stunt 4 life skrev:är det så man stryper oljemängden nu för tin?MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning
Här på TSR så är logiken på topp…smTimpA skrev:Så att ha radion på i bilen är livsfarligt också då eller? Hahah
är på eran sidavicke xX SMT skrev:nope, har aldrig i hela mitt liv kännt att man skulle bli piggare av coca cola eller någon energy drick..Zer0x skrev:är det bara jag som inte får någon "energi" från energidricka?
absolut vodka! eller x2 platter ölVoxuzZ skrev:Fest i helgen! vill lyxa till det lite med tanke på att det nyss va löning, så vad ska man köra på? ge mig tips!
stunt 4 life skrev:är det så man stryper oljemängden nu för tin?MartinTSDI skrev:Kom bara på detta direkt från huvet. Gör va du vill med idén
Ta några tunn nålar och tryck dem igenom slangen. Kanske 3stycken bredvid varann. Blir som en strypning
White russian eller mögel skulle jag kunna tipsa om ifall du tänker dig drinkar.VoxuzZ skrev:Fest i helgen! vill lyxa till det lite med tanke på att det nyss va löning, så vad ska man köra på? ge mig tips!
http://www.google.se/imgres?imgurl=http ... Aw&dur=711DEA!! skrev:Vad är ett highball-glas?
DU har 24 öl o 0,5l vodka! Oroa dig inte för att vodkan tar slut! Shota den rent, då räcker 0.5l utan problem om du shotar 4or!NOName? skrev:fest i kväll, har en halv liter vodka och 24 öl, vad ska jag blanda vodkan med för att få något jävligt gott och så att det räcker längre? gillar det oblandat men blandar man det så räcker det längre
ska ut med kompisar och troligtvis över 100 andra, ölen räcker bra, hoppas vodkan räcker ocksåMrAndersson skrev:DU har 24 öl o 0,5l vodka! Oroa dig inte för att vodkan tar slut! Shota den rent, då räcker 0.5l utan problem om du shotar 4or!NOName? skrev:fest i kväll, har en halv liter vodka och 24 öl, vad ska jag blanda vodkan med för att få något jävligt gott och så att det räcker längre? gillar det oblandat men blandar man det så räcker det längre
O om du vill slö dricka så räcker 24 öl till de också!
För övrigt så går de blanda med juice, eller fanta exotic o smakar helt okej! Dock så är de väll inget cocktail party du är på?
Shota rent då för fan, mycket roligare!
Finns på coop extra vid hallenbergrondellen i skövde och antagligen på coop där du bor också.derbiofc skrev:Någon i Skaraborg som lyckats köpa Volt cola?? I så fall var?! Vet att det finns i Stockholmsområdet och jag måste smaka men jag vill givetvis inte åka så långt för läsk