Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
jahafuck_rooster skrev:ni har missuppfattat frågan! Är 10000km medkörd för en piaggio typhoon. alltså börjar lager och remmar och annat sånt blivit slutkörda vid 10000km!!fattar ni nu?![]()
![]()
däremot lär ju remmen vara slut, om han alldrig bytt den. kolla även kolv, ylinder för de kan vara slitet där ocksåReijuMrx skrev:jahafuck_rooster skrev:ni har missuppfattat frågan! Är 10000km medkörd för en piaggio typhoon. alltså börjar lager och remmar och annat sånt blivit slutkörda vid 10000km!!fattar ni nu?![]()
![]()
![]()
du bör nog se över den, lager, motor, skruvar hur allt sitter åt och sådär.
har han tagit väl hand om den och servat regelbundet ska det inte vara probelm.
jag skall och kolla på den imårgon är det något som jag ska vara extra observant på??vadå kolla cylinder och kolv skall jag börja skruva upp den där och kolla om cylindern och kolven är sluuutdäremot lär ju remmen vara slut, om han alldrig bytt den. kolla även kolv, ylinder för de kan vara slitet där också Smile
konstigt..aldrgi sett sånmeanzick skrev:På auktionen stod de att de den passade gilera typhoon s å jag såg en på blocket å allt ?![]()
http://www.blocket.se/vi/18497170.htm?ca=16_s
nej den heter inte gilera typhoon utan gilera storm och har nog exakt samma grejer som en piaggio typhoon harReijuMrx skrev:finns de gilera typhoon ?meanzick skrev:Vad är skillnaden mellan piaggio typhoon och gilera typhoon ?![]()
aldrig hört ! xD