Jag får min lila pearl på lördag så du kan ju kolla då hur den kommer se ut, det är en mellan lila som inte är för ljus och inte för mörk heller med en fin pearl yta på
Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
denna kmr nog bli skeej najs
men det bästa är juh att det är EN BRUD SOM GÖR JOBBET O.O ....
första här på tsr ????
om inte så får du en gratts bara för det ;O
Derbi Senda: Derbi racing development -03!!!
det är roligt att läsa när ni kommer med era ider ....samt roligare att se den rätta lösningen framför sig ^^
danielsson tack att du gillade det själv blev jag faktist skit nöjd
haha nämen hitta inget vitt och har inte en jävla aning hur man fixar in ett nude bar så gjorde ett försök och om du själv gör det bättre kan du ju slänga in en guide till mig så jag lär mig Brukar själv inte photoshoppa mopeder så det är inte min grejj men försöker lära mig och hade tråkit
Victorh skrev:danielsson tack att du gillade det själv blev jag faktist skit nöjd
haha nämen hitta inget vitt och har inte en jävla aning hur man fixar in ett nude bar så gjorde ett försök och om du själv gör det bättre kan du ju slänga in en guide till mig så jag lär mig Brukar själv inte photoshoppa mopeder så det är inte min grejj men försöker lära mig och hade tråkit
Är väl bara att ta från en annan moped och klistra in. Och jag sysslar inte med "mods" i photoshop utom redigering på vanliga bilder, HDR, skuggor, ljus osv
svantessonn skrev:riktigt grymt projekt!
nu vill vi bara se slutresultatet!
haha tack så mycket! ja allt som saknas för att jag ens ska kunna åka på den är lacken, och jag kan bara inte bestämma mig vilken färg jag ska ha! Sen är jag lite missnöjd med att jag valde ett vitt nudebar, vill ju ha krom. Vad tänkte jag med? haha. Kom med förslag på snygga metallicfärger, och koder om ni kan! Skulle bli jätte glad! )
Pontusandersson95 skrev:Du,
Jag har velat säga det här länge att du verkar va en grymm tjej jag menar vem vill inte ha en snygg motorintresserad tjej med humor.
Kul med tjejer som bygger moppe
Jag håller helt och hållet med dej!
Har med tänkt skriva det där ett tag, måste säga att jag är lite Avis på Kevin att jag själv inte hittat en brud som med är intresserad så
Alla man själv hittat har knappt vetat hur man startar känns det som -.-'
viiktor15 skrev:ha samma färg som somlow@tsr har, den lila färgen är sjukt snygg
okej, jaa jag vill ha den färgen jag med. har bara inte färgkoden!
Tack till er andra som gillar mitt projekt och jag har bara få saker kvar. Lackning och kanske lacka fälgarna vita