Ja, och de värsta är att han sitter här och klagar på alla invandrare som kommer hit och förstör men det är väl ändå han som förstör, tända eld på en sopptunna, och sen krossa en bils alla fönster eller vad de va...Mura skrev:Punkarn MytomaneN )
Det där låter som något jag kunde koka ihop när jag var typ 8år.difaren skrev:Ja, och de värsta är att han sitter här och klagar på alla invandrare som kommer hit och förstör men det är väl ändå han som förstör, tända eld på en sopptunna, och sen krossa en bils alla fönster eller vad de va...Mura skrev:Punkarn MytomaneN )
jo det är sant.Danne skrev:Det där låter som något jag kunde koka ihop när jag var typ 8år.difaren skrev:Ja, och de värsta är att han sitter här och klagar på alla invandrare som kommer hit och förstör men det är väl ändå han som förstör, tända eld på en sopptunna, och sen krossa en bils alla fönster eller vad de va...Mura skrev:Punkarn MytomaneN )
Nej jag förstår det, men jag tycker att du ska sluta upp med allt du gör och sen så kommer du hit och klagar på all invandring vi har i våra länder.Punkarn skrev:Kalla mig vad ni vill, Japp är en som en bajskorv som inte går att spola ner.
Var det inte en film?difaren skrev:Nej jag förstår det, men jag tycker att du ska sluta upp med allt du gör och sen så kommer du hit och klagar på all invandring vi har i våra länder.Punkarn skrev:Kalla mig vad ni vill, Japp är en som en bajskorv som inte går att spola ner.
och sen vad hände med bildbeviset när du krossade en bils alla rutor?
AxxxeL skrev:Jo, du snackade om en film. lägg upp den o gör bort dig själv.
Tillbaks till ämnet,
Vilkas fel är det att invandrarna gör sånt här då??
Vilka är det som har satt alla invandrare, som krigar mot varandra i sina hemländer, grannar i rosengård och alla andra liknande ställen?
Om det hade ställts lite mer krav på dom, och om man satt dom så dom bor på olika ställen, inte allihopa på ett hyreshus område, så hade det nog varit lugnare.
Släpp inte in så jävla många, låt oss lösa våra egna problem först.
Allt handlar om politik.. om inte deras politik va så usel i deras land så hade inte den skit som händer här hänt..AxxxeL skrev:Jo, du snackade om en film. lägg upp den o gör bort dig själv.
Tillbaks till ämnet,
Vilka är det som har satt alla invandrare, som krigar mot varandra i sina hemländer, grannar i rosengård och alla andra liknande ställen?
Om det hade ställts lite mer krav på dom, och om man satt dom så dom bor på olika ställen, inte allihopa på ett hyreshus område, så hade det nog varit lugnare.
Eller Så gör svergie bara som danmark.. Inför ett national prov!difaren skrev:Allt handlar om politik.. om inte deras politik va så usel i deras land så hade inte den skit som händer här hänt..AxxxeL skrev:Jo, du snackade om en film. lägg upp den o gör bort dig själv.
Tillbaks till ämnet,
du kan ju inte vara seriös med att skylla på regeringen? det är ju apjävlarna som inte kan sköta sig, även om alla är på samma ställe så ska dom ju fan inte hålla på och kasta sten på räddningstjänsten och begå en jävla massa brott.AxxxeL skrev:Jo, du snackade om en film. lägg upp den o gör bort dig själv.
Tillbaks till ämnet,
Word!Zer0x skrev:du kan ju inte vara seriös med att skylla på regeringen? det är ju apjävlarna som inte kan sköta sig, även om alla är på samma ställe så ska dom ju fan inte hålla på och kasta sten på räddningstjänsten och begå en jävla massa brott.AxxxeL skrev:Jo, du snackade om en film. lägg upp den o gör bort dig själv.
Tillbaks till ämnet,
Och ni som säger att ingen har blivit tvingad att be till islam, det var min klass tvungen att göra.
Jag skyllde inte bara på regeringen? Klart som fan ska dom klara av att bete sig, det säger jag ingenting om, för det är en självklarhet.Zer0x skrev:
du kan ju inte vara seriös med att skylla på regeringen? det är ju apjävlarna som inte kan sköta sig, även om alla är på samma ställe så ska dom ju fan inte hålla på och kasta sten på räddningstjänsten och begå en jävla massa brott.
Och ni som säger att ingen har blivit tvingad att be till islam, det var min klass tvungen att göra.
Klart som fan man kan skylla på regeringen.Zer0x skrev:
du kan ju inte vara seriös med att skylla på regeringen? det är ju apjävlarna som inte kan sköta sig, även om alla är på samma ställe så ska dom ju fan inte hålla på och kasta sten på räddningstjänsten och begå en jävla massa brott.
Varför ska invandrarna kunna en hel historia om Sverige som troligen majoriteten utav svenskarna inte själva skulle klara av att göra?GileraIce04 skrev: Eller Så gör svergie bara som danmark.. Inför ett national prov!
Måste kunna svara på 60 av 80 frågor.. Som handlar om danmark, tex vad hette kungen år 1500? Eller tex Vad har danmark haft för kriser?
Regeringen är en faktor till att det ser ut som det gör idag, men det är ju inte enbart pga den. Dom invandrare som kommer in måste ju fan sköta sig. Men förhoppningsvis så kommer det bli ändring på det nästa val.Fjönixegg skrev:Klart som fan man kan skylla på regeringen.Zer0x skrev:
Det är dem som har valt att ta in alla jävla invandrare till Sverige, valt att vara så jävla slappa med regler och bestämmelser.
Tex bidrag, kan du ljuga lite så kan du få hur jävla mycket bidrag som helst, regeringen föreslog öppna gränser så att alla skulle kunna invandra till Sverige, det skulle inte krävas svenskt medborgarskap för att kunna starta företag, rösta eller arbeta.
Därmed kommer du inte behöva betala skatt, som det är lag på, och med möjligheterna dem skulle få, skulle göra det möjligt för dem att driva ett företag under "Anonym" och ett under "Muhammed", Muhammed skulle kunna vara en importör, och Anonym skulle kunna vara ett företag som säljer varorna svart, eller vice versa..
Dagens politik och regering är orsaken till hur Sverige ser ut, ett sönder knullat rövhål med hjälp av en trasig glasflaska så kom inte och påstå något annat.
Varför ska invandrarna kunna en hel historia om Sverige som troligen majoriteten utav svenskarna inte själva skulle klara av att göra?GileraIce04 skrev: Eller Så gör svergie bara som danmark.. Inför ett national prov!
Måste kunna svara på 60 av 80 frågor.. Som handlar om danmark, tex vad hette kungen år 1500? Eller tex Vad har danmark haft för kriser?
Det blir dubbla budskap över det hela..
Skulle räcka väl med att man _SKA_ kunna skriva svenska ordentligt, kunna göra sig förstådd både i skrift och till tals, även kunna förstå meningar utan komplikationer.
Även få grunderna hur Sveriges ekonomi är uppbyggd, vad pengarna ska gå till och hur dessa delas ut osvosv som kanske får upp ögonen för vissa att man inte ska snylta bidrag.