Tjejer, Killar, Förhållanden och Kärleks - Tråden

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

ktm_danielsson skrev: Citat-knappen finns för en anledning, snälla använd den blir förbannat rörigt annars..
Tänker du banna mig nu?
Näe fast joke joke :P

Sorry,är lite uppspelt fick just veta att jag int behöver gå till skolan imorn.
Bild

Kör Trimmat, Åker du Fast Så Trimma Mer, med Gladare samvete. :D

«Pure Metrakit. Pure Power.»
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

Om du nu har varit otrogen mot henne på fyllan så betyder det 3 saker
#1 Att du festar med fel folk med andra ord billiga meniskor som gör vad som heldst för lite kul:P

#2 du har drukigt för mycket för a kunna kontrolera dig själv.

#3 Din tjej var antagligen inte så mycket vär för dig då du har varit otrogen mot henne

Vet att jag låter väldigt elak å liknande å det är inte min mening(jo lite) jag brukade vara på liknande fester och jag har sett liknande grejer osv
Men sen jag blev kristen så allt så himla mycket bättre kristna tjejer är sjukt trogna( med andra ord dom är inte ihop med dig för å ha sex eller liknande å dom dumpar dig inte via sms msn å liknande) å bättre tjejer måste man leta efter! :D Godnatt föresten :P
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

Punkarn skrev:
ktm_danielsson skrev: Citat-knappen finns för en anledning, snälla använd den blir förbannat rörigt annars..
Tänker du banna mig nu?
Näe fast joke joke :P

Sorry,är lite uppspelt fick just veta att jag int behöver gå till skolan imorn.
Ska nog börja fundera på det om du frågar det flera gånger.
Nej jag kommer inte banna dig utan vettig anledning, förresten så kan jag inte ens banna ännu så du kan vara lugn.
Bild

Jag är odödlig
2stroke
Gasres

Inlägg av 2stroke »

potog skrev:Om du nu har varit otrogen mot henne på fyllan så betyder det 3 saker
#1 Att du festar med fel folk med andra ord billiga meniskor som gör vad som heldst för lite kul:P

#3 Din tjej var antagligen inte så mycket vär för dig då du har varit otrogen mot henne

Vet att jag låter väldigt elak å liknande å det är inte min mening(jo lite) jag brukade vara på liknande fester och jag har sett liknande grejer osv
Men sen jag blev kristen så allt så himla mycket bättre kristna tjejer är sjukt trogna( med andra ord dom är inte ihop med dig för å ha sex eller liknande å dom dumpar dig inte via sms msn å liknande) å bättre tjejer måste man leta efter! :D Godnatt föresten :P
Kristna kvinnor får icke idka älskog innan dom ingår i ett äktenskap..
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

potog skrev: #1 Att du festar med fel folk med andra ord billiga meniskor som gör vad som heldst för lite kul:P

1. Hur fan skall jag veta vilket folk jag skall festa med då? 2 åringar? :P

2. Polisen har sagt de många gånger och skrivit det på armen så jag skall komma ihåg det iallafall tills jag är nyktrare.

3. O.O Alltså va fan, De var de som gjorde det på mig ditt fanskap O.o''
kan väl inte jag råå för att de skall gå på mig. :evil:
Bild

Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

Punkarn skrev:
potog skrev: #1 Att du festar med fel folk med andra ord billiga meniskor som gör vad som heldst för lite kul:P

1. Hur fan skall jag veta vilket folk jag skall festa med då? 2 åringar? :P

2. Polisen har sagt de många gånger och skrivit det på armen så jag skall komma ihåg det iallafall tills jag är nyktrare.

3. O.O Alltså va fan, De var de som gjorde det på mig ditt fanskap O.o''
kan väl inte jag råå för att de skall gå på mig. :evil:
Svårt att bara säga ifrån? Nej.
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

2stroke skrev:
potog skrev:Om du nu har varit otrogen mot henne på fyllan så betyder det 3 saker

Kristna kvinnor får icke idka älskog innan dom ingår i ett äktenskap..
vad vinnar man på att vara kristen? sen vill inte alla kristna ha sex...
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

ktm_danielsson skrev: Svårt att bara säga ifrån? Nej.
Det är det Tyvärr, Säger man nej de håller ner en och Det är skedd. :oops:
Bild

Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

Kristna inte ha sex före ektenskap kom igen:P dom som vill spara sin oskuld är en 1 på miljonen grabbar:P

Man vinner massvis på att vara kristen men såklart det är jobbigt också man får ju alltid höra att man är dum i hövvet å liknande å folk har massvis av fördommar om kristna :P
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

potog skrev:Kristna inte ha sex före ektenskap kom igen:P dom som vill spara sin oskuld är en 1 på miljonen grabbar:P

Man vinner massvis på att vara kristen men såklart det är jobbigt också man får ju alltid höra att man är dum i hövvet å liknande å folk har massvis av fördommar om kristna :P
Det är väl judar?
:P
Bild

Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

Nej kristna också vi anser att det finaste du kan je till en annan är din kropp med andra ord sex å den personen som är mest lämpad till det är väl ändå den kvinnan som säger att hon vill levar resten av sitt med dig:D märkte att det kom upp mycket fråger nu om kristendom å det kanske man inte ska dra här i tråden så skicka ett medelande till mig istället;)
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

Kristna Jävel! :twisted:

Joke joke.
Bild

Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

Gött att du kallar mig för något som du själv inte tror på:P
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

FittAA, ännu en tråd som spårar ur, ryck upp er nu grabbar
Punkarn skrev:Blev avsugen på en fest av 6 flickor, Så nu hotar de flickorna att de skall säga till min brutta, Var ju helt Ga som vi säger på närpesdialekten, Alltså helt sönder berusad, Så nu hotar de att säga till min brutta för att de vill börja göra det med mig alltid när de har tid, Vad fan gör man? :wink:
Jadu, Far ett ut å suuper så får ett reken me att brude sticker ;)
potog skrev:Du får skylla dig själv din lilla runt knullare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tycker du ska ta och skärpa till dig lite, du dök upp från ingenstans och jag tycker du skriver lite för mycket skit för att det ska vara läsbart...

Och blanda inte in religion i den här tråden, det har inget med denna tråd att göra såvida inte du planerar att stöta på en muslimska eller liknande ;)

(Nej, jag är inte rasist, det är medias fel att jag tror att alla muslimska föräldrar vägrar gifta bort sitt barn till en kristen)
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

We gotta take the bastards down, Let em' know.
We gotta smash 'em to the ground,Let em' know.
We gotta take the bastards down.
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

ValoPallo skrev: (Nej, jag är inte rasist, det är medias fel att jag tror att alla muslimska föräldrar vägrar gifta bort sitt barn till en kristen)
Du klagar på vad andra tar upp i tråden så börjar du själv prata om att du inte är rasist vilket har ingenting att göra med någonting i den här tråden..
Och det är inte medias fel, hur svårt är det att bilda en egen uppfattning? Inte särskilt svårt.
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

ktm_danielsson skrev:
ValoPallo skrev: (Nej, jag är inte rasist, det är medias fel att jag tror att alla muslimska föräldrar vägrar gifta bort sitt barn till en kristen)
Du klagar på vad andra tar upp i tråden så börjar du själv prata om att du inte är rasist vilket har ingenting att göra med någonting i den här tråden..
Och det är inte medias fel, hur svårt är det att bilda en egen uppfattning? Inte särskilt svårt.
Nu ska du inte ta saker och ting alltför seriöst

Killarna ovanför började snacka om religion, vilket jag inte förstår sambandet med, så då sa jag det där med muslimska

Och pratar man om folkgrupper så måste man förtydliga att man inte har något emot dem, annars blir det alltid någon som blir skitsur

Och det där sista var ett ironiskt skämt
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

Håller med ValoPallo!
Håll er till era problem inte till ngt annat piss!
Årets Styrelsemedlem 2013
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

Hade det inte vari för sexset så skulle alla killar ha varit bögar :P
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

potog skrev:Hade det inte vari för sexset så skulle alla killar ha varit bögar :P
Nej tack, skulle aldrig suga...... :)
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

Bortse från sexet alltså! :P
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Kontakt:

potog skrev:Bortse från sexet alltså! :P
Skulle fortfarande välja en tjej framför en kille, alla dagar.
Bild

Jag är odödlig
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp

Inlägg av erik_94 »

tänkte sprida glädje i denna lilla tråd! för jävligt längesen så skrev jag här, om en tjej jag träffat på öland. på hemmaplan så bodde vi ca 10mil från varandra. vi var ett par gånger efter öland, blev kära, blev ihop men gjorde slut, för långt emellan. vi gjorde slut i höstas(typ ett år sen). men var nog fortfarande kär. festade o härjade, va med andra tjejer, men tänkte alltid på henne. sen började vi bråka om småskit grejer o slutade prata helt i ca 4månader. trodde jag glömt henne. men icke. sen en kväll, började vi "bråka" i en status på fb, och jag fick den briljanta iden att kalla henne fittneger. och tro det eller ej, det gjorde så att allt vände. hon smsade o frågade vad mitt fel är, sen smsade vi i flera dagar utan paus. sen small det till. och nu har vi varit ihop 6 månader och har aldrig varit så glad! trotts avståndet går vi i samma skola o kan sova i veckorna. så grappar, ge inte upp och kalla henne fittneger så löser allt sig! och var för fan trogen
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Ekman
F.D Moderator

Inlägg av Ekman »

erik_94 skrev:tänkte sprida glädje i denna lilla tråd! för jävligt längesen så skrev jag här, om en tjej jag träffat på öland. på hemmaplan så bodde vi ca 10mil från varandra. vi var ett par gånger efter öland, blev kära, blev ihop men gjorde slut, för långt emellan. vi gjorde slut i höstas(typ ett år sen). men var nog fortfarande kär. festade o härjade, va med andra tjejer, men tänkte alltid på henne. sen började vi bråka om småskit grejer o slutade prata helt i ca 4månader. trodde jag glömt henne. men icke. sen en kväll, började vi "bråka" i en status på fb, och jag fick den briljanta iden att kalla henne fittneger. och tro det eller ej, det gjorde så att allt vände. hon smsade o frågade vad mitt fel är, sen smsade vi i flera dagar utan paus. sen small det till. och nu har vi varit ihop 6 månader och har aldrig varit så glad! trotts avståndet går vi i samma skola o kan sova i veckorna. så grappar, ge inte upp och kalla henne fittneger så löser allt sig! och var för fan trogen
HAHAHAAHAH :D
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp

Inlägg av erik_94 »

vicke xX SMT skrev:
erik_94 skrev:tänkte sprida glädje i denna lilla tråd! för jävligt längesen så skrev jag här, om en tjej jag träffat på öland. på hemmaplan så bodde vi ca 10mil från varandra. vi var ett par gånger efter öland, blev kära, blev ihop men gjorde slut, för långt emellan. vi gjorde slut i höstas(typ ett år sen). men var nog fortfarande kär. festade o härjade, va med andra tjejer, men tänkte alltid på henne. sen började vi bråka om småskit grejer o slutade prata helt i ca 4månader. trodde jag glömt henne. men icke. sen en kväll, började vi "bråka" i en status på fb, och jag fick den briljanta iden att kalla henne fittneger. och tro det eller ej, det gjorde så att allt vände. hon smsade o frågade vad mitt fel är, sen smsade vi i flera dagar utan paus. sen small det till. och nu har vi varit ihop 6 månader och har aldrig varit så glad! trotts avståndet går vi i samma skola o kan sova i veckorna. så grappar, ge inte upp och kalla henne fittneger så löser allt sig! och var för fan trogen
ibland går det bra :)
vafan en Rieju gör 110 bara man drar en plugg i röret:P så det ä inte så jävla otrolig hastigeht.
Användarens profilbild
ValoPallo
King of the street

Inlägg av ValoPallo »

Tungt :P

Lite annorlunda raggteknik men visst :P
Tunturi Supersport -85

Yamaha XT 125 -83

Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

Skall säga Fittneger till min lärare och se vad hon tycker :D
Bild

Användarens profilbild
kjelle
Kinaraket

Inlägg av kjelle »

erik_94 skrev:
vicke xX SMT skrev:
ibland går det bra :)
Du är fan kung! :D
Användarens profilbild
erik_94
Farsans gamla zündapp

Inlägg av erik_94 »

är nått magiskt med det ordet, säg det för er själva, smaka på det liksom. fittneger...underbart. funkade bra som fan! nemen seriöst, var kanske inte det klokaste, men det löste sig jävligt fint:)
Användarens profilbild
potog
King of the street
Kontakt:

Inlägg av potog »

Kalla dom inte för bajshora i alla fal..................... :roll:
Användarens profilbild
Vivaadam
Varnad
Kontakt:

Inlägg av Vivaadam »

potog skrev:Kalla dom inte för bajshora i alla fal..................... :roll:
haha har också varit med om den...
- söker en vivacity fram kåpa, maila om ni har någon -
Användarens profilbild
Punkarn
Avstängd

Inlägg av Punkarn »

Händer? :P
Bild

Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

uppdatering gällande "Mia" .
Vi har varit 2 gånger nu, en gång hos henne o en hos mig.
Så sent som igår så sov jag hos henne i hennes "skollägenhet".

nu skulle jag vilja ha lite råd om just detta :wink:

Hon är också lantis, så bara där så är det bra connection!
Hon är liksom inte som andra "vanliga" fjortisar o liknande, utan totala motsatsen! Hon är alltid sig själv osv! :)

när vi är så har vi det riktigt mysigt och pussas o sådär...
är alltid tätt intill varnadra o så! :)

Men jag skulle vilja se in lite i nästa steg o så...
Hur ska jag göra?

MVH
Användarens profilbild
MrAndersson
King of the street

Inlägg av MrAndersson »

Av me bhn o ner med handen och se hur hon reagerar ;) Låter hon dig göra de kan du göra så någon gång sen prata me henne om "nästa steg".

Försöker hon få bort handen så ska du nog vänta lite o försöka efter ett tag igen :)
Every man dies, but not every man really lives!

Kolla In Min KTM Senda!

Träningsnarkoman som gått ifrån sin egna hoj, men hänger kvar här och hjälper till. Går min egna väg.
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem

Inlägg av DEA!! »

MrAndersson skrev:Av me bhn o ner med handen och se hur hon reagerar ;) Låter hon dig göra de kan du göra så någon gång sen prata me henne om "nästa steg".

Försöker hon få bort handen så ska du nog vänta lite o försöka efter ett tag igen :)
mmmm...
skitkul
Användarens profilbild
Victorh
F.D Crew

Inlägg av Victorh »

DEA!! skrev:
MrAndersson skrev:Av me bhn o ner med handen och se hur hon reagerar ;) Låter hon dig göra de kan du göra så någon gång sen prata me henne om "nästa steg".

mmmm...
skitkul
hade kännt en brud i 1dag så frå vi till mig så knäppte jag bara upp de ;)
Skriv svar