bensinskalle skrev:bara en liten parentes glenn Ja läste att du hade planer på att skjutsa din tjej ner på stan, men man får inte skjutsa på mc förrän man ä 18 :/
Där sprack din plan är ja rädd
I finland får man ;D direkt man har lätt mc kortet altså
fifan fusk ;P trodde de va samma regler i hela eu :/ aja...
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
bensinskalle skrev:bara en liten parentes glenn Ja läste att du hade planer på att skjutsa din tjej ner på stan, men man får inte skjutsa på mc förrän man ä 18 :/
Gl3nn skrev:ja kan ju skriva om tråden åt er va vill ni ha den till så kan ni ju få fortsätta xD
Va bra, men vet nte vad vi ska döpa den till..
Moppelinas hjärte hörna kanske
Linas The Luuuve Doc
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde http://www.garaget.org/Weckis
Där sprack din plan är ja rädd
Han är ju förfan finsk.
å då gäller inga regler eller vadå xD ?
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
hmm... låter ju inte bra alls det hära :/
Inte för att vara ohövlig men det verkar ju som om hon har mens varje gång ni ses .
Men gör så att shoppa (bär alla hennes kassar ) sen bio och äta
Perfa !
Loffe1337 skrev:hmm... låter ju inte bra alls det hära :/
Inte för att vara ohövlig men det verkar ju som om hon har mens varje gång ni ses .
Men gör så att shoppa (bär alla hennes kassar ) sen bio och äta
Perfa !
Köp något gulligt till henne, det behöver inte vara dyrt, men då vet hon att hon betyder ngt..
Weckis skrev:Sen Moppelina "Love Doctor" kom in i denna tråd har det hänt nått med killarna. Garanterar att denna tråd inom kort kommer att göra succé, och bli den mest besökta å mest besvarade...
Rekordförsök????
Det är väl bra Weckis? Det heter ju TwoStrokeRider - Lifestyle magazine!
Skaffa många tjejkompisar, då får du bra rykte bland tjejerna.
För tro mej, tjejer snackar mycket mer än vad ni någonsin anar om killar
Hahahaha det kom direkt från hjärtat!!!!!!
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde http://www.garaget.org/Weckis
vill bara säga såhär , tycker hon du tillbringar för mycket tid med moppen?
om så är fallet så förstår jag faktiskt henne , för man skriver inte om sånt här på en moppehemsida :S
neos_50 skrev:vill bara säga såhär , tycker hon du tillbringar för mycket tid med moppen?
om så är fallet så förstår jag faktiskt henne , för man skriver inte om sånt här på en moppehemsida :S
Låser denna tråd! För denna diskussion inte leder nån vart, vill du diskutera om brudar så skapa den tråd för sånt
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information