MrAndersson skrev:SIlvriga pioneer in ear är sjukt bra! SItter bra under hjälmen, när du gymmar, när du springer, när du sitter i skolan. As grymma kostar 499 tror ja
Har hört jävligt bra om dom och Sennheiser så lutar åt dom
MrAndersson skrev:SIlvriga pioneer in ear är sjukt bra! SItter bra under hjälmen, när du gymmar, när du springer, när du sitter i skolan. As grymma kostar 499 tror ja
Köpte mina på expert kan försöka hitta länk! bästa in ear jag haft!
HAr haft sennheiser, hade de innan. DOm duger men tycker pioneer sitter bättre o har snäppet bättre ljud!
Och hittade inte dom lurarna på experts hemsida... kan ta kort o lägg ut på dom!
Köpte mina på expert kan försöka hitta länk! bästa in ear jag haft!
HAr haft sennheiser, hade de innan. DOm duger men tycker pioneer sitter bättre o har snäppet bättre ljud!
Och hittade inte dom lurarna på experts hemsida... kan ta kort o lägg ut på dom!
Behövs inte det blir A-Jays för iPhone svensk kvalitét när det är som bäst
Mattyyy skrev:Nån som lirar Minecraft här och har köpt det?
Jupp, fick ny motivation till det för några veckor sedan, började bygga på en gruva men sen ramlade jag ner i en lavapöl och sen dess har jag inte orkat spelat
Mattyyy skrev:Nån som lirar Minecraft här och har köpt det?
Jupp, fick ny motivation till det för några veckor sedan, började bygga på en gruva men sen ramlade jag ner i en lavapöl och sen dess har jag inte orkat spelat
hahaha det känner jag också igen...
Men du borde joina quickcraft.dyndns.org och om du gör det så kan du hälsa ifrån MattyyySwE då ska du bli user dirr för jag är admin. Servern kom upp igen idag för den var igång ungefär ifrån Mars-Augusti men ena ownern slog ihop den med en annan server och skit så allt fuckades men nu är den uppe igen så vi får hoppas att det kommer funka bättre den här gången.
Om man inte får annonsera om servrar så tar jag mitt ansvar och tar emot en varning.
hahahahah var nyss ute i MartinGros garage och skruvade på hans Slider och så kollade jag vad han hade för munstycke och han körde med 120 i munstycke xD (Han har sportfilter och effektrör bara) Inte konstigt att den har betett sig roligt
Mattyyy skrev:Snacka om beslutsångest när man öppnade kylen för att ta nått att dricka.
Aja nu är det iaf lan för mig och MartinGro som inte kunde dra till dh då tröstar vi oss hos han
Fortfarande en fanta kvar
var är martins dricka?
Haha vi delade typ.
Ni som lirar Minecraft och vill hitta en schyyst Svensk 24/7 server joina quickcraft.dyndns.org (Det är ip:t) Jag är admin där och jag nickar MattyyySwE
jag vill hitta en schysst mincraftserver, dock betalar jag inte för saker jag kan få gratis oavsett om jag tycker spelet kunde va värt 150 kr, ingen som har en hamatchi server uppe som jag och DiNozzan kan joina!?:)
BAAAOOOUUTIAN! skrev:jag vill hitta en schysst mincraftserver, dock betalar jag inte för saker jag kan få gratis oavsett om jag tycker spelet kunde va värt 150 kr, ingen som har en hamatchi server uppe som jag och DiNozzan kan joina!?:)
Synd att jag inte kan ta bort inlägg Ne men kolla Minecraft forums servrar för Non-Premium servrar