Nickedrd skrev:Hej, har en Derbi drd pro 10 och alla mina varningslampor lyser, bensin, olja och vatten! Dock så är det fulla och min fråga är om någon vet vad felet är? All annan el fungerar!!
fick samma problem på min, jag drog bara ut alla kaplar och satt tillbaka dem så funka det
kan du visa/säga vilka kablar?[/quotkolla om säkringen är hel
Hej jag har en Derbi Senda som det sitter en 14 mm förgasare (dellorto 14 phva) Moppen går ganska fort cirka 100km/h eftersom den är ganska så omdrevad . Skulle den få mera ork om jag stoppade på en 19 mm PHBG förgasare på den? Jag vill inte byta crassar eftersom jag vill att den ska fortsätta gå fort.
Hej, jag har ett litet problem med min bakbroms på min Derbi (Senda r99)
problemet är att jag får inte upp nått tryck, har prövat att byta huvudcylinder men tyvärr hittar jag ingen te min modell bara till nyare derbis, kan det vara problemet eller kan det vara något annat?
Tacksam för bra svar
kör tills det rasar, rasar det inte så är det riktigt bra grejer
Derbi_senda04 skrev:Hej, jag har ett litet problem med min bakbroms på min Derbi (Senda r99)
problemet är att jag får inte upp nått tryck, har prövat att byta huvudcylinder men tyvärr hittar jag ingen te min modell bara till nyare derbis, kan det vara problemet eller kan det vara något annat?
Tacksam för bra svar
Derbi_senda04 skrev:Hej, jag har ett litet problem med min bakbroms på min Derbi (Senda r99)
Tacksam för bra svar
Har du luftat bromsen ?
Ja, för först så luftade jag den (originalet) med en kompis och då trode vi att huvudcylindern läckte så då köpte jag en bättre begagnad och den har jag luftat minst 3 gånger men får ändå inte upp något tryck
kör tills det rasar, rasar det inte så är det riktigt bra grejer
Ja, för först så luftade jag den (originalet) med en kompis och då trode vi att huvudcylindern läckte så då köpte jag en bättre begagnad och den har jag luftat minst 3 gånger men får ändå inte upp något tryck
Vilken storlek är de på derbis orginal munstycke till förgasaren , tänkte dra pluggen och vill veta vilket munstycke jag ska ha på när jag dragit pluggen ?