SickRazer skrev:Fick till ett par bättre den här gången tycker jag. Nu har du fler att välja på.
Ojoj, Tack! Din SF är också sjukt najs!somlow skrev:SickRazer skrev:Fick till ett par bättre den här gången tycker jag. Nu har du fler att välja på.
ta mig i sketan och dra mig baklänges vad i birgittas rännskita vad clean den är !den ska lätt med i filmen
Det är han som bestämmer men du får skynda dig att lägga upp bilden ifall.Mattyyy skrev:Gör inget om han väntar då kan jag ladda upp bilder på min kompis slider som är jävligt hetSickRazer skrev:Hur börjar videon arta sig ktm?
Om du inte orkar göra den så kan du skicka bilderna till mig så fixar jag den
Ska försöka fixa bilden imorrn skickar den kanske till han på facebookSickRazer skrev:Det är han som bestämmer men du får skynda dig att lägga upp bilden ifall.Mattyyy skrev:Gör inget om han väntar då kan jag ladda upp bilder på min kompis slider som är jävligt hetSickRazer skrev:Hur börjar videon arta sig ktm?
Om du inte orkar göra den så kan du skicka bilderna till mig så fixar jag den
ok, göttMattyyy skrev:Ska försöka fixa bilden imorrn skickar den kanske till han på facebookSickRazer skrev:Det är han som bestämmer men du får skynda dig att lägga upp bilden ifall.Mattyyy skrev: Gör inget om han väntar då kan jag ladda upp bilder på min kompis slider som är jävligt het
Jag håller på med den lite i taget nu. Har sammanställt bilderna, ska bara välja musik och synkronisera och redigera sen.PoWeRKinG skrev:Säg bara till om jag ska ta över projektet och slänga ihop ngt fint!lär ju inte bli gjort annars
fixa crossplatta, lacka detaljer, polera m.m.. bara tips.difaren skrev:joo min var tyvärr inte med :/
vettefan hur jag ska göra den ännu snyggare :s
får helt enkelt ta och ta en lite "fräshare" bild