Själv kör jag ZX-R Carbon (Som ZX Handmade, på min, den går som en klocka, multivarre, kevlarrem 4.5 vikter och hårda kopplingsfjädrar samt något hårdare tryckfjäder, ifs har jag en aprilia med insprutning, men den får gasres och jag har orginalcyllen så jag skulle fixat en multivarre ist för rör samt kanska lite lite tyngre vikter så får du mer i fart, och lite hårdare kopplingsfjädrar, (förgasaren får du fixa oxå)HanssonCH skrev:Tack för svar !Born2Ride skrev:Absolut!HanssonCH skrev: okej så ni tycker jag ska slå till på s6:et ?
nej så mycket orkar jag inte även om den skulle gå snabbare men tror det blir ett s6 eftersom jag får det för 400 krVeilSide1337 skrev:Själv kör jag ZX-R Carbon (Som ZX Handmade, på min, den går som en klocka, multivarre, kevlarrem 4.5 vikter och hårda kopplingsfjädrar samt något hårdare tryckfjäder, ifs har jag en aprilia med insprutning, men den får gasres och jag har orginalcyllen så jag skulle fixat en multivarre ist för rör samt kanska lite lite tyngre vikter så får du mer i fart, och lite hårdare kopplingsfjädrar, (förgasaren får du fixa oxå)HanssonCH skrev:Tack för svar !Born2Ride skrev: Absolut!<3
gasres med zx? classicVeilSide1337 skrev:Själv kör jag ZX-R Carbon (Som ZX Handmade, på min, den går som en klocka, multivarre, kevlarrem 4.5 vikter och hårda kopplingsfjädrar samt något hårdare tryckfjäder, ifs har jag en aprilia med insprutning, men den får gasres och jag har orginalcyllen så jag skulle fixat en multivarre ist för rör samt kanska lite lite tyngre vikter så får du mer i fart, och lite hårdare kopplingsfjädrar, (förgasaren får du fixa oxå)HanssonCH skrev:Tack för svar !Born2Ride skrev: Absolut!<3
Tja igen !HanssonCH skrev:nej så mycket orkar jag inte även om den skulle gå snabbare men tror det blir ett s6 eftersom jag får det för 400 krVeilSide1337 skrev:Själv kör jag ZX-R Carbon (Som ZX Handmade, på min, den går som en klocka, multivarre, kevlarrem 4.5 vikter och hårda kopplingsfjädrar samt något hårdare tryckfjäder, ifs har jag en aprilia med insprutning, men den får gasres och jag har orginalcyllen så jag skulle fixat en multivarre ist för rör samt kanska lite lite tyngre vikter så får du mer i fart, och lite hårdare kopplingsfjädrar, (förgasaren får du fixa oxå)HanssonCH skrev: Tack för svar !<3
Då räcker det med något billigt, t.ex Stage 6 pro replica osvVivaadam skrev:Hej
Jag har en vivacity som jag vill ha ett nytt rör på...
Den ska väl ungefär gå 65+
Då räcker det med något billigt, t.ex Stage 6 pro replica osvVivaadam skrev:Hej
Den ska väl ungefär gå 65+
Stage6 pro replica, yasuni z om du kör med org cylindern...FuckYouImAFreezer skrev:Någon som vet vilket rör som passar bäst till vivacity?Har kollat på ett LeoVince ZX men jag är lite osäker:)
ett leovince sitter fint på vivaFuckYouImAFreezer skrev:Någon som vet vilket rör som passar bäst till vivacity?Har kollat på ett LeoVince ZX men jag är lite osäker:)
ktm_danielsson skrev:Då räcker det med något billigt, t.ex Stage 6 pro replica osvVivaadam skrev:Hej
Den ska väl ungefär gå 65+[/quote
med ett stage6 gör den ca 75:) det är ett riktigt bra rör
den kommer ju gå bra mycket snabbare med det röret också..?Erydian skrev:sha!
http://www.twostroke.se/product.asp?product=7615
Tänkte köra min Yamaha aerox 04 med ett fett acc!
vad tror ni om Hebo-Preformance rör?
är det bra?
vad mer kan jag göra för att får bra acc utan att den trimmas i hastighet osv?
med andra ord, det är accet jag vill ha!![]()
tack på förhand!
Stage6 enligt mig låter sjukt götttwooky skrev:Tja! ska köpa Effektrör till min cpi oliver. cpi motor(minarelli kopia)
Vill veta vilket av dessa rör som låter bäst och om de är hög/låg varviga:
Metrakit handmade
Technigas next r
Stage 6 pro REPLICA
Vill inte ha ett svar som "köp ett begangnat ZX ist" utan vill veta mer om DESSA rör
PoWeRKinG skrev:men med enbart ZX så hade jag 88 i munstycke. det är 86 org och då gjorde den 42.
men med 17,5 och munstycke 100 så märker man till 100% när 100 munstycket slår in för då blir det stor ökning![]()