nu har jag så j'vla tråkigt att jag funderar på att ta insiativ och göra den här filmen då projektet verkar ha stannat av, vad tycker ni och i så fall skynda o släng upp bilder nu
obs jag kan bra köra Windows moviemaker och det blir inge j'vla fjortis dunk här kör man rock typ låtar som spelas på bandit
gilera04 skrev:nu har jag så j'vla tråkigt att jag funderar på att ta insiativ och göra den här filmen då projektet verkar ha stannat av, vad tycker ni och i så fall skynda o släng upp bilder nu
obs jag kan bra köra Windows moviemaker och det blir inge j'vla fjortis dunk här kör man rock typ låtar som spelas på bandit
ja om ni tycker att jag ska görat så säg till [/img]
Det förstör ju liksom spänningen? Varför är du så taggig på att den ska komma upp han kanske har bättre saker för sig idag än att hänga framför datorn när det varit typ 20+ Lugna dig lite den kommer nog snart.
ktm_danielsson skrev:Det förstör ju liksom spänningen? Varför är du så taggig på att den ska komma upp han kanske har bättre saker för sig idag än att hänga framför datorn när det varit typ 20+ Lugna dig lite den kommer nog snart.
den skulle kommit den 16:e stod det men skit it då
ktm_danielsson skrev:Det förstör ju liksom spänningen? Varför är du så taggig på att den ska komma upp han kanske har bättre saker för sig idag än att hänga framför datorn när det varit typ 20+ Lugna dig lite den kommer nog snart.
den skulle kommit den 16:e stod det men skit it då
gilera04 skrev:aja har ändå inte lust att lägga mer tid nu i onödan
det var dessutom efter uppskutningsdatumet och jag tänkte göra en tjänst... kul grej
Ja ja absolut det förstår jag, jag menade mer att eftersom TS åtminstone fått det att låta som han är ganska bra på det här tror jag dom flesta vill se filmen. Och ifall någon slänger ihop en innan blir det ju inte samma sak att se filmen om du hänger med?
F*N va follk har brottom det står ju i början att filmen skulle vara publicerad efter helgen och det är ju inte fult omöjligt att han har bättre saker för sig precis som ktm_danielsson sa så tare bara lugnt den kommer så småningom
den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge
DT50_Jonte skrev:F*N va follk har brottom det står ju i början att filmen skulle vara publicerad efter helgen och det är ju inte fult omöjligt att han har bättre saker för sig precis som ktm_danielsson sa så tare bara lugnt den kommer så småningom
den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge
ne bara alla mopapr kommer med så:D
Den som väntar på nått gott väntar alltid för LÄNGE!:D
Såg att det blev ett visst uppstånd i tråden angående filmen.
Det tog ett tag att samla ihop bilderna och fixa text till de som inte hade gjort det. Men den kommer ut antingen ikväll eller imorgon. Så ta inga förhastade slutsatser, jag står alltid vid mitt ord när det gäller
SickRazer skrev:Såg att det blev ett visst uppstånd i tråden angående filmen.
Det tog ett tag att samla ihop bilderna och fixa text till de som inte hade gjort det. Men den kommer ut antingen ikväll eller imorgon. Så ta inga förhastade slutsatser, jag står alltid vid mitt ord när det gäller
//SickRazer
härligt sjukt bra att det inte va nån annan som gjorde en film det hade bara förstört allt
//SickRazer
härligt sjukt bra att det inte va nån annan som gjorde en film det hade bara förstört allt
//SickRazer
Så det var inte ag som påminde dig älskling? <3
Jo, det gjorde du älskling. Men jag hade inte glömt det helt, bara inte tänkt på det just då. Sen när du sa det så kom jag på att det skulle vara klart nu efter helgen. Och det tog sin tid att sammanställa allting och göra ett trevligt litet intro
//SickRazer
Jo, det gjorde du älskling. Men jag hade inte glömt det helt, bara inte tänkt på det just då. Sen när du sa det så kom jag på att det skulle vara klart nu efter helgen. Och det tog sin tid att sammanställa allting och göra ett trevligt litet intro
jesper178 skrev: