Stroxx skrev:Hej har Aerox 00 vart och vilket ( länka gärna ) munstyckset ska jag köpa?:))
Vilken förgasare har du? det beror på vilken storlek du ska ha. Stage6 5mm funkar till dellorto 12-19mm om jag inte minns fel.. stage6 6mm till 21 och uppåt.. men vilken förgasare kan va bra att veta..
Stroxx skrev:Hej har Aerox 00 vart och vilket ( länka gärna ) munstyckset ska jag köpa?:))
Vilken förgasare har du? det beror på vilken storlek du ska ha. Stage6 5mm funkar till dellorto 12-19mm om jag inte minns fel.. stage6 6mm till 21 och uppåt.. men vilken förgasare kan va bra att veta..
Fel! 12 -19 är 6mm som passar dellorto /stage6 säkert fler förgasare, 21 och uppåt är 5 mm
StuntRoxx Projektet! SÅLD! Beta Ark Projektet! SÅLD! Moppetiden är förbi för min del men tittar in då och då! Numera ägare till BMW 120D F20 M-Sport -15!
Klicka här för att komma till min biltråd!
Fel! 12 -19 är 6mm som passar dellorto /stage6 säkert fler förgasare, 21 och uppåt är 5 mm
jajaja, kanske hade fel ordning på dom aja.. like he said...
Den fanns på city gross en dag, så jag köpte en men dagen efter var dom slut och jag fråga och dom skulle köpa in men de gjorde dom aldrig, fett skumt..
//Jag har 7 intressen, sex och musik.
Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder!
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
om ni söker saker till skoter så fins nästan allt på ebay till et riktigt bra pris!
Tyskland brukar ha mycket billiga delar och inte allt för mycket i frakt
Ludvig123456789 skrev:om ni söker saker till skoter så fins nästan allt på ebay till et riktigt bra pris!
Tyskland brukar ha mycket billiga delar och inte allt för mycket i frakt
En kompis köpte kåpor där till aerox var hela 2000:- billigare där om man jämförde med TS.
Ludvig123456789 skrev:om ni söker saker till skoter så fins nästan allt på ebay till et riktigt bra pris!
Tyskland brukar ha mycket billiga delar och inte allt för mycket i frakt :)
En kompis köpte kåpor där till aerox var hela 2000:- billigare där om man jämförde med TS.
Jag vet sjukt billigt, köpte fotplattor där för halva priset ;)