snälla snabba svar

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
dennis_RYZ
Elmoped
Kontakt:

snälla snabba svar

Inlägg av dennis_RYZ »

ungefär hur många storlkar ska man byta om man kör utan luftfilter men ska sätta dit öppet filter?? byta upp eller ner? tack för snabba svar! mvh Dennis
ryz till salu ! pm:a vid intresse
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres

Inlägg av riejumannen »

du ska byta upp dej ca 5-10 storlekar
Fuck you i'm from sweden
dennis_RYZ
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av dennis_RYZ »

riejumannen skrev:du ska byta upp dej ca 5-10 storlekar
men får den inte mindre luft om man sätter dit ett filter? jag har INGET ALLS nu
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

upp såklart :wink: mer luft=mer bensin :) jag bytte upp 10strl när jag körde me sportluftfilter. men det är olika :) testa dej fram :P

(råka dubbelposta, sorry :oops: )
Senast redigerad av Tomaz den 1 december 2008, 18:46, redigerad totalt 1 gånger.
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

dennis_RYZ skrev:
riejumannen skrev:du ska byta upp dej ca 5-10 storlekar
men får den inte mindre luft om man sätter dit ett filter? jag har INGET ALLS nu
jaha du ska sätta dit ett filter! okay men då får den mindre luft och då ska du ha mindre munstycke
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

bytte du när du tog bort filtret eller sitter original på ? å hur gick den utan ?
Tillhör mille!
dennis_RYZ
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av dennis_RYZ »

meanzick skrev:bytte du när du tog bort filtret eller sitter original på ? å hur gick den utan ?
jag har barikit 50cc, tk lacada underliggande och 19mm förgasare, 88 munstycke jag har en sån nylon strumpa istället för filter :S den blöddrar som fan men går bra om man är försiktig på gasen typ, blir det bättre om man sätter dit filter? vilketmunstycke då?
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

meanzick skrev:bytte du när du tog bort filtret eller sitter original på ? å hur gick den utan ?
de klart han måste ha bytt när han tog bort det :) annars får den FÖR LITE bensin. Jag körde också helt utan förut, moppen går väldigt bra och så men rekommenderar inte att köra utan, kommer in skit i förgasaren, och när det regnar kan man typ inte köra :?
MvH//DerbiSM
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

för litet munstycke skulle jag tro :roll:
Tillhör mille!
dennis_RYZ
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av dennis_RYZ »

DerbiSM skrev:
de klart han måste ha bytt när han tog bort det :) annars får den FÖR LITE bensin. Jag körde också helt utan förut, moppen går väldigt bra och så men rekommenderar inte att köra utan, kommer in skit i förgasaren, och när det regnar kan man typ inte köra :?
MvH//DerbiSM
där har aldrig varit ngt filter på den förgasaren... kommer den blöddra mindre med filter??
Låst