draken skrev:tjooo. är en kille på 16 år och måste få bort ölmagen å kärlekshandtagen... tuttarna och armarna är jag biff tycker brudarna. men magen läre jag träna mer och gå ner i vikt... har 2pack nu typ. visserligen tycker brudarna det är skapligt snyggt men jag måste få bort fettet! är smal å biff på överkroppen men nedre delen av kaggen är en fettklump. tips på hur ja ska få bort fettet? jag tränar hockey 4ggr i veckan men ska troligen börja gymma en timme innan tränigen. ska till sommaren sluta med hockeyn å börja gymma riktigt då. men ett tränings upplägg hade varit bra!
vafan du har väl ingen ölmage om du har ett synligt "2-pack"
ska jag lägga upp en bild på min mage så ska du få se på kagge
draken skrev:tjooo. är en kille på 16 år och måste få bort ölmagen å kärlekshandtagen... tuttarna och armarna är jag biff tycker brudarna. men magen läre jag träna mer och gå ner i vikt... har 2pack nu typ. visserligen tycker brudarna det är skapligt snyggt men jag måste få bort fettet! är smal å biff på överkroppen men nedre delen av kaggen är en fettklump. tips på hur ja ska få bort fettet? jag tränar hockey 4ggr i veckan men ska troligen börja gymma en timme innan tränigen. ska till sommaren sluta med hockeyn å börja gymma riktigt då. men ett tränings upplägg hade varit bra!
på övre delen utav kröppen har jag 2pack :* nedre delen vid kärlekshandtagen är har jag en kagge... lägger du upp bild gör jag det!
Derbi_pöjk skrev:
gilerahjärnan skrev:om polisen kommer så säger du fuck aina o drar ifrån.
så kommer snuten och säger fuck you och drar in körkortstillståndet....
på övre delen utav kröppen har jag 2pack :* nedre delen vid kärlekshandtagen är har jag en kagge... lägger du upp bild gör jag det!
nej jag vågar inte men om du vill bli av med fett så motionera mycket så som att springa och cykla. har funkat bra för mig iaf
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Fyller år på torsdag och morsan undrade vad jag önskade mig, så jag la i 4kg whey 80 choklad och en shaker i kundvagnen. Lånade morsans dator imorse och då gick jag in på gymgrosisten och såg då att kundvagnen var tom. Antingen har sakerna försvunnit, eller så kommer de fram under torsdagen:)
derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Fatzy skrev:Fyller år på torsdag och morsan undrade vad jag önskade mig, så jag la i 4kg whey 80 choklad och en shaker i kundvagnen. Lånade morsans dator imorse och då gick jag in på gymgrosisten och såg då att kundvagnen var tom. Antingen har sakerna försvunnit, eller så kommer de fram under torsdagen:)
Dem har antagligen försvunnit... för man måste registrera sig och massa skit för att beställa där!
Fatzy skrev:Fyller år på torsdag och morsan undrade vad jag önskade mig, så jag la i 4kg whey 80 choklad och en shaker i kundvagnen. Lånade morsans dator imorse och då gick jag in på gymgrosisten och såg då att kundvagnen var tom. Antingen har sakerna försvunnit, eller så kommer de fram under torsdagen:)
Dem har antagligen försvunnit... för man måste registrera sig och massa skit för att beställa där!
derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
derbiofc skrev:
för den PWOn dricker du ju verkligen under träning... Nästan alla PWO dricker du innan.
Sen om du läser innehållet så kan du lika gärna dricka kaffe innan.. Kom igen..
derbiofc skrev:
Fatzy skrev:
1 x Anabolic ZMA, 120 kapslar – De viktiga mineralerna zink och magnesium
+ Vitamin B6!
1 x Vitamin D3, 120 kapslar - Viktig vitamin som är svår att få i sig via kosten!
1 x Magnesium 800, 100 kapslar - Mineralen magnesium i lättupptaglig form!
7 x Goodlife, 50 g - Marknadens godaste bar! Testvinnare i BODY Magazine!
Vad är bäst av detta?
Har funderat på Anabolic ZMA...
Jag har anabolic ZMA.. tar de just bara för att ja fick med det! Jag sover veterligen bättre känns det som.. är mer utvilad och morgonen!
Titta omdömena!
Fatzy skrev:
1 x Anabolic ZMA, 120 kapslar – De viktiga mineralerna zink och magnesium
+ Vitamin B6!
1 x Vitamin D3, 120 kapslar - Viktig vitamin som är svår att få i sig via kosten!
1 x Magnesium 800, 100 kapslar - Mineralen magnesium i lättupptaglig form!
7 x Goodlife, 50 g - Marknadens godaste bar! Testvinnare i BODY Magazine!
Vad är bäst av detta?
Har funderat på Anabolic ZMA...
Jag har anabolic ZMA.. tar de just bara för att ja fick med det! Jag sover veterligen bättre känns det som.. är mer utvilad och morgonen!
Titta omdömena!
Har tittat på omdömena, och det verkar ju positivt. Har även problem med att jag alltid är trött, kan ju vara så att de är en biverkning av min medicin..
Men DEA sa att de var ren skit (om jag inte blandar ihop olika saker)
derbiofc skrev:
Jag kände böttre sömn de första nätterna, sen slog det om och jag kunde inte sova alls. Sket som fan varje morgon! ! Kände ingen som helst skillnad heller. Men det där är ju från person till person, du får testa
Tjo ska nu köpa pwo och vet inte vilken jag ska ta..
vilken tycker ni jag ska ta och vilken är bäst?
vet ni även någon bra kan ni rekomendera den med..
tja, har nu köpt pwon f#cked up och tog den på träningen och blev bara trött och orka inte mycket alls, kändes precis som man inte ätit på typ 1 dag och hade inget blodsocker alls.. sämre än utan pwo.. kan de vara för jag var hungrig när jag tog de? för min kompis får bäst effekt när han tar den när han är hungrig.. fett besviken faktiskt..
derbeyy skrev:tja, har nu köpt pwon f#cked up och tog den på träningen och blev bara trött och orka inte mycket alls, kändes precis som man inte ätit på typ 1 dag och hade inget blodsocker alls.. sämre än utan pwo.. kan de vara för jag var hungrig när jag tog de? för min kompis får bäst effekt när han tar den när han är hungrig.. fett besviken faktiskt..
derbeyy skrev:Tjo ska nu köpa pwo och vet inte vilken jag ska ta..
vilken tycker ni jag ska ta och vilken är bäst?
vet ni även någon bra kan ni rekomendera den med..
Craze
Jack3d micro
F#cked up
No xplode
Tacksam för svar
Sen dom förbjöd den där skiten som fanns i riktiga Jack3d och anabolic beast bl.a. så är pwo's bara skräp (Fanns en anledning till att dom var dopingklassade på diverse tävlingar ) Drick en kopp kaffe/något annat med koffein och va glad
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten