Men jag förstår vad du menar ;)
"impa, pimpa, pumpa, pumpa, pumpa, dumpa" :lol:
(dock så har jag tjej så jag kör inte den stilen^^
Användarens profilbild
Rieju_Jacob
Avstängd

Inlägg av Rieju_Jacob »

Jo det är såhär att jag har gått och blivit kär i en tjej i min musikgrupp i skolan. Vi blev indelade i grupper i musikprofilen i skolan och då hamnade jag i samma grupp som denna tjej låt os kalla henne Amanda. Jag har aldrig pratat med henne eller lagt märke till att hon ens går på skolan men jag har nu som sagt kärat ner mig i denna Amanda. Så jag undrar om någon har några tips på hur man ska gå till väga, har som sagt aldrig pratat med henne elr något. Om det skulle hjälpa så sjunger hon och jag spelar gitarr. Tacksam för svar :oops:
smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Här på TSR så är logiken på topp…

Kolla mitt Rieju-projekt:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=42936

Säljer mina longboardtruckar, PMa om du är intresserad
Bild
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare

Inlägg av TuZx »

Rieju_Jacob skrev:Jo det är såhär att jag har gått och blivit kär i en tjej i min musikgrupp i skolan. Vi blev indelade i grupper i musikprofilen i skolan och då hamnade jag i samma grupp som denna tjej låt os kalla henne Amanda. Jag har aldrig pratat med henne eller lagt märke till att hon ens går på skolan men jag har nu som sagt kärat ner mig i denna Amanda. Så jag undrar om någon har några tips på hur man ska gå till väga, har som sagt aldrig pratat med henne elr något. Om det skulle hjälpa så sjunger hon och jag spelar gitarr. Tacksam för svar :oops:

okej.börja med att prata med hon lite så du lär känna henne som person. sen senare kan du fråga om ni kan ''öva hemma hos någon'' osv
kolla in mitt beta rr projekt :)
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=37329 (del1)

http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=46884 (del2)

säljer betan i delar,har av dig/er i chatten om vad ni söker!
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

Fatzy skrev:
MrAndersson skrev: Men mitt alltid fungerande tips är "impa, pimpa, pumpa, dumpa" :lol:
Nej för fan, i ett förhållande med världens underbaraste flicka! 1 år om några dagar btw ;)

Men detta var mitt motto innan, och håller kvar vid de även om ja inte "utövar" de längre ;)

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
GuZt4v
Farsans gamla zündapp

Inlägg av GuZt4v »

tjena tjena tänkte ta o se vad ni tycker om vissa saker som jag känner mig jävligt osäker på :/

det är en tjej som skrev till mig på fb där man skulle gilla o så skulle hon skriva vad man tyckte om en. jag gilla o hon skrev snygg men känner inte...
då började jag men att man kunde lära känna varann o de och sedan har det bara fortsätt.. nu gillar hon mig piss mycket och allt de där men jag känner inte så för henne men funderar på att köra på ¨töm & glöm¨ (min polare säger alltid att jag ska göra så men hon är 98 och jag 96 så det är ju inte så stor ålderskillnad men hon är ju endå 14 bara :/ vad tycker ni om det? ska jag köra på min polares ide eller ska jag skita i det och förkara för henne även om hon blir ledsen? :/ hon kommer bli det i vilket fall som så...
Bild
Danne: Bevisa vad du går för bensinballe :D

Kolla mitt Derbi projekt!
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=33274
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

GuZt4v skrev:tjena tjena tänkte ta o se vad ni tycker om vissa saker som jag känner mig jävligt osäker på :/

det är en tjej som skrev till mig på fb där man skulle gilla o så skulle hon skriva vad man tyckte om en. jag gilla o hon skrev snygg men känner inte...
då började jag men att man kunde lära känna varann o de och sedan har det bara fortsätt.. nu gillar hon mig piss mycket och allt de där men jag känner inte så för henne men funderar på att köra på ¨töm & glöm¨ (min polare säger alltid att jag ska göra så men hon är 98 och jag 96 så det är ju inte så stor ålderskillnad men hon är ju endå 14 bara :/ vad tycker ni om det? ska jag köra på min polares ide eller ska jag skita i det och förkara för henne även om hon blir ledsen? :/ hon kommer bli det i vilket fall som så...
Skit i henne, onödigt o sätta på små sliddjur! Hitta något i lagom ålder om du ska köra töm&glöm!

Kolla In Min KTM Senda!

Användarens profilbild
Rieju_Jacob
Avstängd

Inlägg av Rieju_Jacob »

GuZt4v skrev:tjena tjena tänkte ta o se vad ni tycker om vissa saker som jag känner mig jävligt osäker på :/

Var ärlig och säg som det är
smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
Här på TSR så är logiken på topp…

Kolla mitt Rieju-projekt:
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=42936

Säljer mina longboardtruckar, PMa om du är intresserad
Bild
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare

Inlägg av TuZx »

ah tja.har börjat bli intresserad av en annan brud.men i helgen blev det ett problem...

ska göra historan kort.

det börja med att en tjej adda mig på facebook osv (vi kallar hon elin)
jag och elin prata ett par dagar sen så träffades vi på skolan (går samma)
men hon hade med sin kompis (kallar hon linda)
först jag såg linda blev jag direkt intresserad av henne.

och till problemet.

i fredags ville båda att jag skulle komma till dom (dom har hos varandra) och typ vara med dom hela dagen.men jag hade redan satt mig på bussen hem och dom tjata hela tiden.senare på kvällen adda jag linda på fb och börja skriva lite.hon börja skriva att hon var kåt osv,ville k***a och att jag skulle komma att mysa med hon osv.vi skrev hela natten på fredag,hela dagen på lördagen,hon skrev att hon gilla mig mer än vän. men så börja dom två bråka ''elin o linda'' och de visa dig att elin var intresserad av mig och därför adda mig på facebook,och blev arg/sur som fan.samma dag säger linda att hon var ''full' och inte hade några känslor för mig.dom pratar inte med mig längre bara för jag ragga på linda.

så mitt problem är.

värt att vänta ett tag på linda eller bara shita it som vanligt?

bjuder på felstavning ;)

edit! hon skrev att hon ville träffa mig (linda) men bara så där verka hennes känslor vara borta :P

Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

TuZx skrev:ah tja.har börjat bli intresserad av en annan brud.men i helgen blev det ett problem...

ska göra historan kort.

och till problemet.

i fredags ville båda att jag skulle komma till dom (dom har hos varandra) och typ vara med dom hela dagen.men jag hade redan satt mig på bussen hem och dom tjata hela tiden.senare på kvällen adda jag linda på fb och börja skriva lite.hon börja skriva att hon var kåt osv,ville k***a och att jag skulle komma att mysa med hon osv.vi skrev hela natten på fredag,hela dagen på lördagen,hon skrev att hon gilla mig mer än vän. men så börja dom två bråka ''elin o linda'' och de visa dig att elin var intresserad av mig och därför adda mig på facebook,och blev arg/sur som fan.samma dag säger linda att hon var ''full' och inte hade några känslor för mig.dom pratar inte med mig längre bara för jag ragga på linda.

så mitt problem är.

bjuder på felstavning ;)

edit! hon skrev att hon ville träffa mig (linda) men bara så där verka hennes känslor vara borta :P
Antingen så kör du på "Elin" om du vill ha förhållande!
Eller så kör du på "Linda" om du bara vill impa, pimpa, pumpa, dumpa!

Kolla In Min KTM Senda!

Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare

Inlägg av TuZx »

har inga känslor för "elin " med dock fött "linda "

zamme
Svårstartad skrothög

Inlägg av zamme »

TuZx skrev:har inga känslor för "elin " med dock fött "linda "
Va med linda då! vad vill du helst? ett one night stand typ eller ett förhållande där du kan få mutta mer än en gång?
Vit Derbi Senda xtreme-05

Setup:
Athena 70cc
Gianelli rör
21mm dellorto förgasare
Membran
Sportluft

Toppfart: 112km/h
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare

Inlägg av TuZx »

zamme skrev:
TuZx skrev:har inga känslor för "elin " med dock fött "linda "
Va med linda då! vad vill du helst? ett one night stand typ eller ett förhållande där du kan få mutta mer än en gång?
ett förhållande.mina förhållande brukar vara runt 3-4 månader för jag tröttar oftast på tjejen,men hon kan jag tänka mig vara ihop mycket längre.problemet är bara att båda är sura på mig :P

Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

[spoiler]
MrAndersson skrev:
Fatzy skrev:
Nej för fan, i ett förhållande med världens underbaraste flicka! 1 år om några dagar btw ;)

Men detta var mitt motto innan, och håller kvar vid de även om ja inte "utövar" de längre ;)
[/spoiler]

Okey, grattis då! :)
Varit tillsammans med min tjej i lite mer än tre månader :)
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare

Inlägg av TuZx »

Fatzy skrev:[spoiler]
MrAndersson skrev:
Fatzy skrev: Du låter som en player :lol:

[/spoiler]

Okey, grattis då! :)
Varit tillsammans med min tjej i lite mer än tre månader :)
grattis ;)

Användarens profilbild
Demuz
King of the street
Kontakt:

Inlägg av Demuz »

ni som har flickvänner, hur länge har ni varit tillsammans med dom och funkar det bra? :)

är lite intressant och få höra tänkte jag, själv så har jag varit tillsammans med min brud i lite mer än 2 och ett halvt år och det fungerar riktigt bra för oss :P
Fatzy
Svårstartad skrothög

Inlägg av Fatzy »

TuZx skrev:
grattis ;)
Tackar ;)
demmuus95 skrev:ni som har flickvänner, hur länge har ni varit tillsammans med dom och funkar det bra? :)

är lite intressant och få höra tänkte jag, själv så har jag varit tillsammans med min brud i lite mer än 2 och ett halvt år och det fungerar riktigt bra för oss :P
Som jag sa så har vi varit tillsammans i lite mer än 3 månader. Rätt mycket plugg och aktiviteter från oss båda gör att vi inte kan träffas så ofta på fritiden. Vi går på samma skola så vi ser varandra varje dag ändå^^
Vet att det kan bli lite svårt att ha ett förhållande med en från samma skola då det kan bli pinsamt när man gör slut (om man nu gör det). Men än så länge behöver vi inte oroa oss för det :)
Användarens profilbild
Derbi_MackaN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Derbi_MackaN »

Svar på demmuus95 fråga : Jag har vart tillsammans med min tjej i över ett år snart ett år och en månad om man ska va noga men det funkar perfekt! Edit hon är 2 år yngre alltså 98:a! Men det funkar j*vligt bra! // Mackan :)
Bild
PM om ni har frågor om Derbi crew :D
Kommentera så blir allt roligare och update oftare!:)
Projekt Derbi
A-traktorn
Användarens profilbild
TuZx
ngt roligare

Inlägg av TuZx »

TuZx skrev:ah tja.har börjat bli intresserad av en annan brud.men i helgen blev det ett problem...

ska göra historan kort.

och till problemet.

så mitt problem är.

bjuder på felstavning ;)

någon mer som vet vad jag ska göra? :)

Skriv svar