Om jag får säga vad jag tycker: Sm däck på för att ge en cleanare look (Om du nu inte vill ha crossdäck som jag vet många vill ha) och kanske lacka i bromsoken till en ny röd färg och självklart om du vill, bort med spegeln!
Då blir betan ännu finare! :')
TheFlyingFin skrev:Den är jätteefin nu =D Lacken är mäktig, även om jag själv kommer köra på mattsvart silkyta istället =)
Tack! Dock så är lacken rätt så repig och tappat lite färg här och där, men det ska lackas så småningom. Den ser bra ut från långt håll iallafall
Riktigt fin beta du har!
Om jag får säga vad jag tycker: Sm däck på för att ge en cleanare look (Om du nu inte vill ha crossdäck som jag vet många vill ha) och kanske lacka i bromsoken till en ny röd färg och självklart om du vill, bort med spegeln!
Då blir betan ännu finare! :')
Tack! Om jag får tag på ett par sm däck för bra pris så åker dom nog på, bromsoken ska lackas svarta eller silver. Backspegeln får sitta kvar då jag tycker det är skönt att köra med
Blir lite jobbigt att kolla igenom alla spoilers om man inte följer projektet så föreslår att du lägger typ alla gamla updates i spoiler så har du bara typ de senaste 3-4 utan spoiler. Gratis på 15års dagen förresten!
k-skåpet skrev:Blir lite jobbigt att kolla igenom alla spoilers om man inte följer projektet så föreslår att du lägger typ alla gamla updates i spoiler så har du bara typ de senaste 3-4 utan spoiler. Gratis på 15års dagen förresten!
david96 skrev:nu när du tagit körkortet kan du komma och hämta plattan! får se om jag kan komma till dig annars i helgen och lämnar den om jag ändå är ute och kör
Ja de kan jag göra
Tack! Nej jag vill helst inte lägga ner tid på fälgarna som jag har nu då jag ska köpa nya med sm däck, har ändå tillräckligt o fixa med compacten, traktorn och Betan
tips är att du inte lägger nya updates i spoilers, blir jobbigare att kolla igen om då, samt samla ihop övriga till en spoiler där det står ¨gammla updates¨etc, lättare att läsa igenom projektet helt enkelt då det börjar bli långt
atralla finns det endel här som e intresserade av (inte jag men andra) så lägg du upp det
Feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.
Persson97 skrev:tips är att du inte lägger nya updates i spoilers, blir jobbigare att kolla igen om då, samt samla ihop övriga till en spoiler där det står ¨gammla updates¨etc, lättare att läsa igenom projektet helt enkelt då det börjar bli långt
atralla finns det endel här som e intresserade av (inte jag men andra) så lägg du upp det
Törnan skrev:man tappar fan orken att hålla på när det inte går som det ska :/ Har börjat med mitt projekt igen lite smått får se om den blir klar till sommaren
Men bra att du börjar igen!
Tack! Ja de e sant. Men kul att du drar igång ditt projekt igen
Speedway skrev:Snyggt, men hoppas att du lackar motorn i delar ! Blir lite tattigt annars
Tack, fast jag tror inte att det blir det om man rengör noga innan, varför tror du det skulle bli de? Jag tror Xerove lackade hela sin motor i ett när han lackade den i silver
Ser mycket bättre ut, för annars lackar du ju kopplingarmen,alla skruvar, alla packningar som sticker ut lite M.M och det ser oftast inte så bra ut enligt mig !
Utför motorrenoveringar, cylinderbyte, kolvbyte M.M!
Kontakta mig på Pm eller på eliasj19@hotmail.com
Speedway skrev:Ser mycket bättre ut, för annars lackar du ju kopplingarmen,alla skruvar, alla packningar som sticker ut lite M.M och det ser oftast inte så bra ut enligt mig !
Självklart kommer jag göra detta seriöst och ta bort/maskera alla skruvar och andra smådelar som t.ex kopplingsarmen så att det ser riktigt bra ut!