wille95 skrev:OT nurå
men i vinter är det ju moppekörning
spikdäck ftw
Spikdäck? Riktiga män kör med slutbörnade smdäck på vintern!
Är dock riktigt sugen på ett par crossfälgar + crossdäck med dubb till dtn i vintern så man kan leka lite i snön
riktiga män kör sleten moppe med 80cc och endurodäck!
sm sä för dom (pussies) som inte vågar svänga med crossdäck på asfalt och är rädda för att bli tagna av snuten!
kan man köra riktigt så kan man köra med vilka däck man än har
har förövrigt klocka, silverhalsband, bb kallingar, svarta ortbyxor som är rönder och en fox t-shirt just nu
funderar på att köpa drift-mokey-kläder när jag kommer hem samt lite annat
to0b skrev:Då langar jag upp en bild på min klocka, har ägt den i drygt ett år nu. Tycker att den en av mina absolut bästa köp i alla kategorier!
Cool även om jag tror att jag skulle tröttna på en med så mkt färg?
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
to0b skrev:Då langar jag upp en bild på min klocka, har ägt den i drygt ett år nu. Tycker att den en av mina absolut bästa köp i alla kategorier!
Cool även om jag tror att jag skulle tröttna på en med så mkt färg?
Alla har vi ju olika smak, men jag köpte den just av den anledningen att den är färgstark. Dock går det att byta remmen till nästan vilken färg som helst.
Var riktigt nära på o köpa denna skönheten idag http://www.esprit.eu/?LKZ=SE Tyvär kosta den typ 1.8k :/ Blev en typ likadan fast utan päls för 800 ist! :
montolaya skrev:Själv får jag mina Beats by Dr Dre Tour snart
Eargasm! Det enda jag säger !
sjukt dåligt ljud i dom å det vet alla som inte e döva
KTM varför en trissot?
Varför en Tissot, ja det är väl framför allt för jag gillade just den här modellen (PRS200) och även för man får mycket för pengarna. Just den här kostar ca 4000kr och det är väldigt billigt imo för vad man får för pengarna.
montolaya skrev:Ktm har du någon länk till klockan typ någon butik? den var riktigt snygg!
www.klockia.nu kommer dock inte beställa klockan ifall jag köper den utan går till en lokal urmakare och får den kortad osv så den sitter bra på en gång Föreslår att även du går till någon butik istället för o klicka hem på nätet, dom kan hjälpa dig i affären med vad som passar dina önskemål, din stil och din budget.
KTM varför en trissot?
Varför en Tissot, ja det är väl framför allt för jag gillade just den här modellen (PRS200) och även för man får mycket för pengarna. Just den här kostar ca 4000kr och det är väldigt billigt imo för vad man får för pengarna.
montolaya skrev:Ktm har du någon länk till klockan typ någon butik? den var riktigt snygg!
www.klockia.nu kommer dock inte beställa klockan ifall jag köper den utan går till en lokal urmakare och får den kortad osv så den sitter bra på en gång Föreslår att även du går till någon butik istället för o klicka hem på nätet, dom kan hjälpa dig i affären med vad som passar dina önskemål, din stil och din budget.
Dock kostar just den klockan 3000 på nätet Ovärt att lägga 1000 kr extra på att dom ska korta den.. Gå till urmakaren efter du köpt den så kan dom säkert korta den gratis.. Och om dom vill ta betalt för det så kan väll kosta max en hundring om ens det? Går på typ 2 minuter å korta armband ju
potog skrev:
KTM varför en trissot?
Dock kostar just den klockan 3000 på nätet Ovärt att lägga 1000 kr extra på att dom ska korta den.. Gå till urmakaren efter du köpt den så kan dom säkert korta den gratis.. Och om dom vill ta betalt för det så kan väll kosta max en hundring om ens det? Går på typ 2 minuter å korta armband ju
Menade 3000kr Tror jag ändå får den billigare där då min pappa känner ägaren så det kostar inga 1000kr extra att korta den för min del
ja dom gör sjukt bra klockor men inte dom snyggaste
Smaken är som baken, jag tycker dom är snygga till ett billigt pris. Dessutom tycker jag nästan inte du kan säga sådär då dom har ca 30 modeller enbart på klockia och sen ytterliggare minst 2-3 olika "versioner" utav den modellen t.ex olika färger, läder eller stål armband osv ser det nästan omöjligt att man ogillar precis alla.
Smaken är som baken, jag tycker dom är snygga till ett billigt pris. Dessutom tycker jag nästan inte du kan säga sådär då dom har ca 30 modeller enbart på klockia och sen ytterliggare minst 2-3 olika "versioner" utav den modellen t.ex olika färger, läder eller stål armband osv ser det nästan omöjligt att man ogillar precis alla.
Nä men alla märken har ju en viss stil om du förstår va jag menar
å du köp med läder band det e sjukt mycket skönare i längden
potog skrev:
Jo visst stämmer det till viss del men nästan alla märken har iaf några modeller som ser ut som en "vanlig" klocka som t.ex den jag länkade. Tycker inte det är lika snyggt med läder, passar bra ibland men föredrar nog andra alternativ över läder Blir nog dock en billig klocka med brunt läderarmband lite senare så man kan variera lite
ktm_danielsson skrev:
Jo visst stämmer det till viss del men nästan alla märken har iaf några modeller som ser ut som en "vanlig" klocka som t.ex den jag länkade. Tycker inte det är lika snyggt med läder, passar bra ibland men föredrar nog andra alternativ över läder Blir nog dock en billig klocka med brunt läderarmband lite senare så man kan variera lite