Har du inget bankkort?Roxxen96 skrev:En sådan har jag inte, är bara 162stroke4ever skrev:fyll på ändå från din internetbank till henne så har hon inget val

Har du inget bankkort?Roxxen96 skrev:En sådan har jag inte, är bara 162stroke4ever skrev:fyll på ändå från din internetbank till henne så har hon inget val
Nej jag har inget bankkortMrAndersson skrev:Har du inget bankkort?Roxxen96 skrev:En sådan har jag inte, är bara 162stroke4ever skrev:fyll på ändå från din internetbank till henne så har hon inget valAnnars prata med dina päron
hör vad hon är intresserad av då?Mura skrev:[spoiler]Får väl skriva här ochså nu...
jag pratar med en tjej på msn osv och tycker verkligen om henne och ja vi är typ på G och ska träffas osv men vi har typ inget att prata om?
kan ju inte prata bilar med henne haha
såhär ser det ut på msn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/spoiler]
Kill it with fire?kannebanne skrev:Har varit tillsammans med ex antal tjejer, och när inte jag har gjort slut, så har resten sagt: men vi kan fortfarande vara vänner! <3 oftasthar jag svarat ja, men sist så sa jag nä, (gillade henne rkt mycket) men inte som kompisar, förklarade också. Så fick hon fet spel och flippade sten hårt. Spammar hela tiden, när jag träffar henne ( bor rätt nära varran ) så försöker hon spotta på mig och kalla mig jävla bög och sånt. Pallar inte att hon skava en sån bitch! Vad ska jag göra?
Om de vore så lätt... Glömde även nämna att fast jag bytar nummer så ringer hon ändå och terra mig.. Skit störig tjej.. Om de hade varit en kille som hade hållet på så hade jag visat var skåpet ska stå.. Men hon e ju tjej så de e ju inte så jävla lätt.. Skit stökigt för hon kan komma fram när man står med polare och börjar skrika och försöka spotta på mig... Jävla *****VoxuzZ skrev:Kill it with fire?kannebanne skrev:Har varit tillsammans med ex antal tjejer, och när inte jag har gjort slut, så har resten sagt: men vi kan fortfarande vara vänner! <3 oftasthar jag svarat ja, men sist så sa jag nä, (gillade henne rkt mycket) men inte som kompisar, förklarade också. Så fick hon fet spel och flippade sten hårt. Spammar hela tiden, när jag träffar henne ( bor rätt nära varran ) så försöker hon spotta på mig och kalla mig jävla bög och sånt. Pallar inte att hon skava en sån bitch! Vad ska jag göra?
Jo men jag vill ju inte ens prata med henne, och de har jag försökt att säga till henne men då börjar hon jävlar i de attackera mig och skrika som fanyamaha2pwn skrev:jadu vet inte vad man ska göra förutom att konfrontera henne o fråga om hon faktiskt kan tänka sig att bete sig som hon vore äldre än 10?
sen de är ju inte mkt man kan göra, bara se till att DU är den mogna o mer resonabla personen i konflikten.
så ser det väll inte ut?Mura skrev:Får väl skriva här ochså nu...
jag pratar med en tjej på msn osv och tycker verkligen om henne och ja vi är typ på G och ska träffas osv men vi har typ inget att prata om?
kan ju inte prata bilar med henne haha
såhär ser det ut på msn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det blir ju så. Det är lite mer spänning innan man blivit ihop eftersom man är skitnervös och vill göra allt rätt för att hon ska tycka om en osv. När man sedan blivit tsm kan det kännas som att man tappar spänningen eftersom man lyckats bli ihop med henne, då kan det kännas så till en början men det har gått över för mig iaf!Roxxen96 skrev:Nej jag har inget bankkortMrAndersson skrev:Har du inget bankkort?Roxxen96 skrev: En sådan har jag inte, är bara 16Annars prata med dina päron
Tyvärr inte.
Tänkte på en annan grej också när vi ändå håller på här.
Det första momentet när man träffar någon är ju att man typ små pratar, smsar, pratar i telefon osv. Det andra momentet för mig var att typ krama personen på morgonen, och sedan när man skulle dra hem. Det gick så några veckor och sedan började man prata mer och mer, det kanske började bli lite mys, sen till slut kom första kyssen. Fjärde momentet var att man pratar mer, man vågar visa sig tillsammans bland andra, man vågade mysa osv inför andra, ja ni förstår. Sen gick det ytterligare en tid och allting det pågick, sedan kom momentet då man ställde frågan, är vi tillsammans? Jag fick då svaret ja, och nu har vi vart tsm i runt en vecka cirka. Men nu har jag kommit till ett moment där jag typ deppar.. Det känns som att man håller på att tappa taget om henne, det känns som samma spänning inte finns kvar, inte samma gnista om man säger så.
Vad beror det på? Är det pågrund av att man vant sig eller börjar det gå mot sitt slut?
Är i övrigt inne i en depresions period, har vart det i någon vecka nu. Det känns som att samma gnista som fanns där ifrån början har dött ut, det känns som att det är påväg att bara dö ut. Det som byggts upp under veckorna som gått. Har så konstiga känslor ibland, jag vet inte vad det beror på.
Texten kanske är lite rörig, men hoppas att ni förstår innebörden.
[/spoiler]derbiofc skrev:Det blir ju så. Det är lite mer spänning innan man blivit ihop eftersom man är skitnervös och vill göra allt rätt för att hon ska tycka om en osv. När man sedan blivit tsm kan det kännas som att man tappar spänningen eftersom man lyckats bli ihop med henne, då kan det kännas så till en början men det har gått över för mig iaf!Roxxen96 skrev:Nej jag har inget bankkortMrAndersson skrev: Har du inget bankkort?Annars prata med dina päron
Tyvärr inte.
Det första momentet när man träffar någon är ju att man typ små pratar, smsar, pratar i telefon osv. Det andra momentet för mig var att typ krama personen på morgonen, och sedan när man skulle dra hem. Det gick så några veckor och sedan började man prata mer och mer, det kanske började bli lite mys, sen till slut kom första kyssen. Fjärde momentet var att man pratar mer, man vågar visa sig tillsammans bland andra, man vågade mysa osv inför andra, ja ni förstår. Sen gick det ytterligare en tid och allting det pågick, sedan kom momentet då man ställde frågan, är vi tillsammans? Jag fick då svaret ja, och nu har vi vart tsm i runt en vecka cirka. Men nu har jag kommit till ett moment där jag typ deppar.. Det känns som att man håller på att tappa taget om henne, det känns som samma spänning inte finns kvar, inte samma gnista om man säger så.
Vad beror det på? Är det pågrund av att man vant sig eller börjar det gå mot sitt slut?
Är i övrigt inne i en depresions period, har vart det i någon vecka nu. Det känns som att samma gnista som fanns där ifrån början har dött ut, det känns som att det är påväg att bara dö ut. Det som byggts upp under veckorna som gått. Har så konstiga känslor ibland, jag vet inte vad det beror på.
Hitta på nåt som att gå ut tsm på fest, bio och äta och så, jag tyckte det blev mycket trevligare då eftersom man är mer avslappnad men samtidigt känner man inte att gnistan försvunnit![]()
Lycka till
Ett förhållande går upp och ner, skulle det bara vara uppåt skulle ni börja småtjafsa om allt. Så prata med henne om det och se vad hon säger.Roxxen96 skrev:[spoiler][/spoiler]derbiofc skrev:Det blir ju så. Det är lite mer spänning innan man blivit ihop eftersom man är skitnervös och vill göra allt rätt för att hon ska tycka om en osv. När man sedan blivit tsm kan det kännas som att man tappar spänningen eftersom man lyckats bli ihop med henne, då kan det kännas så till en början men det har gått över för mig iaf!Roxxen96 skrev: Nej jag har inget bankkortTyvärr inte.
Hitta på nåt som att gå ut tsm på fest, bio och äta och så, jag tyckte det blev mycket trevligare då eftersom man är mer avslappnad men samtidigt känner man inte att gnistan försvunnit![]()
Lycka till
Tack så mycket för tipsen!
[/spoiler]Aprilia-Mx skrev:Mitt ex var ett riktigt svin....
Seriöst.. Värre människa får man leta efter.. Vi hade det jävligt struligt i princip hela höstterminen, och när det var som värst hittade vi båda nya partners vi höll på med för en kväll... När jag sedan bestämde mig för att det fick vara nog så kom hon tillbaka till mig och när hon fick höra att jag gått vidare ville hon få tillbaka mig.
Idiot som jag var gick jag ju såklart med på det här... Jag frågade henne då ifall hon haft sex med någon annan under tiden vi vart ifrån varandra. Hon frågade mig om jag haft sex med någon annan medans vi var ifrån varandra och jag sa nej (för det hade jag inte). Hon påminde mig om att om jag ljög så kunde jag glömma henne för gått. Varpå jag frågade henne samma sak.
Vi levde vidare och allt var lugnt tills jag en dag fick reda på av en slump medans jag höll på att leka med hennes tele att hon hade skrivit med en gammal kille i vilket jag förstod som att dem haft mer än bara ett strul en kväll tsm. Jag frågade såklart henne om det här vilket hon bara såg ut som ett fråge tecken.... Hon tyckte inte att det räknades att hon låtit en annan kille (det tjejer gör när dem är ensamma) henne och hon (det vi killar gör när vi är ensamma) av honom som sex. Hur det här löste sig kommer jag dock inte ihåg men jag accepterade detta med....
Sen kom en ännu större smäll... Dagarna innan julafton (ca 4-5) fick jag ännu en gång reda om en annan kille (i hennes tele) som hon hade frågat om han hade testat sig innan dem hade träffats. Jag fick ju såklart panik medans hon var lika lugn som vanligt.... Hon sa till sitt försvar att hon trodde jag visste om detta varpå jag svarade Att "det gjorde jag fan inte!"
Detta var ju absolut inget bra tillfälle att dumpa henne på just då när vi gemensamt köpt massa julklappar osv till både hennes och min familj. Hon grät ju även och sa att hon kände sig såååå dum... -.- (jag måste bli bättre på att syna människor bättre)
Hursomhelst så levde vi vidare. Tills nyårsafton.... Hon svarade inte på sms under hela kvällen (inte äns vid tolvslaget. Nej, vi firade inte nyår tillsammans...) varpå jag ringde henne dagen efter. Hon svarade nyvaket hallå?
Jag: Vad gjorde du igår?
Hon: Haha (sömnigt) Du vill inte veta vad som hände igårkväll....
Jag är tyst... Stänger av samtalet och drar iväg ett sms som är tvunget att skickas i flera delar för att det är så stort där jag förklarar för henne att hon är en *fult ord*, slampa, och sinnesjukt dålig människa...
Dagar gick, och jag försökte hela tiden få en förklaring av henne hur fan hon tänkte. Jag får absolut inget svar alls. Ca en månad senare svarar hon mig helt plötsligt...
Jag älskade dig på nyår, men jag vet inte vad som föll i mig... Jag fick chansen att haffa världens snyggaste kille och jag tog den... Jag vet inte vad som hände....
(detta sms var betydligt längre än såhär...
Nu, helt plötsligt, skriver hon att hon önskar att allt var bra mellan oss igen... och hon undrar varför jag alltid är så dryg när hon ringer. (Även om hon har MVG i nästan allt så verkar hon inte vara särskilt smart) Jag blir så j*vla arg så fort hon skriver något till mig och då fortsätter jag bara att mata på med sms om hur dålig människa hon är osv...
Det ända som kan få mig att lugna ner mig då är träning. Flera timmar på gymmet... Sen är jag lugn. Men så fort hon skriver något igen, kommer allt tillbaka...
(förlåt om det vart långt.. Behövde skriva av mig)
Jag tror inte jag kommer kunna lite på nån tjej fullt ut efter henne igen...
Jo... Den dan jag gifter mig..
Citat av Aprilia-Mx "Att gå tillbaka till sitt ex är som att se en film man sett 2gånger, man vet redan slutet..."Aprilia-Mx skrev:Hej allihop.. Här är jag igen med samma tjejproblem men som nu har utvecklats.
Jag börjar med att citera mig själv. Ni som redan läst det behöver inte läsa för att förstå!:
[spoiler][/spoiler]Aprilia-Mx skrev:Mitt ex var ett riktigt svin....
Seriöst.. Värre människa får man leta efter.. Vi hade det jävligt struligt i princip hela höstterminen, och när det var som värst hittade vi båda nya partners vi höll på med för en kväll... När jag sedan bestämde mig för att det fick vara nog så kom hon tillbaka till mig och när hon fick höra att jag gått vidare ville hon få tillbaka mig.
Idiot som jag var gick jag ju såklart med på det här... Jag frågade henne då ifall hon haft sex med någon annan under tiden vi vart ifrån varandra. Hon frågade mig om jag haft sex med någon annan medans vi var ifrån varandra och jag sa nej (för det hade jag inte). Hon påminde mig om att om jag ljög så kunde jag glömma henne för gått. Varpå jag frågade henne samma sak.
Vi levde vidare och allt var lugnt tills jag en dag fick reda på av en slump medans jag höll på att leka med hennes tele att hon hade skrivit med en gammal kille i vilket jag förstod som att dem haft mer än bara ett strul en kväll tsm. Jag frågade såklart henne om det här vilket hon bara såg ut som ett fråge tecken.... Hon tyckte inte att det räknades att hon låtit en annan kille (det tjejer gör när dem är ensamma) henne och hon (det vi killar gör när vi är ensamma) av honom som sex. Hur det här löste sig kommer jag dock inte ihåg men jag accepterade detta med....
Sen kom en ännu större smäll... Dagarna innan julafton (ca 4-5) fick jag ännu en gång reda om en annan kille (i hennes tele) som hon hade frågat om han hade testat sig innan dem hade träffats. Jag fick ju såklart panik medans hon var lika lugn som vanligt.... Hon sa till sitt försvar att hon trodde jag visste om detta varpå jag svarade Att "det gjorde jag fan inte!"
Detta var ju absolut inget bra tillfälle att dumpa henne på just då när vi gemensamt köpt massa julklappar osv till både hennes och min familj. Hon grät ju även och sa att hon kände sig såååå dum... -.- (jag måste bli bättre på att syna människor bättre)
Hursomhelst så levde vi vidare. Tills nyårsafton.... Hon svarade inte på sms under hela kvällen (inte äns vid tolvslaget. Nej, vi firade inte nyår tillsammans...) varpå jag ringde henne dagen efter. Hon svarade nyvaket hallå?
Jag är tyst... Stänger av samtalet och drar iväg ett sms som är tvunget att skickas i flera delar för att det är så stort där jag förklarar för henne att hon är en *fult ord*, slampa, och sinnesjukt dålig människa...
Dagar gick, och jag försökte hela tiden få en förklaring av henne hur fan hon tänkte. Jag får absolut inget svar alls. Ca en månad senare svarar hon mig helt plötsligt...
Jag älskade dig på nyår, men jag vet inte vad som föll i mig... Jag fick chansen att haffa världens snyggaste kille och jag tog den... Jag vet inte vad som hände....
Nu, helt plötsligt, skriver hon att hon önskar att allt var bra mellan oss igen... och hon undrar varför jag alltid är så dryg när hon ringer. (Även om hon har MVG i nästan allt så verkar hon inte vara särskilt smart) Jag blir så j*vla arg så fort hon skriver något till mig och då fortsätter jag bara att mata på med sms om hur dålig människa hon är osv...
Det ända som kan få mig att lugna ner mig då är träning. Flera timmar på gymmet... Sen är jag lugn. Men så fort hon skriver något igen, kommer allt tillbaka...
Nu har jag fått reda på efter att jag träffat henne igen att hon vart hotad under denna nyårsafton. Ifall hon inte lämnade mig och kysste en av dem skulle dem söka upp mig och "diskutera" med mig. Det kan ju vem som helst förstå vad det innebar![]()
Iaf så rädd som hon var gick hon såklart med på det. Hon ville skydda mig. Även om hon visste att jag mer än gärna skulle stå upp för henne och kunna stå och bara ta emot slag för att skydda henne. Ändå så ångrade hon sig efteråt. Men hon ville inte stå för det hon gjort. De (svinen) läste tydligen även hennes sms och facebook konversationer vilket gjorde att hon inte kunde skriva annat än "dåliga" saker mot mig.
När hon kom hem och hämtade sina kläder och andra grejer hemma hos mig gjorde jag inget annat än att skratta åt henne. jag förstörde även kortet som hon gav mig när vi vart tillsammans med att stryka över all text och skriva att jag hatar henne istället. Detta tryckte jag förstås ner i kassen med hennes kläder som jag gav henne. Hon har inte slängt kortet än idag... Samma sak som att hon går runt i mina kläder hemma hos sig som jag vägrade komma och hämta.
Nu har hon vågat komma fram till mig och berätta allt det här! Det finns en större anledning till varför också. Hon har svimmat mer än 6 gånger på 5 dagar och läkarna ser inget fel på henne. Allt är friskt och mår bra!
Den enda slutsatsen både jag och hon kan dra av det är att hon har mått mentalt dåligt den senaste tiden. Hon har även lyckats berätta hela historien för sin mamma vilket är väldigt nytt för henne.
Vad tycker ni? Vad fan ska jag göra? Jag har redan bett henne att ge mig telefon numret till killen som övertala henne på nyår som honom kommer jag ta itu med. Men vad ska jag göra med oss?
Du kan ju ifrågasätta varför hon snackar skit, för i mina öron låter det bara som diarré.Aprilia-Mx skrev:Hej allihop.. Här är jag igen med samma tjejproblem men som nu har utvecklats.
Jag börjar med att citera mig själv. Ni som redan läst det behöver inte läsa för att förstå!:
[spoiler][/spoiler]Aprilia-Mx skrev:Mitt ex var ett riktigt svin....
Nu har jag fått reda på efter att jag träffat henne igen att hon vart hotad under denna nyårsafton. Ifall hon inte lämnade mig och kysste en av dem skulle dem söka upp mig och "diskutera" med mig. Det kan ju vem som helst förstå vad det innebar![]()
Iaf så rädd som hon var gick hon såklart med på det. Hon ville skydda mig. Även om hon visste att jag mer än gärna skulle stå upp för henne och kunna stå och bara ta emot slag för att skydda henne. Ändå så ångrade hon sig efteråt. Men hon ville inte stå för det hon gjort. De (svinen) läste tydligen även hennes sms och facebook konversationer vilket gjorde att hon inte kunde skriva annat än "dåliga" saker mot mig.
När hon kom hem och hämtade sina kläder och andra grejer hemma hos mig gjorde jag inget annat än att skratta åt henne. jag förstörde även kortet som hon gav mig när vi vart tillsammans med att stryka över all text och skriva att jag hatar henne istället. Detta tryckte jag förstås ner i kassen med hennes kläder som jag gav henne. Hon har inte slängt kortet än idag... Samma sak som att hon går runt i mina kläder hemma hos sig som jag vägrade komma och hämta.
Nu har hon vågat komma fram till mig och berätta allt det här! Det finns en större anledning till varför också. Hon har svimmat mer än 6 gånger på 5 dagar och läkarna ser inget fel på henne. Allt är friskt och mår bra!
Den enda slutsatsen både jag och hon kan dra av det är att hon har mått mentalt dåligt den senaste tiden. Hon har även lyckats berätta hela historien för sin mamma vilket är väldigt nytt för henne.
Vad tycker ni? Vad fan ska jag göra? Jag har redan bett henne att ge mig telefon numret till killen som övertala henne på nyår som honom kommer jag ta itu med. Men vad ska jag göra med oss?
Jocke vet hur det är att sakna en. I sommras åkte hon till Kreta så vi var på G då men osäkare om de va sann kärlek ( du fattar) men iaf kanske låter barnsligt men jag skrev vad jah kände/tyckte/sakna henne till henne på fb varje kväll. Som du vet var jag ju och åkte skider nu och skriv till henne på morronen och kvällen. Då vet hon att du bryr digRoxxen96 skrev:Tjooosaaan! Kan börja med att jag inte vill ha några oseriösa svar eller dylikt.
Nu är det så att jag vart på g med en tjej ett tag, och vi är typ tsm nu. Allt går fintMen under påsklovet ska hon dra till norge och åka skidor med sin familj, hur fan ska man hålla kontakten? Kan säga att jag kommer sakna henne
Smsa/ ringa kommer kosta röven. Finns ju facebook men tvek om hon kommer vara inne på sin mobil då det antagligen också kostar pengar, sen så har hon inte fria sms eller fri ring. Hon fyller på pengar som hon smsar med istället.. men nu när det är utomlands så kommer sms kosta riktigt mycket. Vet inte om hon tar med sig dator, isåfall finns det ju skype och facebook osv.
Men jag är rädd för att det inte blir särskilt mycket kontakt under den veckan, några tips på hur fan man ska klara sig en hel vecka?
Sammanfattning:
1. Hur ska man hålla kontakten?
2. Några tips på hur man ska klara sig? Saknaden kommer vara stor.
Tacksam för svar.
Mvh Jocke
Haters, shut the fuck up. Thx
haha ! joar då;)joar skrev:se på film![]()
Jocke gör som jag sa. Ta det face2face lättast och hon förstår med. Om hon har skuldkänslor för dig så måste hon ju fortfarande älska dig right? Bästa är att krama varandra och titta in i ögona och säga "jag älskar dig" och kyss henne.Roxxen96 skrev:Tjenare.
Nu har det blivit helt fucked up mellan mig och hon som jag var på g, vi var tsm en dag sen gick allt åt helvete pga några orsaker. Ska berätta varför.
Hon hade tydligen kvar känslor för en som heter Isak, fast han har nu flyttat till Stockholm ifrån göteborg, och har nu ny tjej osv. Men Alex som hon heter, har fortfarande kvar känslor för honom, därav tog det tillfälligt slut mellan mig och henne. Han har väl inte haft den lättaste uppväxten, han knarkar, röker och har sig m.m. Jag berättade då till henne att Isak inte är någon bra kille för dig, du förtjänar någon bättre som inte har massa jävliga problem. Då började hon typ flippa, hon bah: Jag älskar Isak och kommer alltid att göra, jag har drömt om honom, han förstår när jag cuttar mig och hur dåligt jag mår, det är ingen annan som förstår hur jag känner då, jag har känt honom i 7 månader så jag måste tyvärr försvara honom.
Personligen ser jag inget problem med att hon fortfarande har känslor för honom, för det går ju att komma över om hon bara gör något åt det, right?
Men frågan är, ska jag försöka reda ut detta med henne, eller ska jag skita fullständigt i det?Jag är villig att försöka lösa deta och komma på rätt spår igen. Men det är upp till henne, idag drog hon till Norge utan att säga hejdå osv...
Ja läget är åt helvete just nu. HUR SKA JAG GÖRA?
Kan tillägga att det gått hur bra som helst innan, allting vart nästintill perfekt, båda älskar varandra. Men sen kom detta problemet, hon berättade det till mig sen vart allt fucked up. Hon säger att hon har massa skuldkänslor nu till mig för att hon lät det gå så långt utan att hon bromsade upp det så att säga. Nååååååå? Kan också tillägga att jag och hon går i samma skola, en relativt liten skola, med cirka 50 elever. Så vi ser varandra varje dag, det lär bli lite jobbigt om det inte kommer lösa sig...
Tacksam för svar. / Jocke
Tycker du ska göra precis som Derbi_mackan sa prata med henne ansikte mot ansikte och berätta precis vad du känner/tycker sedan kysser du na långsamt det funkar varje gång med en liten långsam kyss..Roxxen96 skrev:Tjenare.
Nu har det blivit helt fucked up mellan mig och hon som jag var på g, vi var tsm en dag sen gick allt åt helvete pga några orsaker. Ska berätta varför.
Hon hade tydligen kvar känslor för en som heter Isak, fast han har nu flyttat till Stockholm ifrån göteborg, och har nu ny tjej osv. Men Alex som hon heter, har fortfarande kvar känslor för honom, därav tog det tillfälligt slut mellan mig och henne. Han har väl inte haft den lättaste uppväxten, han knarkar, röker och har sig m.m. Jag berättade då till henne att Isak inte är någon bra kille för dig, du förtjänar någon bättre som inte har massa jävliga problem. Då började hon typ flippa, hon bah: Jag älskar Isak och kommer alltid att göra, jag har drömt om honom, han förstår när jag cuttar mig och hur dåligt jag mår, det är ingen annan som förstår hur jag känner då, jag har känt honom i 7 månader så jag måste tyvärr försvara honom.
Personligen ser jag inget problem med att hon fortfarande har känslor för honom, för det går ju att komma över om hon bara gör något åt det, right?
Men frågan är, ska jag försöka reda ut detta med henne, eller ska jag skita fullständigt i det?Jag är villig att försöka lösa deta och komma på rätt spår igen. Men det är upp till henne, idag drog hon till Norge utan att säga hejdå osv...
Kan tillägga att det gått hur bra som helst innan, allting vart nästintill perfekt, båda älskar varandra. Men sen kom detta problemet, hon berättade det till mig sen vart allt fucked up. Hon säger att hon har massa skuldkänslor nu till mig för att hon lät det gå så långt utan att hon bromsade upp det så att säga. Nååååååå? Kan också tillägga att jag och hon går i samma skola, en relativt liten skola, med cirka 50 elever. Så vi ser varandra varje dag, det lär bli lite jobbigt om det inte kommer lösa sig...
Tacksam för svar. / Jocke INGA OSERIÖSA SVAR TACK
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Tror inte en kyss är särskilt passande på hur det ser ut just nu.. Hon svarar inte när jag ringer, skriver på facebook, eller i skype. Hon drog nyss idag till Norge utan att säga hejdå. Men jag har förståelse för varför hon inte svarar, hon behöver betänke tid. Men jag undrade mer om det var värt att vänta på henne om man verkligen älskar henne, eller om det inte är värt för att Isak kommer ivägen...?TechnoMen skrev:[/spoiler]Roxxen96 skrev:Tjenare.
Tycker du ska göra precis som Derbi_mackan sa prata med henne ansikte mot ansikte och berätta precis vad du känner/tycker sedan kysser du na långsamt det funkar varje gång med en liten långsam kyss..
[/spoiler]Roxxen96 skrev:[spoiler]Tror inte en kyss är särskilt passande på hur det ser ut just nu.. Hon svarar inte när jag ringer, skriver på facebook, eller i skype. Hon drog nyss idag till Norge utan att säga hejdå. Men jag har förståelse för varför hon inte svarar, hon behöver betänke tid. Men jag undrade mer om det var värt att vänta på henne om man verkligen älskar henne, eller om det inte är värt för att Isak kommer ivägen...?TechnoMen skrev:[/spoiler]Roxxen96 skrev:Tjenare.
Tycker du ska göra precis som Derbi_mackan sa prata med henne ansikte mot ansikte och berätta precis vad du känner/tycker sedan kysser du na långsamt det funkar varje gång med en liten långsam kyss..Kommer inte kunna prata med henne föräns nästa måndag, inte imorgon, alltså nästa, då börjar skolan... Hon är påväg till Norge (trysil) för att åka skidor med sin familj just nu.
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Har du äns frågat varför hon höll på med dig när hon älskade en annan? Om hon bara är en tjej som vill ligga och är beredd att spela på någons känslor för det kan jag säga så mycket som att du helt klart förtjänar en annan. Det gör alla! Förutom typ hallickar då.. Men du fattar vad jag menar!Roxxen96 skrev:[spoiler]Tror inte en kyss är särskilt passande på hur det ser ut just nu.. Hon svarar inte när jag ringer, skriver på facebook, eller i skype. Hon drog nyss idag till Norge utan att säga hejdå. Men jag har förståelse för varför hon inte svarar, hon behöver betänke tid. Men jag undrade mer om det var värt att vänta på henne om man verkligen älskar henne, eller om det inte är värt för att Isak kommer ivägen...?TechnoMen skrev:[/spoiler]Roxxen96 skrev:Tjenare.
Tycker du ska göra precis som Derbi_mackan sa prata med henne ansikte mot ansikte och berätta precis vad du känner/tycker sedan kysser du na långsamt det funkar varje gång med en liten långsam kyss..Kommer inte kunna prata med henne föräns nästa måndag, inte imorgon, alltså nästa, då börjar skolan... Hon är påväg till Norge (trysil) för att åka skidor med sin familj just nu.
Kan tänka mig att hon känner sig osäker, och kanske är en sån som inte tycker att en kram bara är en kompisgrej?GuZt4v skrev:tjenare har ett litet problem nu och undrar vad jag ska göra:( jo de är så att en tjej på skolan (går i 9:an och hon med men i en annan klass) skrev till mej helt plötsligt o börja med att jag var söt osv. (som alltid) iaf sen typ fortsatte de o jag kände att hon verkar schysst o så bara att hon inte vågar snacka lr någonting irl... hennes o min kompis typ tvingade henne att krama mej nästan o de var inte direkt en mjuk skön kram utan mer att hon inte gillade så.. vi har typ sagt att vi ska träffas o lite men vet inte hur de kommer sluta, hon är alltid upptagen med att rida då hon tävlar i det så har verkligen allt fö många tankar runt det då moppen behöver mycket mer fokus....
tack! jo jag känner att man verkligen behöver ge henne lite tid så men den som väntar på något gott väntar aldrig för längep4ck skrev:Kan tänka mig att hon känner sig osäker, och kanske är en sån som inte tycker att en kram bara är en kompisgrej?GuZt4v skrev:tjenare har ett litet problem nu och undrar vad jag ska göra:( jo de är så att en tjej på skolan (går i 9:an och hon med men i en annan klass) skrev till mej helt plötsligt o börja med att jag var söt osv. (som alltid) iaf sen typ fortsatte de o jag kände att hon verkar schysst o så bara att hon inte vågar snacka lr någonting irl... hennes o min kompis typ tvingade henne att krama mej nästan o de var inte direkt en mjuk skön kram utan mer att hon inte gillade så.. vi har typ sagt att vi ska träffas o lite men vet inte hur de kommer sluta, hon är alltid upptagen med att rida då hon tävlar i det så har verkligen allt fö många tankar runt det då moppen behöver mycket mer fokus....Kanske därför hon reagerade som hon gjorde. Gå inte för fort fram, du märker ifall hon gillar dig ifall ni träffas oftare!
Jodå, lycka till.GuZt4v skrev:[/spoiler]p4ck skrev:Kan tänka mig att hon känner sig osäker, och kanske är en sån som inte tycker att en kram bara är en kompisgrej?GuZt4v skrev:tjenare har ett litet problem nu och undrar vad jag ska göra:( jo de är så att en tjej på skolan (går i 9:an och hon med men i en annan klass) skrev till mej helt plötsligt o börja med att jag var söt osv. (som alltid) iaf sen typ fortsatte de o jag kände att hon verkar schysst o så bara att hon inte vågar snacka lr någonting irl... hennes o min kompis typ tvingade henne att krama mej nästan o de var inte direkt en mjuk skön kram utan mer att hon inte gillade så.. vi har typ sagt att vi ska träffas o lite men vet inte hur de kommer sluta, hon är alltid upptagen med att rida då hon tävlar i det så har verkligen allt fö många tankar runt det då moppen behöver mycket mer fokus....Kanske därför hon reagerade som hon gjorde. Gå inte för fort fram, du märker ifall hon gillar dig ifall ni träffas oftare!
tack! jo jag känner att man verkligen behöver ge henne lite tid så men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge
GuZt4v skrev:tjenare har ett litet problem nu och undrar vad jag ska göra:( jo de är så att en tjej på skolan (går i 9:an och hon med men i en annan klass) skrev till mej helt plötsligt o börja med att jag var söt osv. (som alltid) iaf sen typ fortsatte de o jag kände att hon verkar schysst o så bara att hon inte vågar snacka lr någonting irl... hennes o min kompis typ tvingade henne att krama mej nästan o de var inte direkt en mjuk skön kram utan mer att hon inte gillade så.. vi har typ sagt att vi ska träffas o lite men vet inte hur de kommer sluta, hon är alltid upptagen med att rida då hon tävlar i det så har verkligen allt fö många tankar runt det då moppen behöver mycket mer fokus....
Hahaha vad i helvete, sign på den!saile96 skrev:jag tog kontakt med min nuvarnade tjej genom att picka hon i revbenet på en affär och sa hej och börja pladra om moppar....
CaToXXo skrev:Hahaha vad i helvete, sign på den!saile96 skrev:jag tog kontakt med min nuvarnade tjej genom att picka hon i revbenet på en affär och sa hej och börja pladra om moppar....