Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Tuta skrev:Sett den nya uppdateringen för spotify? Den är skitgrym nu kan man t.ex. lägga till låtar man har på datan som inte finns i spotify i sina spellistor
har fått igång mitt spotify nu igen, men nu är det så att när en låt är slut, så kommer ingen ny automatiskt, man får liksom bläddra fram själv efter varje låt, ganske störande
Visst jag har tangentbord med "next-knapp" men ändå, hur gör jag?!
DEA!! skrev:har fått igång mitt spotify nu igen, men nu är det så att när en låt är slut, så kommer ingen ny automatiskt, man får liksom bläddra fram själv efter varje låt, ganske störande
Visst jag har tangentbord med "next-knapp" men ändå, hur gör jag?!
Mitt gjorde likadant för någon dag sen
har ingen aning om vad som hände...
"Live Hard, Die Young And Leave A Beautiful Corpse"
We have indeed changed how search results are played. As it was before many users would search for a specific song, listen to it, and then just leave their computer on streaming (without actually listening).
However, we are looking into how this has affected making a search into "Current Playlist".
I'll keep you updated,
Tom
är det så ni lyssnar kanske? i sökresultaten?
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
DEA!! skrev:Om man vill ha spotify i mobilen, måste det vara premium?
härlig bump yes, tyvärr måste man det.. tycker dom borde ha så att det blir billigt om man köper längre typ 800kr för ett år istället för 1188kr då det är ganska dyrt. det är ju igentligen billigt med 1200kr för att lyssna på vilken musik man vill när som helst i mobilen men skulle ju varit gött med ett litet större prispaket för ett halv år eller ett år
Visst man kan ha med sig det över allt och man slipper ladda ner musik på datan som man sedan lägger över på mobilen. Men jaa samtidigt 99:- av ett studiebidrag på 1050:-
Min spellista! Har "jobbat" på den i typ 4-5 år så den innehåller en jävla massa Från Dimmu borgir till eric clapton till slipknot till black sabbath, all grym heavy metal/rock som finns
Jag och morsan tänker på att fixat ett premium (mest för att vi ska kunna ha det i mobilerna). Man kan ju ha ett acc i 2 mobiler?
Men om man ska ladda ner låter i offlineläge så måste man göra det var för sig va?
DEA!! skrev:Jag och morsan tänker på att fixat ett premium (mest för att vi ska kunna ha det i mobilerna). Man kan ju ha ett acc i 2 mobiler?
Men om man ska ladda ner låter i offlineläge så måste man göra det var för sig va?
Ja det måste du göra och du kan använda samma account i obegränsat antal enheter men du kan endast synka spellistor till 3 enheter. Ni kommer tyvärr inte kunna lyssna samtidigt om inte nån av er har "Offline mode" på då kan man lyssna på sina synkade spellistor endast dock
DEA!! skrev:Jag och morsan tänker på att fixat ett premium (mest för att vi ska kunna ha det i mobilerna). Man kan ju ha ett acc i 2 mobiler?
Ja det måste du göra och du kan använda samma account i obegränsat antal enheter men du kan endast synka spellistor till 3 enheter. Ni kommer tyvärr inte kunna lyssna samtidigt om inte nån av er har "Offline mode" på då kan man lyssna på sina synkade spellistor endast dock
Att vi inte kan lyssna samtidigt är vi medvetna om!
Tack så mycket
Om båda är på offline, eller om en är på online och en på offline så skall det gå har jag för mig ja. (nu har inte jag haft spotify på mobilen på väldigt lång tid, kanske har ändrats )