viiktor15 skrev:ha samma färg som somlow@tsr har, den lila färgen är sjukt snygg
okej, jaa jag vill ha den färgen jag med. har bara inte färgkoden!
Tack till er andra som gillar mitt projekt och jag har bara få saker kvar. Lackning och kanske lacka fälgarna vita
vet inte om kevin har hunnit sagt koden till dig men koden som står på min burk är Subaru Z2C Lila
Edit: haha min 500:onde post
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
adamdd skrev:Tjeena, vart lämnar du in din moppe på lack?
För du bor väl i Falun?
ah precis, jag lämnar in den på Henrikssons i Borlänge, ungefäör vid Barnens hus(?) nånstans i det området. Det ligger i ett litet hörn, ganska svårt att hitta.
somlow skrev:vet inte om kevin har hunnit sagt koden till dig men koden som står på min burk är Subaru Z2C Lila
Edit: haha min 500:onde post
Jaa, vi har lämnat in dem på lackning nu så dem kommer troligen denna vecka, eller nästa! Tack!
okej fan vad awesome ! det är luungan !
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
det blev riiktigt bra carro ! mycket finare än mina kåpor i alla fall ^^
Wow va fet den blev Tycker inte gallret blir så snyggt, kör utan!
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Tycker att du ska sänka framgaffeln eller sätta dit stänkskärmen. Skulle vara fint att höja bakdämpen också och byta ut tankskyddet mot något mindre original.
Timpis skrev:Tycker att du ska sänka framgaffeln eller sätta dit stänkskärmen. Skulle vara fint att höja bakdämpen också och byta ut tankskyddet mot något mindre original.
Ska höja bakdämparen men måste skaffa ett sidostöd först, min moppe är skit låg där bak så det ser ganska fult ut. Speciellt om man sitter två. Och jag vill ju inte ha den där rankkåpan där, men det är ju den enda som finns om man ska kunna sjutsa så..