somlow skrev:
Exakt, tex ifall man ska göra första intryck eller något men som sagt man ska inte döma en person efter kläder !
Nej självklart inte, men ofta säger kläderna väldigt mycket om en person
Det är också väldigt sant
Fast det kan vara lite svårt att avgöra på mig då för jag kör min vardagliga kläder efter väder+humör
Men för att få slut på ot så tänkte jag lägga in en klocka som jag tycker kan vara en viktig del på hur man klär sig, ( det är många tjejer som gillar när killar har accessoarer på sig)
Den här tycker jag är sjukt fräsch och stilren och inte för stor och inte för liten.
Jävligt snygg faktist, men Rolex är så förbannat dyra..
Jag lägger inte så mkt.. köper väldigt sällan kläder faktiskt
Halv guld rolex är inte billigt
Jag tycker klockor är kul också Jag är inte så rik så jag har inte köpt nån fin (kör på en sketen citizen, men den ser väll ok ut ). Har funderat på att köpa en Longines Hydroconquest.. man kan få dom för 5-6000 beggade men det finns annat jag hellre vill lägga pengarna på
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
montolaya skrev:Hur mycket pengar lägger ni på kläder egentligen?
I stort sett alla pengar jag har går åt till kläder, bensin och mat.
Mura skrev:@ktm du har väll redan minst 2 rolex klockor?
Tyvärr, inte än iaf
Tuta skrev:Jag lägger inte så mkt.. köper väldigt sällan kläder faktiskt
Halv guld rolex är inte billigt
Jag tycker klockor är kul också Jag är inte så rik så jag har inte köpt nån fin (kör på en sketen citizen, men den ser väll ok ut ). Har funderat på att köpa en Longines Hydroconquest.. man kan få dom för 5-6000 beggade men det finns annat jag hellre vill lägga pengarna på
Jo tycker också klockor är en schysst accessoar som verkligen lyfter utseendet på hela "looken" rejält, åtminstone om man använder rätt klocka till rätt kläder.
Mjo tycker också det finns lite roligare saker att lägga pengarna på än just klockor, även om vissa är förjävla snygga.
Edit: En bild på skorna jag har nu, Lyle & Scott, den färgen som är längst bort Jävligt sköna och lätta!
Jag hade sådanna där mörkblåa lyle&scott skor innan,gick sönder första veckan blev snabbt dassiga och inte riktigt i min smak. Dom bästa tygskorna man kan ha är Ralph lauren polo skor men har inte hittat dom i svergie än, Måste beställa ifrån Usa eller Kina då :/. Men nu bär jag på ett par hilfiger skor (Röda) helt okej till utseende och Kvalité!:)
Wilsonrunner skrev:Edit: En bild på skorna jag har nu, Lyle & Scott, den färgen som är längst bort Jävligt sköna och lätta!
Jag hade sådanna där mörkblåa lyle&scott skor innan,gick sönder första veckan blev snabbt dassiga och inte riktigt i min smak. Dom bästa tygskorna man kan ha är Ralph lauren polo skor men har inte hittat dom i svergie än, Måste beställa ifrån Usa eller Kina då :/. Men nu bär jag på ett par hilfiger skor (Röda) helt okej till utseende och Kvalité!:)
Fan va konsigt, har haft mina sen våren och det har inte hänt något med dom
Har du frågar ang. A-Traktor eller Epa-traktor? Fråga mig!
Wilsonrunner skrev:Edit: En bild på skorna jag har nu, Lyle & Scott, den färgen som är längst bort :) Jävligt sköna och lätta!
Jag hade sådanna där mörkblåa lyle&scott skor innan,gick sönder första veckan :P blev snabbt dassiga och inte riktigt i min smak. Dom bästa tygskorna man kan ha är Ralph lauren polo skor men har inte hittat dom i svergie än, Måste beställa ifrån Usa eller Kina då :/. Men nu bär jag på ett par hilfiger skor (Röda) helt okej till utseende och Kvalité!:)
har kört med dom blåa hela sommaren, jävligt sköna och ganska snygga imo
ktm_danielsson skrev:
Nej självklart inte, men ofta säger kläderna väldigt mycket om en person
Det är också väldigt sant
Fast det kan vara lite svårt att avgöra på mig då för jag kör min vardagliga kläder efter väder+humör
Men för att få slut på ot så tänkte jag lägga in en klocka som jag tycker kan vara en viktig del på hur man klär sig, ( det är många tjejer som gillar när killar har accessoarer på sig)
Den här tycker jag är sjukt fräsch och stilren och inte för stor och inte för liten.
Jävligt snygg faktist, men Rolex är så förbannat dyra..
Så sant, men har ni något tips på någon annan stilig klocka?
Har du frågar ang. A-Traktor eller Epa-traktor? Fråga mig!
Har svårt att bestämma mig.. tycker den här modellen var riktigt snygg och inte alltför dyr, finns i två färger och kan såklart inte välja vilken. Lutar nog lite mer åt de blåa just nu..
ktm_danielsson skrev:Har svårt att bestämma mig.. tycker den här modellen var riktigt snygg och inte alltför dyr, finns i två färger och kan såklart inte välja vilken. Lutar nog lite mer åt de blåa just nu..
*bild*
*bild*
najs inte riktigt min smak men jag tycker att beige är 7kt överskattad färg så jag skulle kört på dom blåa
Senast redigerad av PK den 29 september 2011, 17:51, redigerad totalt 1 gånger.
ktm_danielsson skrev:Har svårt att bestämma mig.. tycker den här modellen var riktigt snygg och inte alltför dyr, finns i två färger och kan såklart inte välja vilken. Lutar nog lite mer åt de blåa just nu..
*bild*
*bild*
najs inte riktigt min smak men jag tycker att beige är 7kt överskattad färg så jag skulle kört på dom blåa
Tycker också det är lite vanligt. Får hoppas dom har blåa i min storlek på scorett här på stan bara, annars får jag beställa
difaren skrev:det är snyggt som fan, men när de börjar bli slitet så äre inte lika snyggt längre
Nej speciellt inte biege då dom brukar bli typ svart-aktiga, ännu en anledning till att jag funderar på dom blåa. Ska dom försöka undvika att gå i högsnö osv med dom så dom ska nog inte slitas så mycket, inga moppeskor direkt!
difaren skrev:det är snyggt som fan, men när de börjar bli slitet så äre inte lika snyggt längre
Nej speciellt inte biege då dom brukar bli typ svart-aktiga, ännu en anledning till att jag funderar på dom blåa. Ska dom försöka undvika att gå i högsnö osv med dom så dom ska nog inte slitas så mycket, inga moppeskor direkt!
vafan undvika högsnö? har ni inte kul på vintrarna och leker som 5 åringar?:D:D:
vafan undvika högsnö? har ni inte kul på vintrarna och leker som 5 åringar?:D:D:
skulle säga blåa jävlit nice
haha vemfan leker inte i snön ? jag brukar ha snöbollskirg
skulle säga blåa jävlit nice
Har kul, jo, leker som femåringar, nej.
Sen har jag 4-5 par andra skor än dessa jag funderar på att köpa så skor går det ingen nöd på att blöta ner, men man måste ha rätt klädsel vid rätt tillfälle ibland
PoWeRKinG skrev:onödigt att köpa dyra skor om man inte kan använda dom
Onödigt att köpa dyra skor bara för att förstöra dom så snabbt som möjligt ?
Klart man leker som femåringar! Älska snöbollskrig och putta folk i snödrivor <3
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
jag kör på vanliga stilen... jeans någon snygg vanig t-shirt + en vanlig hood brukar det bli och en sådanihär klocka!
plus ett armband från fotbolls VM i sydrafrika
wille95 skrev:OT nurå
men i vinter är det ju moppekörning
spikdäck ftw
Spikdäck? Riktiga män kör med slutbörnade smdäck på vintern!
Är dock riktigt sugen på ett par crossfälgar + crossdäck med dubb till dtn i vintern så man kan leka lite i snön