bensinskalle skrev:Medwurst skrev:15/53 är det ens möjligt att varva ut? Och ja på moppenet så finns det moppar som gör över 120 men det är extrema hypers.
jo, men herr henry har suttit o sagt att de inte går att trimma en moppe över 120, så han har jävligt fel. Så du har hjälpt till att motbevisa vad han sagt ^^, så nu kan vi ju börja undra om han har fel i de andra också xD
Antingen lider du av svår dyslexi, är analfabet eller idiot, jag gissar på alla 3.
jag har inte påstått att en hyper inte kan göra 120, jag har påstått att en ORIGINAL AIRSAL inte gör några 115 blås som du säger idiot.
Grabben med effekt som gick i 100, firra bild och jag tror på dig ( såg att du hade 15/53, då kan det vara möjligt men mycket svårt att tro att du får upp den i det påp plan raksträcka med bara Gianelli ).
Det är inte HELT omöjligt att få upp en 50cc motor med ett BRA avstämt rör uppemot farter till 100, men för det krävs det mycket kunskaper inom inställning samt utväxling och att du, bensinkalle, skulle ha något sådant, det är ungefär lika troligt som att tomten finns.