tja.
hur fort tror ni min speedfight 2 AC kommer gå med följande setup?
urpluggat Yasuni Z
Fetare munstycken i originalförgasare
Malossi multivar (med hårdare tryckfjäder)
6,2 grams vikter
hårdare kopplingsfjädrar
Airsal t6 racing (50cc)
Byte primärdrev med ökning på 11%
Ska sätta minifilter i originalluftboxen när jag byter cylinder
Senast redigerad av PoNk den 4 oktober 2011, 10:20, redigerad totalt 2 gång.
har en sr50 di-tech till salu. (I delar)
startar inte
helt nytt cylinderkit
nylackade kåpor (mattsvart)
förutom att den inte startar så är den i grymt skick
tja.
hur fort tror ni min speedfight 2 AC kommer gå med följande setup?
urpluggat Yasuni Z
Fetare munstycken i originalförgasare
Malossi multivar (med hårdare tryckfjäder)
6,2 grams vikter
hårdare kopplingsfjädrar
Airsal t6 racing (50cc)
Byte primärdrev med ökning på 11%
Ska sätta minifilter i originalluftboxen när jag byter cylinder
har en sr50 di-tech till salu. (I delar)
startar inte
helt nytt cylinderkit
nylackade kåpor (mattsvart)
förutom att den inte startar så är den i grymt skick
Vad kommer min Derbi drd pro orginal göra med gianelli 2t
MVH
"Fuck You I Ride A Derbi"
Tuta skrev:Men lägg av å klaga jävla hobbymoddar
bensinskalle skrev:
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
Ingen som har nån gissning? Han som äger aeroxen har en stor tendens att ljuga; han hävdar att den gör 110-140? Kan det verkligen stämma? Stage6 är väl typ street märke?
Ingen som har nån gissning? Han som äger aeroxen har en stor tendens att ljuga; han hävdar att den gör 110-140? Kan det verkligen stämma? Stage6 är väl typ street märke?
Ingen som har nån gissning? Han som äger aeroxen har en stor tendens att ljuga; han hävdar att den gör 110-140? Kan det verkligen stämma? Stage6 är väl typ street märke?
den gör inga 110-140km iaf.
90-95 max... ingen större förgasare???? måste ha typ en 17,5-21mm förgasare
har en sr50 di-tech till salu. (I delar)
startar inte
helt nytt cylinderkit
nylackade kåpor (mattsvart)
förutom att den inte startar så är den i grymt skick
har en sr50 di-tech till salu. (I delar)
startar inte
helt nytt cylinderkit
nylackade kåpor (mattsvart)
förutom att den inte startar så är den i grymt skick
alltid bäst att köpa ett effektrör, så man inte pajjar originalröret. t.ex. till min moppe kostar ett originalrör typ 4500kr.
om du sätter på trimrör så byt vikter och munstycke
har en sr50 di-tech till salu. (I delar)
startar inte
helt nytt cylinderkit
nylackade kåpor (mattsvart)
förutom att den inte startar så är den i grymt skick
Sh0ck skrev:den kommer la gö ca 90 fast sätt högre vikter om den pallar
90??!!! är inte det lite väl mycket? eller? jag har ju ingen aning
har en sr50 di-tech till salu. (I delar)
startar inte
helt nytt cylinderkit
nylackade kåpor (mattsvart)
förutom att den inte startar så är den i grymt skick
PoNk skrev:alltid bäst att köpa ett effektrör, så man inte pajjar originalröret. t.ex. till min moppe kostar ett originalrör typ 4500kr.
om du sätter på trimrör så byt vikter och munstycke
Vad rekomenderas att sätta dit för munstycke och vikter till min aerox -11 med ett leo zx och borttagen v ring då? Sitter orginal vikter och munstycke på atm.
Hur fort tror ni min speedfight 2 ac 2003 kommer gå med denna setup?:
Urpluggat yasuni z
Stage6 trim CDI
Malossi multivar
Koppling - fly clutch (malossi eller polini) kommer inte ihåg märket
Självklart fetare munstycke
Helt avstrypt annars.
Sen är de lite mer småskit som tändspole osv.
Och hur många strl ska jag gå upp i munstycke?
har en sr50 di-tech till salu. (I delar)
startar inte
helt nytt cylinderkit
nylackade kåpor (mattsvart)
förutom att den inte startar så är den i grymt skick
Ztraand skrev: Ingen som har nån gissning? Han som äger aeroxen har en stor tendens att ljuga; han hävdar att den gör 110-140? Kan det verkligen stämma? Stage6 är väl typ street märke?
den gör inga 110-140km iaf. ;)
90-95 max... ingen större förgasare???? måste ha typ en 17,5-21mm förgasare
oj, jo de e 22mm fögg. Men 130 låter ju tillomed på tok för snabbt för den setupen väl?
airsal 70cc sport
urpluggat yasuni z
malossimultivar
minifilter i luftburken
originalförgasare
m.m.
har en sr50 di-tech till salu. (I delar)
startar inte
helt nytt cylinderkit
nylackade kåpor (mattsvart)
förutom att den inte startar så är den i grymt skick
PoNk skrev:alltid bäst att köpa ett effektrör, så man inte pajjar originalröret. t.ex. till min moppe kostar ett originalrör typ 4500kr.
om du sätter på trimrör så byt vikter och munstycke
Vad rekomenderas att sätta dit för munstycke och vikter till min aerox -11 med ett leo zx och borttagen v ring då? Sitter orginal vikter och munstycke på atm.
du kanske redan hade fått svar, men typ 10 strl större tror jag. ganka ofta får man med vikter med röret, men jag vet inte. lite lägre än original kan jag tänka mig.
har en sr50 di-tech till salu. (I delar)
startar inte
helt nytt cylinderkit
nylackade kåpor (mattsvart)
förutom att den inte startar så är den i grymt skick
hejhejhejhej... vet att jag har frågat om många setuper :S men nu har jag en som jag SKA ha
moped: Speedfight 2 ac 2003
Cylinder: Airsal 70cc sport
Rör: Yasuni Z
förgasare: PHBG 19mm
sportluftfilter
Variator: malossi multivar
hur snabbt?
har en sr50 di-tech till salu. (I delar)
startar inte
helt nytt cylinderkit
nylackade kåpor (mattsvart)
förutom att den inte startar så är den i grymt skick
har en sr50 di-tech till salu. (I delar)
startar inte
helt nytt cylinderkit
nylackade kåpor (mattsvart)
förutom att den inte startar så är den i grymt skick