Asddfgf4 skrev:Vet någon vart man kan köpa ett dekalkit till puckelsendor? Måste man beställa custom så kan la någon tippsa om ett företag som gör det?
Har väldigt svårt att tro att det fortfarande görs/säljs dekaler till puckelsendor. Men ska du custom beställa kan du räkna med minst 1800 ;- och uppåt skulle jag tro.
Är det någon som vet vart man kan köpa sånna här blinkers som man kan sätta på kraschpuckarna? Har kollat på twostroke men hittar dom inte. Hade varit schysst om någon kunde länka vad man behöver mer för att sätta på dom typ blinkersrelä osv.
Sen undrar jag också ifall någon vet vart man kan köpa en rund ProTaper styrkudde som är Svartgul.
Är det någon som vet vart man kan köpa sånna här blinkers som man kan sätta på kraschpuckarna? Har kollat på twostroke men hittar dom inte. Hade varit schysst om någon kunde länka vad man behöver mer för att sätta på dom typ blinkersrelä osv.
Sen undrar jag också ifall någon vet vart man kan köpa en rund ProTaper styrkudde som är Svartgul.
Tack för svaren! Freppefreak: Menade en rund svart kudde precis som du länkade till, fast det finns bara röda i lager på twostroke to0b: Tackar! Ska kolla om jag hittar några billigare, annars blir det nog dom!
freshasf*ck skrev:Någon som vet var man kan skaffa nedre gaffelbensskydd till en yamaha dt50 -07? Gärna blåa. Har letat men hittar inget
Jag tror inte det finns eftersom man brukar ha dem till att skydda USD-gafflars nedre del vilket inte behövs på dt orginal gaffel i alla fall eftersom den är "vanlig". Du kan ju måla den nedre tjockare biten (sista ca10 cm) blå om du ändå vill ha färg där
freshasf*ck skrev:Någon som vet var man kan skaffa nedre gaffelbensskydd till en yamaha dt50 -07? Gärna blåa. Har letat men hittar inget
Jag tror inte det finns eftersom man brukar ha dem till att skydda USD-gafflars nedre del vilket inte behövs på dt orginal gaffel i alla fall eftersom den är "vanlig". Du kan ju måla den nedre tjockare biten (sista ca10 cm) blå om du ändå vill ha färg där
Aha okej, men vet vart du man kan hitta ett par kylarvingar? Hade gärna behövt några!
jag har ett Giannelli rör hemma till min Senda -04 som jag har tappat bort "kopplingen" mellan röret och avgasporten på cylindern.
så någon som vet vart de går att köpa eller om någon kan länka?
jag anser att det är ett bra köp, skulle du gå till etc. biltema och köpa ett par för att sedan lacka om så hamnar du i samma eller ev. högre prisklass än vad dessa kostar, samt att det finns risk för att dom inte blir lika snygga.
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.