Tänker du banna mig nu?ktm_danielsson skrev: Citat-knappen finns för en anledning, snälla använd den blir förbannat rörigt annars..
Näe fast joke joke

Sorry,är lite uppspelt fick just veta att jag int behöver gå till skolan imorn.
Tänker du banna mig nu?ktm_danielsson skrev: Citat-knappen finns för en anledning, snälla använd den blir förbannat rörigt annars..
Ska nog börja fundera på det om du frågar det flera gånger.Punkarn skrev:Tänker du banna mig nu?ktm_danielsson skrev: Citat-knappen finns för en anledning, snälla använd den blir förbannat rörigt annars..
Näe fast joke joke![]()
Sorry,är lite uppspelt fick just veta att jag int behöver gå till skolan imorn.
Kristna kvinnor får icke idka älskog innan dom ingår i ett äktenskap..potog skrev:Om du nu har varit otrogen mot henne på fyllan så betyder det 3 saker
#1 Att du festar med fel folk med andra ord billiga meniskor som gör vad som heldst för lite kul:P
#2 du har drukigt för mycket för a kunna kontrolera dig själv.
#3 Din tjej var antagligen inte så mycket vär för dig då du har varit otrogen mot henne
Vet att jag låter väldigt elak å liknande å det är inte min mening(jo lite) jag brukade vara på liknande fester och jag har sett liknande grejer osv
Men sen jag blev kristen så allt så himla mycket bättre kristna tjejer är sjukt trogna( med andra ord dom är inte ihop med dig för å ha sex eller liknande å dom dumpar dig inte via sms msn å liknande) å bättre tjejer måste man leta efter!Godnatt föresten
1. Hur fan skall jag veta vilket folk jag skall festa med då? 2 åringar?potog skrev: #1 Att du festar med fel folk med andra ord billiga meniskor som gör vad som heldst för lite kul:P
#3 Din tjej var antagligen inte så mycket vär för dig då du har varit otrogen mot henne
Svårt att bara säga ifrån? Nej.Punkarn skrev:1. Hur fan skall jag veta vilket folk jag skall festa med då? 2 åringar?potog skrev: #1 Att du festar med fel folk med andra ord billiga meniskor som gör vad som heldst för lite kul:P
#3 Din tjej var antagligen inte så mycket vär för dig då du har varit otrogen mot henne![]()
2. Polisen har sagt de många gånger och skrivit det på armen så jag skall komma ihåg det iallafall tills jag är nyktrare.
3. O.O Alltså va fan, De var de som gjorde det på mig ditt fanskap O.o''
kan väl inte jag råå för att de skall gå på mig.
vad vinnar man på att vara kristen? sen vill inte alla kristna ha sex...2stroke skrev:Kristna kvinnor får icke idka älskog innan dom ingår i ett äktenskap..potog skrev:Om du nu har varit otrogen mot henne på fyllan så betyder det 3 saker
#1 Att du festar med fel folk med andra ord billiga meniskor som gör vad som heldst för lite kul:P
Vet att jag låter väldigt elak å liknande å det är inte min mening(jo lite) jag brukade vara på liknande fester och jag har sett liknande grejer osv
Men sen jag blev kristen så allt så himla mycket bättre kristna tjejer är sjukt trogna( med andra ord dom är inte ihop med dig för å ha sex eller liknande å dom dumpar dig inte via sms msn å liknande) å bättre tjejer måste man leta efter!Godnatt föresten
Det är väl judar?potog skrev:Kristna inte ha sex före ektenskap kom igen:P dom som vill spara sin oskuld är en 1 på miljonen grabbar:P
Man vinner massvis på att vara kristen men såklart det är jobbigt också man får ju alltid höra att man är dum i hövvet å liknande å folk har massvis av fördommar om kristna
Jadu, Far ett ut å suuper så får ett reken me att brude stickerPunkarn skrev:Blev avsugen på en fest av 6 flickor, Så nu hotar de flickorna att de skall säga till min brutta, Var ju helt Ga som vi säger på närpesdialekten, Alltså helt sönder berusad, Så nu hotar de att säga till min brutta för att de vill börja göra det med mig alltid när de har tid, Vad fan gör man?
Tycker du ska ta och skärpa till dig lite, du dök upp från ingenstans och jag tycker du skriver lite för mycket skit för att det ska vara läsbart...potog skrev:Du får skylla dig själv din lilla runt knullare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du klagar på vad andra tar upp i tråden så börjar du själv prata om att du inte är rasist vilket har ingenting att göra med någonting i den här tråden..ValoPallo skrev: (Nej, jag är inte rasist, det är medias fel att jag tror att alla muslimska föräldrar vägrar gifta bort sitt barn till en kristen)
Nu ska du inte ta saker och ting alltför seriöstktm_danielsson skrev:Du klagar på vad andra tar upp i tråden så börjar du själv prata om att du inte är rasist vilket har ingenting att göra med någonting i den här tråden..ValoPallo skrev: (Nej, jag är inte rasist, det är medias fel att jag tror att alla muslimska föräldrar vägrar gifta bort sitt barn till en kristen)
Och det är inte medias fel, hur svårt är det att bilda en egen uppfattning? Inte särskilt svårt.
Nej tack, skulle aldrig suga......potog skrev:Hade det inte vari för sexset så skulle alla killar ha varit bögar
HAHAHAAHAHerik_94 skrev:tänkte sprida glädje i denna lilla tråd! för jävligt längesen så skrev jag här, om en tjej jag träffat på öland. på hemmaplan så bodde vi ca 10mil från varandra. vi var ett par gånger efter öland, blev kära, blev ihop men gjorde slut, för långt emellan. vi gjorde slut i höstas(typ ett år sen). men var nog fortfarande kär. festade o härjade, va med andra tjejer, men tänkte alltid på henne. sen började vi bråka om småskit grejer o slutade prata helt i ca 4månader. trodde jag glömt henne. men icke. sen en kväll, började vi "bråka" i en status på fb, och jag fick den briljanta iden att kalla henne fittneger. och tro det eller ej, det gjorde så att allt vände. hon smsade o frågade vad mitt fel är, sen smsade vi i flera dagar utan paus. sen small det till. och nu har vi varit ihop 6 månader och har aldrig varit så glad! trotts avståndet går vi i samma skola o kan sova i veckorna. så grappar, ge inte upp och kalla henne fittneger så löser allt sig! och var för fan trogen
ibland går det bravicke xX SMT skrev:HAHAHAAHAHerik_94 skrev:tänkte sprida glädje i denna lilla tråd! för jävligt längesen så skrev jag här, om en tjej jag träffat på öland. på hemmaplan så bodde vi ca 10mil från varandra. vi var ett par gånger efter öland, blev kära, blev ihop men gjorde slut, för långt emellan. vi gjorde slut i höstas(typ ett år sen). men var nog fortfarande kär. festade o härjade, va med andra tjejer, men tänkte alltid på henne. sen började vi bråka om småskit grejer o slutade prata helt i ca 4månader. trodde jag glömt henne. men icke. sen en kväll, började vi "bråka" i en status på fb, och jag fick den briljanta iden att kalla henne fittneger. och tro det eller ej, det gjorde så att allt vände. hon smsade o frågade vad mitt fel är, sen smsade vi i flera dagar utan paus. sen small det till. och nu har vi varit ihop 6 månader och har aldrig varit så glad! trotts avståndet går vi i samma skola o kan sova i veckorna. så grappar, ge inte upp och kalla henne fittneger så löser allt sig! och var för fan trogen
Du är fan kung!erik_94 skrev:ibland går det bravicke xX SMT skrev:HAHAHAAHAHerik_94 skrev:tänkte sprida glädje i denna lilla tråd! för jävligt längesen så skrev jag här, om en tjej jag träffat på öland. på hemmaplan så bodde vi ca 10mil från varandra. vi var ett par gånger efter öland, blev kära, blev ihop men gjorde slut, för långt emellan. vi gjorde slut i höstas(typ ett år sen). men var nog fortfarande kär. festade o härjade, va med andra tjejer, men tänkte alltid på henne. sen började vi bråka om småskit grejer o slutade prata helt i ca 4månader. trodde jag glömt henne. men icke. sen en kväll, började vi "bråka" i en status på fb, och jag fick den briljanta iden att kalla henne fittneger. och tro det eller ej, det gjorde så att allt vände. hon smsade o frågade vad mitt fel är, sen smsade vi i flera dagar utan paus. sen small det till. och nu har vi varit ihop 6 månader och har aldrig varit så glad! trotts avståndet går vi i samma skola o kan sova i veckorna. så grappar, ge inte upp och kalla henne fittneger så löser allt sig! och var för fan trogen
hade kännt en brud i 1dag så frå vi till mig så knäppte jag bara upp deDEA!! skrev:mmmm...MrAndersson skrev:Av me bhn o ner med handen och se hur hon reagerarLåter hon dig göra de kan du göra så någon gång sen prata me henne om "nästa steg".
Försöker hon få bort handen så ska du nog vänta lite o försöka efter ett tag igen
skitkul