Kcal underskott och träna. Svårare/lättare än så är de inte, tro inte på någon som säger att du kan punktförbränna fett, går ej. Motionera, träna, ligg ca 500kcal i underskott och ät så lite onyttigt fett som möjligt, såsom godig, chips, cola osv.Hampuuuus skrev:Tja!
Just nu så tränar jag minst 3 gånger i veckan + armhävningar och situps mm. varje kväll. Jag kan känna ett sixpack men det syns inte pga. lite fett på magen. Någon som har tips på vad jag kan göra för att få bort fettet innan sommaren?
Tack // Hampus
Finnarna behöver du inte oroa dig,över. Dom försvinner så småning om, fick rätt många finnar på ryggen men har minskat nu & det kommer nya lite då och då. Sen bröstet hade jag också finnar men försvinner dom ocksådavid96 skrev:kört på mutantmassr +aminosyror i 2 veckor nu tar 2 gånger per dag, riktig skön viktökning, mesta är la vatten antar jag, då det är uppe i 76-77 nu på morgonen, känner mig piggare och allmänt mer energi och ökar snabbare i vikter/sett, men! fått utslag på bröstet? är lite orolig då jag käkar även mycket utöver mutantmass, men känns fett fel att få utslag på bröstet? :S
kan tillägga att jag aldrig haft större problem med finnar i ansiktet osv aldrig haft mer än 2 st samtidigt och nu har jag flera små, 20-30 st som är på väg på bröstet :S oroar mig lite över detta då det är rätt fult, är det för jag börjar ta in så mycket kalorier elr är det något i gainern?
Jag är absolut inte liten, skulle nog säga själv att jag är motsatsen. Just nu så är jag lite småfet runt magen så att gå upp i vikt tror jag inte att jag behöver göra då jag redan är ganska stor.MrAndersson skrev:Du lär ju behöva gå upp i vikt för o bli större om du inte är fet.
Sen ser de bättre ut om du är stor o tränad, istället för tanig och bara synliga muskler pga. att du är slimmad.
Finns det fler bra motivations filmer om träning?? Har också nästan tappat lusten!Trinity skrev:Kolla på motivationsklipp på youtube. Kolla på Rocky- filmerna!DEA!! skrev:Har haft uppehåll denna vecka. Hade jag ingen motivation och kroppen var sliten som baraden..
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
har samma problem..derbigp1open-10 skrev:Asså jag börjar hata min kropp, jag bygger muskler EXTREMT lätt jämfört med andra,men lägger också på mig fett lätt..assvårt att bli av med det lilla underhudsfettet man har på tex magen då.. ngåon mer som har samma problem?
de är väldigt bra och köra så!, man tar ut allt ur armana då!, gjorde själv så förut!:), alltid bra och vila kanske 15 sekunder mellan eller ngt:)NOName? skrev:är runt 176 lång, väger lite över 70 kg (skulle jag tro, har inte vägt mig) har en "fin" ölmage som man gärna skulle slippa, emn har svårt att hålla mig från mat![]()
tränar fotboll minst 3 ggr i veckan, försökar gym så mycket jag hinner, sen har jag matcher ganska ofta också
dricker gainer pro efter träning, och tar bcaa före gym. själv tkr jag att jag har gjort framsteg på gymmet, vilket är positivt...
vilket är bästa träningssättet på gymmet?
armstyrka, rygg och magmuskler.
brukar köra mag/rygg först, sen armar eller ben.
armar brukar jag träna med hantlar, senast testade jag att börja med 10kg, sen när jag inte fick upp den mer tog jag 9kg utan paus emellan, sen 8,7,6,5,4,3. man blev jävligt slut i armarna av det, men är det bra att träna så eller behöver man vila?
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.