Xpressen skrev:Oggee. Söta rara Oggee.
Du kom med hundra trådar för en vecka sen där du frågade allt möjligt, redan då visade du på brist på kunskap.
Nu kommer du och kallar folk som "gilerahjärnan" och "p4ck" för idioter och säger att de inte kan det här.
Lägg ner och sluta provocera, du har utan anledning vänt dig till personangrepp för att få din sak talad.
Och NEJ, luftfilter ger inte bättre kylning nånstans. Påverkar kylningen lika mycket som baklampan.
Spelar ingen roll om du har aluminium, gjutjärn eller titan, veven pallar inte hur mycket som helst.
Man ska vara både förlamad och döv om man inte märker när det varvar för mycket.
Bäst att Mod låser tråden då den till 75% består utav personangrepp och munhuggande.
Personangrepp? Vet du ens vad det är? Snälla visa vart jag har gjort ett personangrepp. Att kalla folk för idiot är inget personangrepp (FACEPALM)
Ja jag gjorde många trådar för att kolla runt och så och jag har lärt mig en hel del sann fakta, till skillnad från vad du kommer med. Det är lite komiskt att du inte har varit med från början, sen kommet du bara och slänger ur dig nåt som inte har betydelse.
Luftfilter har man om man inte vill få in massa skräp i motorn och det ökar liftflöder, så det är inte onödigt.
Anledningen till varför han inte ska köpa aluminium 80cc cylinder är för att de levererar allt för höga varv vad moppen klalar av och hans vev kommer ta stryk. Om du inte la märket till det så ville han ha 80ccoch tänkte inte byta originalveven, så då är gjutjärn inte ett så dumt val kanske?
Och NEJ det är onödigt att köpa en cylinder han inte kan varva fullt ut. Du tror inte han kommer glömma bort att tänka på varven och varva sönder veven eller? Om du köper en glass, köper du så du bara kan äta halva då eller sen slänger resten?