david96 skrev:vi kommer kröa gamla e6'an jag och en kompis! dock kan ingen av oss vägen så hoppas ni kan hjälpa oss samt möta upp oss i ljungskile
Jadå fan va bra ;D När ni kommer fram på gamla e6an till ljungskile så ser ni baksidan av konsum ställer mig där o väntar typ kl 2 eller lite innan 2 kanske så forsätter vi på gamla e6an till stan sen drar vi ut mot torp
Drpepper skrev:
kan ta mig till överby haha xD och typ edsborg jag åker typ bara omkring med moppen och leker på gräsmatter så brukar inte åka långa turer
haha segt:P
jag kan typ vägen till uddevallas torg eller va man ska säga... xD
är skit dålig på vägar o sånt
då kan vi ju mötas upp på kampenhoff elr hur det stavas:) det är bussterminalen i ua:)
YamahaMarcus skrev:Du menar kungstorget ? Jodå vi kan möta dig vid kampenhof om du hittar ditt Hehe vi blir allt en del
inte en aning vad det heter..... men har bara varit där engång.... xD
Så kan typ vägen.. det enda jag kommer ihåg är att det är busshållplatser och sånt och typ lite affärer där jag var tror det kan varit bussterminalen xD
jag ska försöka ta mig dit! har ju en telefon så får la kolla på eniro om jag rör bort mig haha! Men ni lär ju höra om jag kommer xD
TuZx skrev:kan komma in till stan i ua o möta dom som inte kan vägen
jag kan typ vägen till en bensinmack nedanför en backe om du vet vart jag menar xD en ganska stor bensin mack....
Tror inte du orkar åka ner till vbg och hämta mig direkt xD
jag kan typ vägen till en bensinmack nedanför en backe om du vet vart jag menar xD en ganska stor bensin mack....
statoil menar du?(tror det är den?) tar du höger vid den macken så åker du på en gata mellan massa hus sen tar du vänster ner mot järnvägen och när du kommit över järnvägen så tar du höger igen och följer den vägen så är du typ vid alla bussar!:)
statoil menar du?(tror det är den?) tar du höger vid den macken så åker du på en gata mellan massa hus sen tar du vänster ner mot järnvägen och när du kommit över järnvägen så tar du höger igen och följer den vägen så är du typ vid alla bussar!:)
Vet ifan jag typ kom från en väg svängde vänster så åkte jag ner för en backe så va det en stormack där. det var en korsning där körde rakt i den förbi macken med min kompis som vissade vägen så typ åkte vi till bussarna.
om någon skulle kunna möta mig vid statoil skulle det vara skit snällt!
gasgas ec skrev:
kanske det heter:P men det är du som åker från ljungskile elr?
Jadå Det e ja de!
gött!:) då synes vi vid konsum kl 2;)
Jo men håll ögonen på tråden ifall ja inte kommer så skriver jag det här och på facebook Men tror att jag kommer, får väll ta på sig en jacka mot regnet os se gla ut xD
Drpepper skrev:
Vet ifan jag typ kom från en väg svängde vänster så åkte jag ner för en backe så va det en stormack där. det var en korsning där körde rakt i den förbi macken med min kompis som vissade vägen så typ åkte vi till bussarna.
så ni hittar inte till kampenhof?
menar du statoil vid mona lisa/jet/okq8?
Senast redigerad av TuZx den 21 juni 2012, 23:42, redigerad totalt 1 gånger.
Drpepper skrev:
Aa du stanna där så kan vi hämta upp dig vid statoil
Vi måste ändå förbi där!
jag var aldrig på kampenhof jag var på kungstorget tror det heter det. jag kan nog ta mig dit. är bara sista biten som är problemet för mig när jag väl är i uddevalla.. är just det att jag åkte bakom min kompis så tänkte inte på vart vi åkte xD
fast om jag hittar kungstorget hittar jag kampenhof då det tydligen ligger liite längre bort om du fortsätter förbi kungstorget om jag inte är helt ute och cyklar?
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.