Tacksam För svar!GileraIce04 skrev:Hur snabbt kommer min gilera ice gå med dragen plugg, ingen v-ring och 4 varvs kopplingsfjädrar? och ett sådant här luftfilter: http://twostroke.se/product.asp?product=7459

Tacksam För svar!GileraIce04 skrev:Hur snabbt kommer min gilera ice gå med dragen plugg, ingen v-ring och 4 varvs kopplingsfjädrar? och ett sådant här luftfilter: http://twostroke.se/product.asp?product=7459
Så du menar att om jag tar bort förgasaren skulle den setupen funka ?VeilSide1337 skrev:Hehe, jadu till och börja med kanske du inte ska ha insprutningscylle till en förgasare moppe? eller kanske snarare inte ha en förgasare till en insprutningsmoppe?annars låter det bra, har du insprutning är den cylindern perfekt, är det förgasare så får du ta nån annan 70 cylinder som inte är injection
Hahadannefy skrev:Så du menar att om jag tar bort förgasaren skulle den setupen funka ?VeilSide1337 skrev:Hehe, jadu till och börja med kanske du inte ska ha insprutningscylle till en förgasare moppe? eller kanske snarare inte ha en förgasare till en insprutningsmoppe?annars låter det bra, har du insprutning är den cylindern perfekt, är det förgasare så får du ta nån annan 70 cylinder som inte är injection
Aa tack nu förstod jag !Born2Ride skrev:Hahadannefy skrev:Så du menar att om jag tar bort förgasaren skulle den setupen funka ?VeilSide1337 skrev:Hehe, jadu till och börja med kanske du inte ska ha insprutningscylle till en förgasare moppe? eller kanske snarare inte ha en förgasare till en insprutningsmoppe?annars låter det bra, har du insprutning är den cylindern perfekt, är det förgasare så får du ta nån annan 70 cylinder som inte är injection
Nej har du direktinsprutning ska du ha den cylindern, men har du förgasare ska du ha en annan eftersom direktinsprut har inte förgasare.
Ta pluggen, vikter, kopplingsfjädrar.. blindtarmen i avgasröretqweasd skrev:Hebo - Variator Next Generation
Dragen v-ring
ge gärna tips på vad ja mer kan göra/köpa gärna inte köpa 70cc o så.
vad ska ja ha för kopplingsfjädrar då?GileraIce04 skrev:Ta pluggen, vikter, kopplingsfjädrar.. blindtarmen i avgasröretqweasd skrev:Hebo - Variator Next Generation
Dragen v-ring
skorstenen I luftfiltret, Mässing strypningen i förgasaren..
gör inte felet som jag gjorde... jag tog racing med en gång och sen så när man gasade så stog den bara stilla... så börja med expertqweasd skrev:vad ska ja ha för kopplingsfjädrar då?GileraIce04 skrev:Ta pluggen, vikter, kopplingsfjädrar.. blindtarmen i avgasröretqweasd skrev:Hebo - Variator Next Generation
Dragen v-ring
skorstenen I luftfiltret, Mässing strypningen i förgasaren..
75-80 ~Niklas95 skrev:Hej!
Jag undrar hur fort min Aerox kommer gå med denna setup
- Dragen V-ring
- Orginal cylinder
- Yasuni R
- Dellorto 17.5 mm förgasare
- Hebo next generation variator (4.1 grams vikter till)
Tacksam för svar
ärliga 80Niklas95 skrev:Hej!
Jag undrar hur fort min Aerox kommer gå med denna setup
- Dragen V-ring
- Orginal cylinder
- Yasuni R
- Dellorto 17.5 mm förgasare
- Hebo next generation variator (4.1 grams vikter till)
Tacksam för svar
drar du v-ringen så kommer den göra 65-70 ärliga...Mrmako skrev:har en aerox
ostrypt leovince rör + andra vikter + fjädrar., den gör nu ca 60-65.
om ja skulle dra v ringen nu , vad skulle den toppa då ??