JAg har en Senda 06, En Senda 05, en SMT 03, En KX125 07, EN 525exc 06 och en 450ssx 06.
( Ni kan få bilder på alla om ni inte tror mig )
HAHA HENRY nu får du skärpa dig, de ända vi tycker när du rabblar upp dina så kallade "fordon" är att vi tycker att du är ett j*vla rikemansbarn som inte förtjärnar sakerna du pekar på!
Sluta vara sån bortskämd snubbe som tror att vi blir avensjuka när du har massa "feta" saker...
Är det inte dax å bli en man?
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
jag har en Gilera SMT 2004 och ska trimma den lite.
rör: Malossi MHR replica supermoto
cylinder: Orginal cylinder 50cc
förgasare: 19mm dellorto
drev: Vet jag inte riktigt, 13/52 vill att den ska göra 80-85 och gasa upp den om det inte är för mkt begärt?
JAg har en Senda 06, En Senda 05, en SMT 03, En KX125 07, EN 525exc 06 och en 450ssx 06.
( Ni kan få bilder på alla om ni inte tror mig )
HAHA HENRY nu får du skärpa dig, de ända vi tycker när du rabblar upp dina så kallade "fordon" är att vi tycker att du är ett j*vla rikemansbarn som inte förtjärnar sakerna du pekar på!
Sluta vara sån bortskämd snubbe som tror att vi blir avensjuka när du har massa "feta" saker...
Är det inte dax å bli en man?
haha i pannbenet på dig själv.
Kolla när jag postade det där inlägget ditt.......
hej jag har ett gianelli enduro 2t.. och jag har kollat opå det och bilden på ett MHR replica Supermoto och jag ser jävlat ingen skillnad alls förutom ljuddämparen... kanske mallossi köper in av gianelli eller tvärt om? och ni som bara sitter och kollar på bilderna kan se skillnaden pågrund av att giannelli röret finns det flera olika bilder på... tex olika på twostroke,duells och på riktigt...
Rieju MrX racing -05 <3
polaris pro x2 600 -04 <3
kawasaki jetski 300 -89<3
VP skrev:hej jag har ett gianelli enduro 2t.. och jag har kollat opå det och bilden på ett MHR replica Supermoto och jag ser jävlat ingen skillnad alls förutom ljuddämparen... kanske mallossi köper in av gianelli eller tvärt om? och ni som bara sitter och kollar på bilderna kan se skillnaden pågrund av att giannelli röret finns det flera olika bilder på... tex olika på twostroke,duells och på riktigt...
VP skrev:hej jag har ett gianelli enduro 2t.. och jag har kollat opå det och bilden på ett MHR replica Supermoto och jag ser jävlat ingen skillnad alls förutom ljuddämparen... kanske mallossi köper in av gianelli eller tvärt om? och ni som bara sitter och kollar på bilderna kan se skillnaden pågrund av att giannelli röret finns det flera olika bilder på... tex olika på twostroke,duells och på riktigt...
okej.. men jag ska köpa en mk sp cylinder snart och då undrar jag om det är nån som har "mallarna" (måtten) till ett sp rör ... jag tänkte prova göra ett...
Rieju MrX racing -05 <3
polaris pro x2 600 -04 <3
kawasaki jetski 300 -89<3
VP skrev:okej.. men jag ska köpa en mk sp cylinder snart och då undrar jag om det är nån som har "mallarna" (måtten) till ett sp rör ... jag tänkte prova göra ett...