bensin = macken 60kr
grönsaker och tacochips och lite till = coop konsum ca 100kr
5st hello kitty läsk = ÖoB 15kr
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Staydirt har rea på en rockstar t-shirt för 99kr (400kr annars) rätt snygg, kika in deras FB-Sida så finns en länkBergsten skrev:Rockstar "hoodie"![]()
400kr, rea... Egentligen ska skiten kosta 800 så man passa ju på
Länk ifall någon annan blir sugen
http://www.ridestore.se/fox--rockstar-g ... 12935.aspx
Inte för o verka negativ, men klockan är troligtvis fake bara att dom tar lite mer än vad vanliga fake-klockor kostar så tror man det är en riktig på Rea. Låter lite väl med att dra bort 900€ bara för att det är Rea.PoWeRKinG skrev:en Louis Valentin-klocka i silver och titan ^^
100 euro.. kostar ca 1000 euro vanligtvis så man passar ju på när det är rea
även en vattenpipa av okänd modell. en lite större variant för att ha på lan osv
20 euro
Fast jag tror att om han beställt den från nåt annat land så kan tyvärr inte sveriges lagar hjälpa mot kopior. Men jag tror klockan är fake eftersom vafan 90% rea känns skapligt överdrivetGHFear skrev:om klockan är FAKE kan du stämma företaget som sålde den till dig...
Det är HÖGT olagligt att inte skriva tydligt om saker är Piratkopia eller inte, så du skulle nog kunna få ut en 20 000 euro från företaget för sveda och värk..Du kan ju säga att du va på ett kungligt bröllop och skröt om din nya klocka och då kom en man och sa att den va fake och att du blivit lurad... och då blev du totalt utskrattad inför hela hovet. :/
Han är på Gran Canaria, alltså har han troligtvis köpt den i någon butik/affär där och det går inte att stämma dom om den skulle vara fake.GHFear skrev:om klockan är FAKE kan du stämma företaget som sålde den till dig...
Det är HÖGT olagligt att inte skriva tydligt om saker är Piratkopia eller inte, så du skulle nog kunna få ut en 20 000 euro från företaget för sveda och värk..Du kan ju säga att du va på ett kungligt bröllop och skröt om din nya klocka och då kom en man och sa att den va fake och att du blivit lurad... och då blev du totalt utskrattad inför hela hovet. :/
måste fan säga att dom är godare färskaGHFear skrev:Det är faktiskt ganska gottRoxxen96 skrev:GHFear skrev:Rostade gräshoppor från teknikmagasinet.
Haha fyfanlåter jätte gott .. xD
Smakar som grillar kykling...
Ojj vad lite Str8 dekaler !SammYAlander skrev:Senaste ja köpte var en 33cl coca cola, men det senaste jag beställde från ts var det här:
Uploaded with ImageShack.us[/img]
Du menar väl 800kr? då euron inte är 100ggr mer värd en kronan utan bara 10PoWeRKinG skrev:tro mig, har suttit och kolat alt möjligt på den så som stämplar osv pluss att det var en väldigt "fin" butik
I Sverige kostar den ca 8000kr(ca 100 euro). på gran canaria är allt mycket billigare generellt av någon anledning. så här kostar den ca 40 euro ny
dom hade fått in en nyare model av klockan då den släptes förra året och en nyare har kommit så dom reade ut dom gamla för 100 euro
fick med allt i en låda med intyg osv. så det ska nog vara en riktig
men IGENTLIGEN så bryr jag mig inte om vad den kostar eller vad det var för märke. tyckte dn var snygg, min hur mår inte bra av stålgrejjer (fått utslag av alla stålklockor jag haft) osv. den går att dyka med väldigt långt ner och har massa bra funktioner