DerbiSM skrev:satsa på guld och svart, de passar riktigt bra tkr jag! ska själv lackera min moppe dem färgerna, ska ha smådelar/detaljer guld och annat svart..
ser riktigt bra ut nu me men skulle bli mycket snyggare med ktm stänka gillar inte sånna framstänkor som hänger för mkt i fram
mvh/DerbiSM
Tack Ja, har funderat det på ett tag nu med dom färgerna. Måste bara få sålt lite gamla grejer isåfall xD
Och ja, framstänkan ser för jävligt ut Men jag ska snart in till nån Crossaffär eller nåt. Så ska jag köpa Ktm platta & Ktm stänka
MeaNzick skrev:Hur går det för dom som skjutsas nu då ? Går de hålla i sig ?
Har faktiskt inte kört på ett jävla tag nu xD Sen har det börjat bli halt som in i helvete här vid mig Är ju fan is ner för hela backen xD
(Ursäkta svordomarna xD)
DerbiSM skrev:satsa på guld och svart, de passar riktigt bra tkr jag! ska själv lackera min moppe dem färgerna, ska ha smådelar/detaljer guld och annat svart..
ser riktigt bra ut nu me men skulle bli mycket snyggare med ktm stänka gillar inte sånna framstänkor som hänger för mkt i fram
mvh/DerbiSM
Tack Ja, har funderat det på ett tag nu med dom färgerna. Måste bara få sålt lite gamla grejer isåfall xD
Och ja, framstänkan ser för jävligt ut Men jag ska snart in till nån Crossaffär eller nåt. Så ska jag köpa Ktm platta & Ktm stänka
samma här ! måste också få sålt lite kåpor och gamla delar, sen kan jag börja med mitt projekt seriöst!
mvh/DerbiSM
samma här ! måste också få sålt lite kåpor och gamla delar, sen kan jag börja med mitt projekt seriöst!
Ktm grejerna blev ju riktigt snygga och passade väldigt bra.
Helt rätt av dig att skippa TnT grejerna och satsa på att göra den så clean som möjligt.
Ska också ta bort alla TnT saker på min Derbi, dock är det bara fotpinnar och växelpet som är TnT på min.
Mycket snyggare att polera enligt mig.
Lycka till nu och hoppas det blir update snart igen.
Tack för den fina kommentaren
Jo, har faktiskt börjat tröttna lite på Tnt grejerna nu.
Update ska det bli så snart jag får pengar
Då blir det nog nytt fatbar
Helt rätt av dig att skippa TnT grejerna och satsa på att göra den så clean som möjligt.
Ska också ta bort alla TnT saker på min Derbi, dock är det bara fotpinnar och växelpet som är TnT på min.
Okej, gött !
Ska också skaffa ett nytt fatbar snart kanske, och då kommer det förmodligen bli twostroke's fatbar. (No end tror jag det heter)
Okej, gött !
Ska också skaffa ett nytt fatbar snart kanske, och då kommer det förmodligen bli twostroke's fatbar. (No end tror jag det heter)
Fint, men varför TK rör ? Va inte MK röret bra ? Funderar nämligen på att skaffa ett thrower till min Senda så är det nått jag bör veta innan förutom att det är lågvarvigt ?
DerbiSM skrev:Fint, men varför TK rör ? Va inte MK röret bra ? Funderar nämligen på att skaffa ett thrower till min Senda så är det nått jag bör veta innan förutom att det är lågvarvigt ?
Det är inget fel alls på MK röret
Bara att jag vill ha ett som är lite högre varv på.
Liksom, har nog med axx redan, och vill också ha ett underliggande för utseendets skull ^^
Passar MK rör på Derbi som är till för Rieju egentligen?
annars kan ddu få köpa mitt