68 bilder nu! Snart nått vårt mål vilket är 75 bilder, sedan får det nog räcka, men jag och Benjaa14 får se hur det blir med bildantalet, blir inte mindre än 75 bilder iallafall!
Roxxen96 skrev:68 bilder nu! Snart nått vårt mål vilket är 75 bilder, sedan får det nog räcka, men jag och Benjaa14 får se hur det blir med bildantalet, blir inte mindre än 75 bilder iallafall!
Då kanske min kommer till pass att nå erat mål. Blir nog bra detta
Nu har vi nått Andra målet. Och det är 16 dagar kvar. Vi får se hur många fler bilder som kommer in. Men vi får väll hoppas på att vi får upp till 100Bilder ! Kom igen nu Tsr medlemmar Skicka in bilder. Även Jonas Gillar detta
jag (nya ägaren av DiNozzans gammla stuntviva) bestämde mig för att våldta hans acc ett litet tag hoppas att jag inte bröt mot någon regel;) hur som hellst så borde de väl va ok me tanke på att ni vill väl ha så mycket bilder som möjligt!
DiNozzan skrev:jag (nya ägaren av DiNozzans gammla stuntviva) bestämde mig för att våldta hans acc ett litet tag hoppas att jag inte bröt mot någon regel;) hur som hellst så borde de väl va ok me tanke på att ni vill väl ha så mycket bilder som möjligt!
Det får vi se. Vi slutar nog ta in bilder den 10onde Nov. Sen börja vi väl sätta ihop lite osv. Det tar förmodligen några dagar Vi ska försöka få det så snyggt och bra gjort som möjligt
Det får vi se. Vi slutar nog ta in bilder den 10onde Nov. Sen börja vi väl sätta ihop lite osv. Det tar förmodligen några dagar Vi ska försöka få det så snyggt och bra gjort som möjligt
haha, okej men det är två veckor kvar , och det lär ju bli mer än hundra bilder så det kommer ju ta ett bra tag att sätta ihop
haha, okej men det är två veckor kvar , och det lär ju bli mer än hundra bilder så det kommer ju ta ett bra tag att sätta ihop
jo det va typ så jag menade. Måste komma på någon passande låt till det sen
Benjaa14 skrev:
jo det va typ så jag menade. Måste komma på någon passande låt till det sen