meanzick skrev:
hahaha asså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta just nu
hände en sjukt jävla cpig sak igår, men tror inte jag säger mer än så tyvärr (a)
haha, jaha, men jag tkr du får berätta =) nu blev jag ju nyfiken ;D
Ja eller hur, Berätta
TELL US!! =)
Behöver ni hjälp, eller bara vill snacka om moppar eller annat skoj, så är det bara att adda: Adde_pauli@hotmail.com =)
Precis vad jag inte vet......
börja med att tjejen sa att hon tvivla på om förhållandet skulle fungera å gjorde slut dagen efter ångra hon sig å ville ha tillbaka mig så vi blev tsm igen,
Och allt värka bra å så sen nu idag så har hon inte mobilen på så kan inte nå henne på det viset hon har tagit bort allt med att hon älskar mig på sin msn och sen stod de något med att "jag är med någon:)" tyckte de lät unnderligt skriver alltid vem hon är med annars när de gäller kompisar
Jag vet varken in eller ut, har ingen aning om vad jag ska göra
volvo_adde skrev:Precis vad jag inte vet......
börja med att tjejen sa att hon tvivla på om förhållandet skulle fungera å gjorde slut dagen efter ångra hon sig å ville ha tillbaka mig så vi blev tsm igen,
Och allt värka bra å så sen nu idag så har hon inte mobilen på så kan inte nå henne på det viset hon har tagit bort allt med att hon älskar mig på sin msn och sen stod de något med att "jag är med någon:)" tyckte de lät unnderligt skriver alltid vem hon är med annars när de gäller kompisar
prata med henne helt enkelt, säg som det är, vad du känner och allt sånt.
brukar hjälpa, brukar alltid bli bättre efter man bråkat lite med sin flickvän (a)
brukar hjälpa, brukar alltid bli bättre efter man bråkat lite med sin flickvän (a)
Gjorde det hela kvällen igår.....
Jag vet inte vad det är med henne idag
får ingen kontakt med henne
Gjorde det hela kvällen igår.....
Jag vet inte vad det är med henne idag
får ingen kontakt med henne
Meanzick is a expert
Jävligt jobbigt läge, om jag ska vara ärlig så har jag inget "korrekt" svar på det här. Finns olika vägar att gå.
1.Fortsätt försök få kontakt, Hör med hennes kompisar eller gå hem till hon (om du e desperat)
2. Var likadan tillbaka, ta bort allt från msn och sluta kontakta hon.
Var med kompisar och polera moppen lite istället ..
Finns olika vägar att gå som sagt och det är nog magkänslan du får gå efter.
polera moppen hahaha men jag hade frågat henne rakt ut om vad som pågår, säg gärna att du hört rykten "kan du hitta på lite sj" så brukar de bli fart på brudarna
jag dumpade min flickvän nyss och hon mår för jävligt, och då menar jag verkligen det, försöker få mig att få dåligt samvete nu istället.
vad fan ska jag göra ?
är hemma och är sjuk, kan inte åka till henne.
Hur ska jag få min brud glad igen, har varit arg nu i 2 dagar efter jag valde köra lite med polarna istället för vara med henne. dumt val nu med facit i hand.
sefio skrev:Hur ska jag få min brud glad igen, har varit arg nu i 2 dagar efter jag valde köra lite med polarna istället för vara med henne. dumt val nu med facit i hand.
överraska henne, gör ngt kul
bjud hem henne, köp lite godis och se på en romantisk film (:
Har träffat en tjej på internet och hon bor i samma stad som mig och jag tycker att hon är ashärlig! Men jag vill börja träffa henne på riktigt men vet inte vad man ska göra!? Hjälp någon ^^
crille93 skrev:Har träffat en tjej på internet och hon bor i samma stad som mig och jag tycker att hon är ashärlig! Men jag vill börja träffa henne på riktigt men vet inte vad man ska göra!? Hjälp någon ^^
Jag hade bjudit henne på bio eller något först. Andra gången frågat om hon ville kolla på film lite mer "mysigt"
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
crille93 skrev:Har träffat en tjej på internet och hon bor i samma stad som mig och jag tycker att hon är ashärlig! Men jag vill börja träffa henne på riktigt men vet inte vad man ska göra!? Hjälp någon ^^
fråga om hon vill hitta på något någon dag helt enkelt
min flickvän har åkt till chile i två månader idag, hur ska jag klara mig ? ;o