jadå, det är högvarvrigt med d lär nog funka bra endåInWhite skrev:Ah, jag tänkte där med r röretMåste väl fungera bra till det .
org cylinder? yasuni z:)Jolly skrev:Funderar på vad jag ska köpa för rör, har en helt avstrypt Yamaha Jog RR just nu men ska köpa ngt rör. Vilket rekomenderar ni, och vilka vilkter (om man inte får med) ska jag ha samt vilka kopplingsfjädrar, länka gärna till cykelkraft för jag bor rätt nära där så jag kan handla där
yasuni r ger betydligt mer kräm.2stroke4ever skrev:org cylinder? yasuni z:)Jolly skrev:Funderar på vad jag ska köpa för rör, har en helt avstrypt Yamaha Jog RR just nu men ska köpa ngt rör. Vilket rekomenderar ni, och vilka vilkter (om man inte får med) ska jag ha samt vilka kopplingsfjädrar, länka gärna till cykelkraft för jag bor rätt nära där så jag kan handla där
Malossi MHR Replica2stroke4ever skrev:tjena..
behöver gärna ganska snabba svar då jag ska porta en cylinder imorn, killen som jag ska porta cylindern åt ska köpa ett malossi replica rör.
så det jag skulle vilja är hur högvarvigt/ lågvarvigt det är på ett ungefär?
tavk sååååå himla mktPontooz skrev:Malossi MHR Replica2stroke4ever skrev:tjena..
behöver gärna ganska snabba svar då jag ska porta en cylinder imorn, killen som jag ska porta cylindern åt ska köpa ett malossi replica rör.
så det jag skulle vilja är hur högvarvigt/ lågvarvigt det är på ett ungefär?
PS: 10.7
RPM: 7.925
Taget dirr från guider om effektrörsstatistik.
http://www.twostrokerider.se/guider/visa/106
Satsa hellre på zasuni R elr Zx om du ska stuntaseppeh skrev:Har en slider 08 o har dragit v-ringen o undrar om ett
http://www.twostroke.se/product.asp?product=14807
skulle va bra o ge bra effekt :p
hej jag skulle satsa pengarna på ett zx-rör det ger dig grymt axx men annas så är det ett bra rörp0n2s skrev:Tjena, tänkte bara fråga om jag skulle köpa ett sånt här rör; http://twostroke.se/product.asp?product=8770 " till min Peugeot Ludix Snake Furious*
Har ingen 70cc, men funkar det bra endå? Passar det osv. Kommer det gå skit? Kommer sätta på ett stage6 luftfilter, men nytt munstycke ofc. Men utan 70cc kommer det gå skit eller går det fortfarande bra?
Någon med erfarenhet eller vet eller haft samma setup?
Tackar på förhand!
ska du ha axx så ska du ha ett lågvarigt rörtoxicstone skrev:Setup:
Stage 6 70cc, billigaste tror jag
dellorto 17,5mm phbn
alla strypningar av
gianelli effektrör, tror är billigaste, säker på
vilket rör gör så den har bättre acc? den har redan sjukt bra acc, men täntke lite mer för stuntning? är det låg eller högvarv?
okej du tänker så ja om du har pengar till det är det väll bara prova annas så är det ju bara köpa en cylinder ocksåp0n2s skrev: Men har hört folk och tänkt lite, om du köper ett zx, man kanske inte blir nöjd. Och vill ha bättre/snabbare grejer? Kanske lika bra att slå till med ett värsting rör direkt istället? :p
enkelt att fixa ju, om du inte tar dem som kräver att du ändrar veven osv.p0n2s skrev:haha ja, tänkte satsa stort på ett rör. Men vet inte om jga har pengarna/orken att fixa en 70cc dock.. haha