meanzick skrev:vi lanade i vga (vårgårda) vid ett vandrar hem. dom hade fest där å så kom en som inte var bjuden dom bad han att gå men då sa han att han ringde polisen isåfall å de gjorde han med så kom dom inte till oss också. men va fan ska snuten göra åt att dom har fest där ? ^^
meanzick skrev:vi lanade i vga (vårgårda) vid ett vandrar hem. dom hade fest där å så kom en som inte var bjuden dom bad han att gå men då sa han att han ringde polisen isåfall å de gjorde han med så kom dom inte till oss också. men va fan ska snuten göra åt att dom har fest där ? ^^
haha, vandrarhems-lan i vårgårda, mäktigt !
förresten, vet du var floda ligger?
de va i en matsal
japp, å där har du polare. tro fan att jag har koll på dej.
haha, vandrarhems-lan i vårgårda, mäktigt !
förresten, vet du var floda ligger?
de va i en matsal
japp, å där har du polare. tro fan att jag har koll på dej.
jag måste ha nämnt det tidigare ?
dom är här uppe hos oss nu, de va bara de ja ville säga.. hahh
Beta_rr04 skrev:
Okej, e det typ nån som ska köpa nått därifrån? Har inga planer på att köpa nått till moppen;) ger gärna bort dem till den som behöver
jag tar den gjärna ska köpa grejer imorron så de vore snällt
Beta_rr04 skrev:
Okej, e det typ nån som ska köpa nått därifrån? Har inga planer på att köpa nått till moppen;) ger gärna bort dem till den som behöver
jag tar den gjärna ska köpa grejer imorron så de vore snällt
Ch-racer skrev:
jag vet ej borde stå i PMet tycker jag
@Mez de var inte min handstil tyvärr
ah, nej jag som tyckte den blev så lik din times new roman
nu kan jag anmälla dej för förfalskning av inlägg xD
Haha orka förfalskning av inlägg;) men det stog i pmet att kong skulle fixa priset så fort som möjligt:P pmar dej, Ch-racer, då om det är typ en kod lr va det är;) nu ska jag sova, gonatt alla <3
meanzick skrev:
Haha orka förfalskning av inlägg;) men det stog i pmet att kong skulle fixa priset så fort som möjligt:P pmar dej, Ch-racer, då om det är typ en kod lr va det är;) nu ska jag sova, gonatt alla <3
meanzick skrev:
okej de blir bra
@Meanzick om du e snäll kanske jag inte anmäller dej xD tänk om de gick då skulle halva världen sitta i fängelse
Tjena de e jag TSRs egna Ch-racer
The One And The Only
Ch-racer skrev:
okej de blir bra
@Meanzick om du e snäll kanske jag inte anmäller dej xD tänk om de gick då skulle halva världen sitta i fängelse
men nu ska jag också sova så jävla trött efter allt lan. puss grabbar <333 syns i morgon