va hos en tjej igår o firade midsommar med några vänner o det e så att jag gillar den tjejen ganska mkt, o enligt mina vänner så gillar hon mig också och hon vet att jag gillar henne, så jag vill bara fråga er vad ska jag göra? e lite noob på sånt
^Nilsson^ skrev:va hos en tjej igår o firade midsommar med några vänner o det e så att jag gillar den tjejen ganska mkt, o enligt mina vänner så gillar hon mig också och hon vet att jag gillar henne, så jag vill bara fråga er vad ska jag göra? e lite noob på sånt
säg till henne vad du känner för henne så lär du få ett svar tillbaka
^Nilsson^ skrev:va hos en tjej igår o firade midsommar med några vänner o det e så att jag gillar den tjejen ganska mkt, o enligt mina vänner så gillar hon mig också och hon vet att jag gillar henne, så jag vill bara fråga er vad ska jag göra? e lite noob på sånt
säg till henne vad du känner för henne så lär du få ett svar tillbaka
nja, beror på om du har känt henne länge eller inte!
om du inte känt henne så länge kan du ju alltid fixa hennes nummer och fråga om ni ska göra nått nån gång, då "säger" du ju det automatiskt att du gillar henne
haha vad ni än gör, bli inte tillsammans med erat ex bästa vän och eran polares gamla ragg, jäääääääääääävlar vad problem man får=D har dock löst sig typ med de flesta förutom med en av min bästa förra polare, han har inte pratat med mig på snart 2 månader:) dock höll han ändå bara på å playa henne i nästan ett år, höll på med andra och sånt samtidigt så de är väl inget annat än rätt att jag tog henne:D
Tjena allihopa:) Jag har ett ganska svårt problem här^^ Det började med att en av mina kompisar stod och snackade med en skiiiiiit snygg tjej i skolan. så jag gick fram o började snacka me kompisen, o sen började hon prata o fnissa o fråga va ja hette bla,bla,bla.... Så för mig var det kärlek vid första ögonkastet,men varje gång ja snackade me henne var ja värsta blyg, så fick ja hennes mobil nr o msn så vi började snacka ganska mycket. Så tillslut så sa jag hur jag kände och att jag gillade henne jäääääätte mycket. Hade ju träffat henne massor av gånger i skolan,men tills alldeles nyss var första gången jag verkligen hängde me henne irl(kommer till det). Sen när jag berättade hur jag kände sa hon typ att det aldrig kunde bli något mellan oss, att det hade bara varit jobbit för henne för ja va jätte schyst o så bla,bla,bla... Så det tog typ flera veckor för mig o komma över henne för hade gillat henne i typ nästan ett år. Så vi pratade inte me varann på typ 4-5 månader. Men nu ganska nyss så började hon prata med mig ganska mycket som att allt var som vanligt igen. Och för inte så länge sedan så smöga ja ut me henne kl halv 1 till halv 4 på natten och stack ner till stranden med mopeden o låg där och bara pratade lyssnade på musik o kolla på stjärnorna typ. Men hon har typ en kille på G men varje gång jag är med henne verkar det som hon vart intresserad hela tiden men typ inte vågat säga va hon tycker, va ska jag göra!?Mvh
vet att detta är off topic men snälla hjälp! en kompis vill att ja ska hjälpa han byta framdrev!! hur byter man framdrev//gör kedjan lös?!??? någon som är online hjälp!