Pulliboy skrev:
ne, den e inte seg... den vill bara inte åka fort .. men om man "förfinar" den, skulle den gå fint..
och vad menar du med ordet förfinarA?
haha, med det menar jag förbättra/trimma
Lycka till säger jag då :D
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Japp nu när motorn är klar så är det slut spurten kvar!!
LUGNARAAAJ
Japp nu när motorn är klar så är det slut spurten kvar!!
Och sen blir det till att tukta sönder den och sälja haha..
haha det kanske det blir, vem vet
LUGNARAAAJ
Persson skrev:finns inget att göra på min 125 så ja gör i ordning min 80
Okej gött när kommer det då?
LUGNARAAAJ
Tack gustaf jag kommer brumma sönder ditt gård med denna^^
LUGNARAAAJ
Persson skrev:finns inget att göra på min 125 så ja gör i ordning min 80
Okej gött när kommer det då?
jadu , har den nya ramen hemma just nu , väntar bara på att få hem kawan från en polare (bor 3 meter från en crossbana)
Fyfan vad gött då gäller det att du har godkända skydd och sånt så du får köra
LUGNARAAAJ
jadu , har den nya ramen hemma just nu , väntar bara på att få hem kawan från en polare (bor 3 meter från en crossbana)
Fyfan vad gött då gäller det att du har godkända skydd och sånt så du får köra
de e lugnt , hans pappa äger banan och han har alla skyd man kan behöva
det enda som har hindrat mig att göra ett projekt hitils är mina föräldrar , gillar inte att ja kör något som är växlat så ja får göra allt bakom ryggen på de
vadå får du inte köra på något fordon som är växlat? eller jag fattar inte ?
LUGNARAAAJ
KoNG skrev:vadå får du inte köra på något fordon som är växlat? eller jag fattar inte ?
de tycker att man leker me fordon som är växlade, på de sättet får ja inte köra cross bla. tur har man ett eget garage och en ¨extra¨ familj som ser till att ja får hålla på me de ja vill
KoNG skrev:vadå får du inte köra på något fordon som är växlat? eller jag fattar inte ?
de tycker att man leker me fordon som är växlade, på de sättet får ja inte köra cross bla. tur har man ett eget garage och en ¨extra¨ familj som ser till att ja får hålla på me de ja vill
Gött det
LUGNARAAAJ
perre92 skrev:Tråkig da nu igen men aja de få man ta! längtar till dekalkittet ska på! när blir de tror du?
Haha ska beställa ett litet dekalkit i början, inget dyrt, kanske bara dekaler till bakvingen/stänk, gaffel, svingen, och kanske lite små dekaler, och så ska jag försöka fixa något nummer till sidokpårna ;D
LUGNARAAAJ
perre92 skrev:Tråkig da nu igen men aja de få man ta! längtar till dekalkittet ska på! när blir de tror du?
Haha ska beställa ett litet dekalkit i början, inget dyrt, kanske bara dekaler till bakvingen/stänk, gaffel, svingen, och kanske lite små dekaler, och så ska jag försöka fixa något nummer till sidokpårna ;D
KoNG skrev:
Okej typ alla crossar är likvärdiga det är mest en smaksak vad man vill ha. Men jag tycker själv att du ska börja på en 125cc, så man lär sig hantera lite starkare motorer, 250cc är som monster!
jaa, 250 är riktiga mördare jag skulle la hälst ha en 125:a men pappa är ju galen i fart så det kanske blir en 250 för lite extra drag jag har kört det mesta med motor och en 250 är ju jävligt roliga
Okej, men om du vill ha fart så satsa på en 125 och försök trimma den ^^
okej, det ska jag nog göra om jag hittar nån till ett bra pris en del 250 är ju billigare så då kanske man köper en sådan ist får la se hur det blir
xps_boy skrev:
jaa, 250 är riktiga mördare jag skulle la hälst ha en 125:a men pappa är ju galen i fart så det kanske blir en 250 för lite extra drag jag har kört det mesta med motor och en 250 är ju jävligt roliga
Okej, men om du vill ha fart så satsa på en 125 och försök trimma den ^^
okej, det ska jag nog göra om jag hittar nån till ett bra pris en del 250 är ju billigare så då kanske man köper en sådan ist får la se hur det blir
Okej men det låter bra hur som helst
LUGNARAAAJ
Tack Får la hoppas att den blir klar i helgen och det bli bra väder, så kanske jag kan köra lite^^ Adrian du får komma över
LUGNARAAAJ