Det kommer nog bli bra!

TuZx skrev:aa tills man kör med detdavid96 skrev:all i say biltema värmetålig färg <3 håller i evigheter
demmuus95 skrev:ja vad ska man säga, dina guider håller hög klass som vanligt!
stenudden skrev:Blir ett roligt projekt att följa!!
Tack killar!ET.sm skrev:Helt galet!, Man förstår verkligen i dina guider!, tydliga och bra!, Som @Demmuus95 säger: Högklass!, inget snack om saken!
Gött! Ska bli kul att se hur en aerox ser ut i blocket. Tror aldrig jag har sett det på film eller i verkligheten. Kanske kan lära mig något om bögpluks motorer då...HasSse666 skrev:Imorgon blir det demontering av motorn!
Japp, 27x1 mm är det!Derbi_Guy skrev:
Tack!!
Det är samma storlek till Neos väll?
Hur vet man vilket nummer man har? postade mellan 20-40 i nummer, glömde dock kolla på youtube vilket nummer jag fick, o nu e de borta :/HasSse666 skrev:OK Vi kör KENO-dragningen ikväll 18/9 kl1855 i TV3
Första kulan som dras är vinnaren i lotteriet
Skulle det bli kula 69 eller 70 så blir det nästa kula osv
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
det är nog lungt, för jag vet heller inte vad jag har för nr men du får ju ett PM om du vinnerPiitus96 skrev:Hur vet man vilket nummer man har? postade mellan 20-40 i nummer, glömde dock kolla på youtube vilket nummer jag fick, o nu e de borta :/HasSse666 skrev:OK Vi kör KENO-dragningen ikväll 18/9 kl1855 i TV3
Första kulan som dras är vinnaren i lotteriet
Skulle det bli kula 69 eller 70 så blir det nästa kula osv