Mk Thrower
Borttagen skorsten (kansk sportluftfilter)
Ostrypt cdi
12-13/53 drevning
övrigt original

polarns: 105-110 beroende på flödet i luftfiltretJonteeee skrev:En polare har en Rieju rrx med setupen:
Överliggande tk
sportluftfilter
Barikit insug
Hebo membran
de sitter orginal (16mm) fögg på den
vad ska man lägga i för munstycke?
sen har flickvännen en Rieju rrx -07 som hon och jag funderar på att åtminstonde ta bort pluggen i luftfilterboxen och i röret så vad ska man köra för munstycke i den ?
polarn har i ett 105 munstycke men den bara plöddrar 1an till 3an..beror de på munstycket eller någe annat? de är ett Malossi luftfilter han har på2stroke4ever skrev:polarns: 105-110 beroende på flödet i luftfiltretJonteeee skrev:En polare har en Rieju rrx med setupen:
Överliggande tk
sportluftfilter
Barikit insug
Hebo membran
sen har flickvännen en Rieju rrx -07 som hon och jag funderar på att åtminstonde ta bort pluggen i luftfilterboxen och i röret så vad ska man köra för munstycke i den ?
brudens: 98-100
kör en längre sträcka på fullgas (endast fullgas) och stäng sedan av moppen och rulla in till kanten och kolla stiftet. ska vara oboy då är munstycket bra!Jonteeee skrev:polarn har i ett 105 munstycke men den bara plöddrar 1an till 3an..beror de på munstycket eller någe annat? de är ett Malossi luftfilter han har på2stroke4ever skrev:polarns: 105-110 beroende på flödet i luftfiltretJonteeee skrev:En polare har en Rieju rrx med setupen:
Överliggande tk
sportluftfilter
Barikit insug
Hebo membran
brudens: 98-100
h0pe skrev:Vilket munstycke? är 75 för stort?
Rieju drac -00
Original cylinder
Original dellerto 12mm förgasare
Original luftfilter
Helt urpluggad
13/56 drevning
Kan tillägga att det rinner lite olja från ljuddämparen efter man har kört ett tag.
vad har du för hoj?rozander skrev:hej, jag har porrat min glugg i röret som går till cylinderkit,tagit ur pluggen i förgasaren/munstycket,drevat 14/53 så vilket skulle du rekomendera?
org cylinder!??apracing skrev:Derbi Senda -99
Förgasare: Pwk 24 mm utan powerjet.
Luftfilter: Hebo
Effektrör: Hebo
Vad ska ja ha för munstycke?
vad har du i nu?Riejukoffe skrev:Tjena har ostrypt cdi och gianelli trimm rör på min Rieju mrx racing 03 undrar lite va jag ska göra för den bluddrar på fyran när jag ligger runt 70 så jag inte får tillräckligt med varv för att lägga i femman
tack på förhand
hade 78 orginal nu sitter 68 på men de gjorde ingen skillnad2stroke4ever skrev:vad har du i nu?Riejukoffe skrev:Tjena har ostrypt cdi och gianelli trimm rör på min Rieju mrx racing 03 undrar lite va jag ska göra för den bluddrar på fyran när jag ligger runt 70 så jag inte får tillräckligt med varv för att lägga i femman
tack på förhand
du byter åt fel håll tror ja!? pröva byt upp till typ 85 och kolla då! kolla stiftet också!Riejukoffe skrev:hade 78 orginal nu sitter 68 på men de gjorde ingen skillnad2stroke4ever skrev:vad har du i nu?Riejukoffe skrev:Tjena har ostrypt cdi och gianelli trimm rör på min Rieju mrx racing 03 undrar lite va jag ska göra för den bluddrar på fyran när jag ligger runt 70 så jag inte får tillräckligt med varv för att lägga i femman
tack på förhand
aa kanske får pröva2stroke4ever skrev:du byter åt fel håll tror ja!? pröva byt upp till typ 85 och kolla då! kolla stiftet också!Riejukoffe skrev:hade 78 orginal nu sitter 68 på men de gjorde ingen skillnad2stroke4ever skrev: vad har du i nu?
6mm dellorto!matton2 skrev:är det 5 mm eller 6 mm munstycke till dellorto phva 14 och hur många storlekar skall jag gå upp om jag tar bort skorstenen på luftburken och derbina lär ju vara snålt bestyckade orginal som är 65
är en Derbi Senda x-treme -06 som är allt orginal förutom ett 14 drev där framme
Ta det i scooter-delen.aztyx skrev:Yamaha neos
Avstrypt
Hebo Hebo - Performance avgasrör
50cc sport
sportluftfilter skumgummi typ
12mm förgasare
medium kopplingsfjädrar
2.4 variator vikter
köpte en sats 80-102 men fick den inte att gå med något av dem, dock så gick den med mitt uppborrade som jag dock inte kommer ihåg storleken på(skulle tro 90, dock går den dåligt när den blir varm!)Rolling Eyes
köpte röret begagnat och såg nu på twostroke att det följer med 3.4 vikter, man kanske skulle köpa sånna och testa, kan värmeproblemet ha med det att göra?
tacksam som fan för svar!
/aztyx