haha fan va kul men dumtMKRider skrev:jag har som tur var inte blivit jagad men därimot min polare. i vår komun (väldigt liten) så är dom inte så hårda med moppar, iaf inte stannar dem men min polare är dom alltid efter.
han har kört ifrån dem 5 ggr. efter 3:e gången fick han lacka om den i och med att även i byn så gjorde dem u-sväng och körde efteHr han med serenerna. men nu har han inte blivit jagad på några veckor.
PS. han har en drac som går i 96 med gps, (snabbast i komunen) och han kör inte nådigt kan jag lova. för ngn vecka sedan var han inne på snutstationen och spann upp deras gräs, och det sprang ut en jävel från stationen, så drog vi (jag stod utanför med roxen)
haha dampDracPojken skrev:Det finns fan inte en enda chans att snuten använder sig av helikopter för att jaga en ynka moppedist. Lägg ner bara istället för att hålla på o fjolla, fan va trött jag blir! Du ljuger så du nästan tror dig själv, har du kollat på terminator eller någon annan actionfilm dom senaste 24 h som har påverkat dig så mkt, det verkar nästan som det!
jag tror att det kostar jävli** mkt att få upp hekopter tror inte det skulle vara värt för snuten eftersom han skulle för som högst 5k i böterGrodaeN3 skrev:det tror ju faktiskt jag ..lule skrev:tror inte riktigt att de skulle sätta in en helikopter bara för en moppe
haha mmmmeggi skrev:jag tror att det kostar jävli** mkt att få upp hekopter tror inte det skulle vara värt för snuten eftersom han skulle för som högst 5k i böterGrodaeN3 skrev:det tror ju faktiskt jag ..lule skrev:tror inte riktigt att de skulle sätta in en helikopter bara för en moppe
asså dom gör så här dom testar mopederna bara och är den trimmad så tar dom av allt och ger tillbax vad jag vet. ibland brukar polisen vara tidiga och se när alla kör dit med sinna mopeder då har dom bevishenric92 skrev:asså jqag fattar inte...när dom gör typ razzia på skolor å så...dom kan ju itne fälla en för ngt för dom har ju inte sett en köra moppen? klart det e är obvious att man itne rullat moppen ti skolan men endå asså...? va händer
HAHAHAHA, MYTOMAN!Kasto skrev:Får væll førsøka berætta lite kortfatt som sagt så tog ja en svæng førbi polistationen å då kom en snut efter då tænkte ja no problem tar bara grusvægen bakom ica och dom kør efter mej dær sen så hade ja dom efter mej ett tag på grusvægen ganska æckligt faktiskt men sen kørde ja in i en skog o væntade en kvart och då hør ja nått så inne helvete de va en polishelikoter som åkte runt vid skogen då tænkte ja lika bra å dra stack dærifrån o så tænkte ja kanske inga poliser hemma hos mej så ja kørde ja førbi dær och då kmr de 2 civiler och blockerar ingången till vægen dær ja bor å så børjar dom att jaga mej kanske en halvtimma lr nått sånt på vægarna sen så kmr ju polisbilar och helikoptern och civilarna och då nær ja kør ser ja cykelsnutarna stælla sej mitt på vægen och så fin som man ær råkar ja køra på den ena ja støp inte som tur va men repor på framskærmen sen så fortsatte jag in på en lekpark då hade ja kørt førbi alla då tænkte ja att ja stæller ner mopeden och går hem till en kompis och nær jag gick hem till kompisen så kmr dom och tar mej på førhør men dom hade inga bevis på att de va jag eftersom ja inte satt på mopeden .Dom slæppte mej efter en timmas førhør sen efter två dagar hæmtade jag mopeden o stack hem..
Förra året när det var razzia på min skola hade dom ståt och filmat dagen innan i ett klass rum ovanför moppeparkeringenhenric92 skrev:asså jqag fattar inte...när dom gör typ razzia på skolor å så...dom kan ju itne fälla en för ngt för dom har ju inte sett en köra moppen? klart det e är obvious att man itne rullat moppen ti skolan men endå asså...? va händer
dom går runt/cyklar runt omkring i byn vid skolan redan förre skolan börjar sen kring lunch när exakt alla med moped kommit även dom som börja senare osv sen slår dom tillhenric92 skrev:asså jqag fattar inte...när dom gör typ razzia på skolor å så...dom kan ju itne fälla en för ngt för dom har ju inte sett en köra moppen? klart det e är obvious att man itne rullat moppen ti skolan men endå asså...? va händer
Är man så dum att man kör utan hjälm, över 100km/h mitt i stan mot rött ljus så förtjänar man att bli av med trimmet. Såna som du borde inte köra moppeg-ounze skrev:Inget körkort på en EU-Riskokare.. 14 år.. Smygkör ;D Polisen efter mig..
Den riskokaren går INGE vidare =) Slutade med att ja ALDRIG bromsade utan pressa den i alla kurvor.. 50 km/h rakt igenom en "Shell parkering" där de va fullt me folk.. Polisen efter.. Inget blålyse dock.. Men helt klart va dom efter mig!.. Tappade dom när de blev en J***GT gropig gräs åker! =)
Sen så minns jag att ja körde utan hjälm... körde en polare utan hjälm.. På min Gilera Runner 70cc.. mot rött.. över 100.. mitt i stan.. Stannade vid Shell.. Hade PRECIS fixat elstart så min kick va fuckad! Polisen kom me fullgas o ville stoppa mig.. Jag stod vid ingången till Shell.. Avstängd moppe.. Polisen kör in på Shell vid pumparna med blåljus o sirener.. TACK ELSTART PÅ 70cc <3 Körde därifrån fort som satan.. Dom frågade min polare vem jag va o allt..! =)
Dagen efter körde dom till den lilla lilla lilla byn jag bor i (max 500 pers i byn).. Ja kör mot stan.. Dom kör mot byn.. Moter dom halvvägs.. men dom kunde inte vända då ja hade minst 4 bilar tätt framför mig som bakom mig.. och dom också.. Men ja såg att dom bromsade och ville vända
Här sitter jag.. En kille me enormt mycket tur som precis fått tillbaka sin Gilera från Polisen och tänker bygga midrace av den (70cc sport nu)
Obs! Blir ni stoppade för trim.. Och tänker fortsätta trimma när ni får tillbaka moppen.. BESIKTIA INTE DEN! Ni vinner inget på de! Endast förlorar pengar på besiktien.. De blir endå samma straff om dom stoppar dig.. Du slipper dock "trim" bötern.. Du betalar endast oreggad MC.. Smart?
Trippelwoord!491gt skrev:dubbelwoord!Katten1 skrev:wooord!!Är man så dum att man kör utan hjälm, över 100km/h mitt i stan mot rött ljus så förtjänar man att bli av med trimmet. Såna som du borde inte köra moppe
Killingspree-woord!Derbi_senda93 skrev:Trippelwoord!491gt skrev:dubbelwoord!Katten1 skrev: wooord!!
Jag bytte moppe med en kompis i några dagar och han har giannelli och jag kör original, än så länge. Är det 30 så ligger man 30! Samma med 50! Man kan axxa hur snabbt man fan vill till hastighetsbegränsningen men stanna för fan där sen! Gissa varför alla hatar mopedister ?!
Folk som kör 100 på 30/50-väg borde inte vara nära mopeder!
Hahaha säger dom som inte har något att komma me! x)guth skrev:Killingspree-woord!Derbi_senda93 skrev:Trippelwoord!491gt skrev: dubbelwoord!
Jag bytte moppe med en kompis i några dagar och han har giannelli och jag kör original, än så länge. Är det 30 så ligger man 30! Samma med 50! Man kan axxa hur snabbt man fan vill till hastighetsbegränsningen men stanna för fan där sen! Gissa varför alla hatar mopedister ?!
ont; har endast blivit stoppad av civilare en gång annars har jag klarat mej fast ja körde omkr. 400 mil i sommar
Dude.. när ja pressar mina moppar så kanske jag gör de på vanliga gator.. Kanske gör de på 30 vägar.. Men när ja gör de så gör jag de på NATTEN när de inte finns folk ute så att man inte skapar olyckor.. Hur fan vet du hur korsningen ser ut i denna byhålan? Nej! Jag kör fort som satan o bryter lager.. men ja gör de me säkerhet och inte när ja vet att risken finns att de kan komma en 5 åring ut på vägen'Derbi_senda93 skrev:Trippelwoord!491gt skrev:dubbelwoord!Katten1 skrev: wooord!!