haha allihopa vet ni varför jag höjer mycket och tidigt ? för att twostroke ändå ska få ett bra pris på grejerna. tror många gör som jag om ni kollar dom som höjer nu kommer ni inte se samma människor ikväll som tävlar om varan^^ så ni ska int va så giriga va glada om ni får det billigare än i affären i stället ^^
hmm detta står säkertt nån stans men jag frågar endå.
om man vinner kan man då få hem det man har köpt tillsammans med mer saker som man vill köpa på twostroke.se?
fransson93 skrev:hmm detta står säkertt nån stans men jag frågar endå.
om man vinner kan man då få hem det man har köpt tillsammans med mer saker som man vill köpa på twostroke.se?
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
hyosungsf50 skrev:alltså snälla folk höj inte så jä*la mycke i början ni kan börja höja vid kl 23 tiden om inte era mammor eller pappor har sakt till er att sova
hyosungsf50 skrev:alltså snälla folk höj inte så jä*la mycke i början ni kan börja höja vid kl 23 tiden om inte era mammor eller pappor har sakt till er att sova
sagt*
ASså bra jävla moppefuckus fattar ju ingeting man ska bara bjuda den sista minuten så kna man ju få det för 5kr lr något annars är det ju ingen ide att ha aktioner ! För då kännar man ju inget .. Fan man ska ju käna på aktioner inte bjuda samma pris som i butik! SÄGER BARA LÄR ER FÖR FAN SÅ KÄNAR MAN PENGAR!
sagt*
ASså bra jävla moppefuckus fattar ju ingeting man ska bara bjuda den sista minuten så kna man ju få det för 5kr lr något annars är det ju ingen ide att ha aktioner ! För då kännar man ju inget .. Fan man ska ju käna på aktioner inte bjuda samma pris som i butik! SÄGER BARA LÄR ER FÖR FAN SÅ KÄNAR MAN PENGAR!
Ossi är vaken somsagt. Han vill inte ha grejerna, han bjuder högt, och vet att någon annan kommer bjuda över. Men han gör det för att jävlas med andra. Blir så jävla irriterad.
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Men fan, du fattar väl också att han gör sådär för att jävlas? Han har bjudit på alla auktionerna förutom en tror jag, och alla buden han har lagt har varit högt över budet innan.
Vi kan inte banna en medlem för att han lägger ett högt bud - Däremot ifall han vinner en auktion och väljer att inte betala så kommer det få konsekvenser.
Mekanikern skrev:Vi kan inte banna en medlem för att han lägger ett högt bud - Däremot ifall han vinner en auktion och väljer att inte betala så kommer det få konsekvenser.
Okej, jo men det är väl klart att ni inte kan det. Tycker dock det är tråkigt att han ska förstöra för alla, han bjuder ett högt bud, sen bjuder han inte mera. Det betyder ju att han inte ens vill ha varan. Menmen.
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information