http://p.twimg.com/Ax89lcZCIAEwM7g.jpg:large

derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
[/spoiler]PK skrev:ja va fan väger man 95 och är 180 så är man antingen coleman-tränad eller överviktigdifaren skrev:Att sova för länge är inte jääätte bra, men visst en stabil sömn är bra.DiNozzan skrev: Trött är man alltid det kan man inte komma ifrån, men du kan ju ta såna koffein tabletter. (vet inte vad dom heter) Jag sover kanske 10-12h på helgerna men inte fan räcker det.
Lägg in en viss tid så blir det som en daglig rutin efter 2-3 veckor. Som jag, varje tisdag kl 18:00 ska jag vara på gymmet, och varje fredag efter skolan så går jag till gymmet.
Mat osv kan inte jag svara på. För jag äter förlite, så jag ska äta allt.
Jag skulle säga bulka, du måste ju ha lite muskler innan du ska deffaJag har en kompis som är typ 180 han började inte deffa förens han vägde runt 95kg.
Sedan att han vägde 95kg och var 180 lång är inget man ska sträva efter, det är bara överdrivet.
Nu till motivationen PK:
Har du ingen person.. som du så gärna skulle vilja kunna gå förbi på stranden och liksom bara äga.
Det har ja kan ja säga dig.. dem är på gymmet 24/7 enligt deras facebook och kör.. där ligger lite av min motivation för jag säger aldrig att jag är på gymmet offentligt på facebook och liknande, utan jag vill komma på sommaren och aatt alla ska se med egna ögon hur hårt jag jobbat istället för att FB-uppdaterat hela tiden!
Tänk dig, sommarkroppen, brudarna och hur stark man blir på vägen!inget av dem är att föredra
jo, det är ju det.. men att man lätt tänker "jag skiter i att träna idag" för att man inte orkar helt enkelt...
hahahahahahahaaaahahahaahahaahahaahahaahahahahahahahahah fan du är så jävla granna heajävel sadana kaa får trycka ner min gigantiska pillevipp asså jävlar va den reste sig jävla heajävel fan assaoPK skrev:SåBjuder lite på mig själv...
här är lite bilder i skrivande stund. farsan fyller år idag så har blivit en hel del mat och kakor idag. men tycker som sagt att min magsäck är stor?
hur jag ser ut avslappnad i skrivande stund. 183 ca 88kg med byxor...
spände mig liite för att få med en bild när jag är lite spänd..
vill få bort det så det blir tight-fit pkär det bara för morsan att läsa igenom kolozzeums defftråd och laga därefter och ligga på kaloriunderskott. inte räkna allt för noga men äta mindre samt få i mig mycket protein och träna 4 dagar/vecka?
Wtf?Axel skrev: hahahahahahahaaaahahahaahahaahahaahahaahahahahahahahahah fan du är så jävla granna heajävel sadana kaa får trycka ner min gigantiska pillevipp asså jävlar va den reste sig jävla heajävel fan assao
Va ute!PK skrev:Lite hjälp igen då..
Jag har ingen ork och motviation.. jag är alltid trött även fast jag sover 7-8 timmar och kommer knappt upp ur sängen och orkar verkligen inte med hela dagen...
vad kör ni på för att få fram träningsmotivationen och hålla er pigga med det?
vart hittar ni bra recept och kostkunskap ifrån? vill ha något snabbt och kort som morsan kan läsa och följa..
och det värsta. jag vet inte om jag ska bulka eller deffa.. jag går och grubblar på det varje dag i stort sett...
kan ladda upp lite pörrbilder sen så ni kan få en inblick i fettmängden
derbiofc skrev: Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Fatzy skrev:Någon som kan svra på varför jag är grövre på vänster sida (t.ex Arm och bröstmuskel) gentemot höger sida? Jag är inte speciellt grov någonstans..
Armarna borde ju inte vara så svårt att jämna ut, borde gå med typ hantlar. Men bröstmusklerna (det är inte så stor skillnad, inte ens säkert att folk tänker på det) borde ju vara lite svårare, men det borde ju också gå med hantlar? Typ bänkpress fast med hantlar?
Stör mig inte så mycket på det (även fast det kan låta som det), tycker mest att det är ganska konstigt då jag är högerhänt osv..
Är det någon mer här som har så?:)
DEA!! skrev:Måste ju orka röra sig
Men jag har bestämt mig för att från den 1:a mars ska jag börja köra fettminskning. Jag vill inte tappa en massa muskler!
Har aldrig riktat in mig på detta, så kan inte så mycket om det! Vill veta träningssätt, mat osv. Men som sagt inte helt banta, utan bränna fett! Hit me
DEA!! skrev:DEA!! skrev:Måste ju orka röra sig
Men jag har bestämt mig för att från den 1:a mars ska jag börja köra fettminskning. Jag vill inte tappa en massa muskler!
Har aldrig riktat in mig på detta, så kan inte så mycket om det! Vill veta träningssätt, mat osv. Men som sagt inte helt banta, utan bränna fett! Hit me
Om han ligger på underskott kommer ju musklerna drabbas med, bättre att köra längre pass med lägre tempo för att förbränna fettlagrenPK skrev:iom att du tränat mycket innan så är det nog lätt att bli slimmad för dig dea!
bara att äta mindre och ha ca 500-1000 kaloriunderskott och träna på som vanligt
jag skulle helt enkelt laddat ner en app som håller koll på kalorierna hyffsat åt digdu ska äta mindre måltider ca 6 gånger/dag helst. du får räkna ut ditt bmi och ligga på underskott.
ladda ner någon app som kollar träningskallorier. hård styrketräning som vanligt samt gå till jobbet eller liknande.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881
läs den! jävla bra tråd!
förövrigt så var det en OTROLIG skillnad på mitt gamla pulver och det nya. skitgott och löser sig hur lätt som helstchokladsmak.
haha!Tuta skrev:Mamma kom in i rummet när jag tittade på PK's sexy bilder... Bytte flik till mormorsporr, var enklare att förklara
difaren skrev:På vilket sätt?Demuz skrev:en i min klass har kört MMA i snart 2 år och han har förändrats som fan!
På en tur? Lycka till jävligt flitigtDemuz skrev:nu jävlar! 5mil ska det springas. kommer inte ens tänka tanken på att gå hem innan jag är klar![]()
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
5 mil är lite overkill vet du ?^^Börniee skrev:På en tur? Lycka till jävligt flitigtDemuz skrev:nu jävlar! 5mil ska det springas. kommer inte ens tänka tanken på att gå hem innan jag är klar![]()
Haha santdavid96 skrev:5 mil är lite overkill vet du ?^^Börniee skrev:På en tur? Lycka till jävligt flitigtDemuz skrev:nu jävlar! 5mil ska det springas. kommer inte ens tänka tanken på att gå hem innan jag är klar![]()
kör två mil elr något, jag skulle aldrig ha tanke äns att dra över 2 mil som träningspass du kommer ju säcka ihop längs vägen :O
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.