paintball

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
Användarens profilbild
harra93
Elmoped

paintball

Inlägg av harra93 »

Tjenare ska köpa lite paintball gräjjern och nu undra jag om ni kan tipsa lite på vad men ska köpa? 8) :oops:
fax110
Gasres

Re: paintball

Inlägg av fax110 »

harra93 skrev:Tjenare ska köpa lite paintball gräjjern och nu undra jag om ni kan tipsa lite på vad men ska köpa? 8) :oops:

först ska du se till att han nån annan som du kan spela mot annars är det helt värdelöst och bättre att satsa på luftgevär :S
sendix
Elmoped

Inlägg av sendix »

köp ett med dubbla co2 patroner och bra magg med en utgångshastighet på minst 200 m/s 8)
Användarens profilbild
harra93
Elmoped

Inlägg av harra93 »

fax110 skrev:
harra93 skrev:Tjenare ska köpa lite paintball gräjjern och nu undra jag om ni kan tipsa lite på vad men ska köpa? 8) :oops:

först ska du se till att han nån annan som du kan spela mot annars är det helt värdelöst och bättre att satsa på luftgevär :S
jag har en massa kompisar som spelar och jag har testat det och var jävligt roligt :wink: luftgevär har jag redan
Användarens profilbild
harra93
Elmoped

Inlägg av harra93 »

sendix skrev:köp ett med dubbla co2 patroner och bra magg med en utgångshastighet på minst 200 m/s 8)
Jag hoppas att du är på och köra lite dåå :lol:
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

sendix skrev:köp ett med dubbla co2 patroner och bra magg med en utgångshastighet på minst 200 m/s 8)
:shock:
Kul med paintball mot ett sådant höghastighetsvapen :lol:
Nyxorzz
sendix
Elmoped

Inlägg av sendix »

harra93 skrev:
Jag hoppas att du är på och köra lite dåå :lol:
lätt :wink:
Användarens profilbild
Franken
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av Franken »

jag tycker du ska köpa ett luftgevär istället :lol: mycket roligare o billigare
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Franken skrev:
jag tycker du ska köpa ett luftgevär istället :lol: mycket roligare o billigare

Men vem fan vill bli sjuten av de då :shock:
Bild
Användarens profilbild
harra93
Elmoped

Inlägg av harra93 »

ingen som vet nå nu inför jul? :D
Yamaha skramlar bra :D

Yamaha är bra när man ingenstans ska :D
luddemuregard
Kinaraket

Inlägg av luddemuregard »

Tycker du ska sattsa på en spider :D bara du köper med eltrigger så äre lungt :D. Det är sjukt kul att spela paintball . Har du kört reedbal?
Malossi hyper racing
Användarens profilbild
harra93
Elmoped

Inlägg av harra93 »

luddemuregard skrev:Tycker du ska sattsa på en spider :D bara du köper med eltrigger så äre lungt :D. Det är sjukt kul att spela paintball . Har du kört reedbal?
haha fattade inget av de du skrev :oops: men jag googlar nu ;) har inte kört nått har bara skjute på en tavla:P
Yamaha skramlar bra :D

Yamaha är bra när man ingenstans ska :D
luddemuregard
Kinaraket

harra93 skrev:
luddemuregard skrev:Tycker du ska sattsa på en spider :D bara du köper med eltrigger så äre lungt :D. Det är sjukt kul att spela paintball . Har du kört reedbal?
haha fattade inget av de du skrev :oops: men jag googlar nu ;) har inte kört nått har bara skjute på en tavla:P
Du frågade vilken markör du skulle köpa och då sa jag att jag tycker du ska köpa en spider :D Fast det finns många bra bara du köper en med eltrigger så är det bra för man orkar inte köra utan du kommer fatta vad jag menade när du kört paintball/ reball
Malossi hyper racing
luddemuregard
Kinaraket

Här had edu våran paintball/reball sida :D. Så kanske ni andra får sug till att testa sjukt kul så alla vet .

http://pp7h.se/index.php?r=01&title=Startsidan
Malossi hyper racing
Skriv svar