Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

okej, kul att veta;)
Ccccarro
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

Håller med bensinskalle.
Fjortis tjejer som röker och dricker och tror dom är snygga och bäst kan slänga sig i väggen xD
dete50ex
Elmoped

Inlägg av dete50ex »

bensinskalle skrev:
MoppeLina skrev:Haha okej ;)
Vad gillar ni killar för slags tjejer då?
"Bad Girls" ellr mer försiktiga tjejer?
bad girls? :P De ä skitjobbigt me bithar o smokers :O sånna är inge o sträva efter... men typ lagom "populära", inte för fega typ ^^. Superfega tjejer är skitjobbigt xP
Håller med till 120% :wink:
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

dete50ex skrev:
bensinskalle skrev:
MoppeLina skrev:Haha okej ;)
Vad gillar ni killar för slags tjejer då?
"Bad Girls" ellr mer försiktiga tjejer?
bad girls? :P De ä skitjobbigt me bithar o smokers :O sånna är inge o sträva efter... men typ lagom "populära", inte för fega typ ^^. Superfega tjejer är skitjobbigt xP
Håller med till 120% :wink:
Haha jag tror dom flesta håller med, även jag som e tjej :D
Ccccarro
Användarens profilbild
DracPojken
Farsans gamla zündapp

Inlägg av DracPojken »

bad girls :D
gabbelito
Elmoped

Inlägg av gabbelito »

tjejer som strular runt är det värsta jag vet, fy fan!

men jag har redan den perfekta för mig, så nu lämnar jag den här tråden :D
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

MoppeLina skrev:Ni kan ju gärna få berätta lite om vad killar gillar hos en tjej lixom :)
*fult ord* ?
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Senda
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Senda »

meanzick skrev:
MoppeLina skrev:Ni kan ju gärna få berätta lite om vad killar gillar hos en tjej lixom :)
*fult ord* ?
Tycker synd om dig om det är det ända du gillar hos en tjej..
luddemuregard
Kinaraket

Inlägg av luddemuregard »

ReijuMrx skrev:Håller med bensinskalle.
Fjortis tjejer som röker och dricker och tror dom är snygga och bäst kan slänga sig i väggen xD
Där håller jag med dig till 5000 haha nee men orka sånna som tror dom är något det ska vara en snygg och mysig tjej som är BÄST :D
Inte några jävla emo fjortis brudar ;D
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

meanzick skrev:
*fult ord* ?
de ä ju en grejj iofs ^^. Men kanske inget man snackar offentligt? xD
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
Henry
Bäst på TSR!

Inlägg av Henry »

meanzick skrev:
*fult ord* ?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAAHAHAHA!!
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

Henry skrev:
meanzick skrev:
*fult ord* ?

Inget illa menat, men många killar här verkar vara rätt kåta..
har jag fel? ;)
Ccccarro
Koniz
Varnad

Inlägg av Koniz »

MoppeLina skrev:
Henry skrev:
meanzick skrev: *fult ord* ?

har jag fel? ;)
Öh,beror väl på vem du frågar ;)

Meanzick verkar vara det i alla fall,
Användarens profilbild
LillaMannen
Svårstartad skrothög

Inlägg av LillaMannen »

MoppeLina skrev:
Henry skrev:
meanzick skrev: *fult ord* ?

har jag fel? ;)
Det är väll från person till person :wink: Och sen är man ju inte det direkt hela tiden heller eller? XD

Men jag har tjej nu, så jag ligger lågt , hah :P
Busungen är min pojk ! <33
Användarens profilbild
Martinsson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Martinsson »

LillaMannen skrev:
MoppeLina skrev:
Henry skrev:
har jag fel? ;)
Det är väll från person till person :wink: Och sen är man ju inte det direkt hela tiden heller eller? XD

Asså personligen så ligger jag häldre och myser än att ha sex, de kan la va gött i bland :wink:
oanek
Svårstartad skrothög

Inlägg av oanek »

Martinsson skrev:
LillaMannen skrev:
MoppeLina skrev: Inget illa menat, men många killar här verkar vara rätt kåta..
har jag fel? ;)

Asså personligen så ligger jag häldre och myser än att ha sex, de kan la va gött i bland :wink:
Håller helt med dig ! Ligger hällre och myser än att ha sex 5 dagar i veckan.
sjoberg skrev:1.skruva av toppen
2.ta en näve singel(går bra med det mesta men hälst smått)
3. släng ner de i cylinder
4.sätt på toppen igen
5.töm kylaren på vatten och slå i bensin

valah den kommer gå som saataan
Användarens profilbild
LimmiL
Svårstartad skrothög

Inlägg av LimmiL »

hur var ert första ligg då? ;)
Its all about LimmiL
Användarens profilbild
Martinsson
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Martinsson »

asså första gången va bara värdelös, min njutning bygger på att tjejen njuter och efter som det va hennes första gång med så fick jag inte ut så mkt av det
Användarens profilbild
Persson
Elmoped

Inlägg av Persson »

LimmiL skrev:hur var ert första ligg då? ;)
to drunk to remember :oops: men de andra va härligt 8)
Dvargis
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av Dvargis »

Martinsson skrev:Asså jag vet inte vad jag ska göra :S

Min tjej har ute gångsförbud och hon bor ca 3 mil från mig, att åka dit skulle inte va nått problem om de inte va så att hennes föräldrar är cepe och har satt som ett "extra förbud" att hon inte får träffa mej heller.

Jag pallar inte vara utan henne :S
samma här..
Hon bor i andra änden av skåne, mamma och pappa låter mig inte åka dit,
och.. ja.. hon får inte åka till mig ihelr.
(men en av hennes vänner e min kusin..)
Var är jag?
jo:
Vicke(mt5.webb)
Mt5dvargis(BDB)
här
Dvargis
Användarens profilbild
XPS_POJKEN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av XPS_POJKEN »

JAg är oskuld^^ :wink: BTW allt du behöver för att få brudar e AXE!!! sett reklamerna på det? haha LOL, funkar ju inte alls jag ska tamefan stämma AXE :(
wiiie
Användarens profilbild
skogen_swe
Gasres

Inlägg av skogen_swe »

höl på ramla med min Rieju när jag såg en snygg tjej :lol: höl på stegra så :shock: sen :? och så blev de :oops: stack därifrån :lol:
Användarens profilbild
XPS_POJKEN
Farsans gamla zündapp

Inlägg av XPS_POJKEN »

skogen_swe skrev:höl på ramla med min Rieju när jag såg en snygg tjej :lol: höl på stegra så :shock: sen :? och så blev de :oops: stack därifrån :lol:

haha så det kan gå :) du skulle ha kört omkull å då skulle säkert hon koma fram å fråga hur det gick! om hon inte bryr sig så får du skrika på hjälp! Då kan ni passa på att börja prata och lära känna varann kankse? ;)
wiiie
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

XPS_POJKEN skrev:
skogen_swe skrev:höl på ramla med min Rieju när jag såg en snygg tjej :lol: höl på stegra så :shock: sen :? och så blev de :oops: stack därifrån :lol:

haha så det kan gå :) du skulle ha kört omkull å då skulle säkert hon koma fram å fråga hur det gick! om hon inte bryr sig så får du skrika på hjälp! Då kan ni passa på att börja prata och lära känna varann kankse? ;)
Det kanske kan gå :D ska testa
mustalainenteletabis
Elmoped

Inlägg av mustalainenteletabis »

ja för fan så ska man gör, typ man kör i stan och ser en snygg tjej och typ ramla framför sen skricker aj hjälp ajajoj sen kommer för att hjälpa :lol:
Användarens profilbild
moppe galen
Farsans gamla zündapp

Inlägg av moppe galen »

mustalainenteletabis skrev:ja för fan så ska man gör, typ man kör i stan och ser en snygg tjej och typ ramla framför sen skricker aj hjälp ajajoj sen kommer för att hjälpa :lol:
Men fan vad jobbigt det blir om tjejen bara går förbi och skrattar :oops:
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

haha, va nära på å köra in i en bil bakifrån när jag såg en snygg brud vid en busshållsplats ;)
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

vet dubbelpost nu men skitsamma!...

jag gillar en tjej men nu har jag fått höra genom min bästa tjejpolare att hon inte gillar mig..hon pustade ut när hon frågade min tjejpolare om jag gillade henne och hon sa nej..:(
men jag gillar henne och tänker mycket på henne..
de jobbiga är att JAG vet inte ifall hon gillar mig, hon kanske bara säger så till min tjejpolare, eller jag vet inte.
Hon hönger rätt mycklet på mig och söker min uppmärksamhet, desamma med mig.. försöker få henne å¨gilla mig haha^^..men jag tro inte hon gör det.
Vi har känt varandra rätt länge och hon har blivit skitpoppis nu, de känns som hon raggar runt på alla möjliga , så man vet inte om hon bara driver med mig eller om hon gillar mig..
hjälp mig nu moppepojkar och moppelina! :P
Användarens profilbild
LillaMannen
Svårstartad skrothög

Inlägg av LillaMannen »

oanek skrev:
Martinsson skrev:
LillaMannen skrev: Det är väll från person till person :wink: Och sen är man ju inte det direkt hela tiden heller eller? XD

Håller helt med dig ! Ligger hällre och myser än att ha sex 5 dagar i veckan.
Håller med, man kan ju inte tjata ut sig :D
Busungen är min pojk ! <33
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Inlägg av chifen »

ReijuMrx skrev:vet dubbelpost nu men skitsamma!...

jag gillar en tjej men nu har jag fått höra genom min bästa tjejpolare att hon inte gillar mig..hon pustade ut när hon frågade min tjejpolare om jag gillade henne och hon sa nej..:(
de jobbiga är att JAG vet inte ifall hon gillar mig, hon kanske bara säger så till min tjejpolare, eller jag vet inte.
Hon hönger rätt mycklet på mig och söker min uppmärksamhet, desamma med mig.. försöker få henne å¨gilla mig haha^^..men jag tro inte hon gör det.
Vi har känt varandra rätt länge och hon har blivit skitpoppis nu, de känns som hon raggar runt på alla möjliga , så man vet inte om hon bara driver med mig eller om hon gillar mig..
försök prata med henne lite, inte precis om hon gillar dig eller så utan ett mer spontant samtal som kanske börjar luta över mot kärlek/relationer så kanske ni kommer in på rätt spår så :) försöka går ju alltid. hur länge har du kännt henne och är ni bra kompisar?
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

chifen skrev:

försök prata med henne lite, inte precis om hon gillar dig eller så utan ett mer spontant samtal som kanske börjar luta över mot kärlek/relationer så kanske ni kommer in på rätt spår så :) försöka går ju alltid. hur länge har du kännt henne och är ni bra kompisar?
de ä alltid samma sak xO de är ju skitlätt o säga att man ska visa sina känslor ^^, men de ä ju skitSVÅRT i verkligheten :cry: Ingen kul om man får nobben.... Men samtidigt kan de kanske vara värt försöket?
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

bensinskalle skrev:
chifen skrev:

de ä alltid samma sak xO de är ju skitlätt o säga att man ska visa sina känslor ^^, men de ä ju skitSVÅRT i verkligheten :cry: Ingen kul om man får nobben.... Men samtidigt kan de kanske vara värt försöket?

Ja killar, ganska bra förslag, men förstår att det kan vara jobbigt.. Tjejer ljuger oftast inte för sina tjejkompisar, iaf inte för sina bästa. Vilket innebär att om dom är bra kompisar och hon har sagt till henne att hon inte gillar dej, så kan det va mycket möjligt att det tyvärr stämmer.
Men jag håller med dom andra om att du ska försöka prata med henne..
Hoppas jag va till lite hjälp iaf,
MVH Carolina
Ccccarro
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

MoppeLina skrev:
bensinskalle skrev:
chifen skrev: försök prata med henne lite, inte precis om hon gillar dig eller så utan ett mer spontant samtal som kanske börjar luta över mot kärlek/relationer så kanske ni kommer in på rätt spår så :) försöka går ju alltid. hur länge har du kännt henne och är ni bra kompisar?

Ja killar, ganska bra förslag, men förstår att det kan vara jobbigt.. Tjejer ljuger oftast inte för sina tjejkompisar, iaf inte för sina bästa. Vilket innebär att om dom är bra kompisar och hon har sagt till henne att hon inte gillar dej, så kan det va mycket möjligt att det tyvärr stämmer.
MVH Carolina
tack för svaren ni tre, uppsklattas:)

ehm, vi har känt varandra i typ..4-5 år men det var inte förrän 2-3 år sedan vi fick bra kontakt (samma klass) och på senaste tiden, några månader sedan så blev vi bättre vänner och hon har börja hänga på mig å massa, men jag får ju aldrig reda på om hon driver (utnyttjar) eller gillar mig..
hon är verkligen inte en sådan som man tror gör sånt,men jag vet inte längre..
jag trodde tills igår att hon gillade mig..men sen sa min tjejpolare att hon inte gjorde det, men hon som jag gillar håller på med mig på ..va ska man säga.. typ raggar :P verkar det som..
mh, prata spontant, men jag vill börja avancera nu eller vad man ska säga och inte bara vara vän :S ;p..
hon är borta nu i några veckor sen åkerj jag bort en vecka innnan hon kommer hem och då är jag borta en månad, så de tar ett tag innan vi ses.

och håller med er alla tre vad ni skrev, pratar jämt när vi ses och söker uppmärksamhet, lätt å säga att man ska visa känslor, såvrare å göra´t och tjejer ljuger förmodligen inte för sina bästa vänner..men i detta fall får jag la hoppas xD ;)
MoppeLina
Svårstartad skrothög

Inlägg av MoppeLina »

ReijuMrx skrev:
MoppeLina skrev:
bensinskalle skrev: de ä alltid samma sak xO de är ju skitlätt o säga att man ska visa sina känslor ^^, men de ä ju skitSVÅRT i verkligheten :cry: Ingen kul om man får nobben.... Men samtidigt kan de kanske vara värt försöket?

MVH Carolina

ehm, vi har känt varandra i typ..4-5 år men det var inte förrän 2-3 år sedan vi fick bra kontakt (samma klass) och på senaste tiden, några månader sedan så blev vi bättre vänner och hon har börja hänga på mig å massa, men jag får ju aldrig reda på om hon driver (utnyttjar) eller gillar mig..
jag trodde tills igår att hon gillade mig..men sen sa min tjejpolare att hon inte gjorde det, men hon som jag gillar håller på med mig på ..va ska man säga.. typ raggar :P verkar det som..
mh, prata spontant, men jag vill börja avancera nu eller vad man ska säga och inte bara vara vän :S ;p..
hon är borta nu i några veckor sen åkerj jag bort en vecka innnan hon kommer hem och då är jag borta en månad, så de tar ett tag innan vi ses.

och håller med er alla tre vad ni skrev, pratar jämt när vi ses och söker uppmärksamhet, lätt å säga att man ska visa känslor, såvrare å göra´t och tjejer ljuger förmodligen inte för sina bästa vänner..men i detta fall får jag la hoppas xD ;)
Lycka till!;D
Ccccarro
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

MoppeLina skrev:
ReijuMrx skrev:
MoppeLina skrev:
MVH Carolina

Lycka till!;D
tack, kommer behövas :/ :) haha
Skriv svar