Två mods som är aktiva.ProTeam skrev:jag förstår inte varför det ska tillsättas någon ny ens, det lilla jobb som ska göras klarar väl 5 moderatorer + 2 admin av?
har varit lite aktiv på sistonde då jag inte kunnat loggat in :O datorn min kraschade och på reservburken hade jag bara ie och gick inte att logga in med det. så mer aktiv kommer jag bliReijuMrx skrev:bensinskalle - Trevligt och social snubbe som vet vad han snackar om. Kan sin sak (för det mesta)Varit aktiv medlem ett bra tag
chifen- Samma^^, men kan bli aktivare.
Fanmeanzick skrev:NEJ!Holma_ skrev:Får man nominera sig själv? Det gör jag iaf!! Någon mer som vill ha mig som "scooter-mod" ?
//Holma
hehe, men asså.
Bara jag som tycker rabxorzz hade passat bra ?
ajdå, va inte meningen att såra dejHolma_ skrev:Fanmeanzick skrev:NEJ!Holma_ skrev:Får man nominera sig själv? Det gör jag iaf!! Någon mer som vill ha mig som "scooter-mod" ?
//Holma
hehe, men asså.
Bara jag som tycker rabxorzz hade passat bra ?Nu är mitt liv förstört.
TaaackDracen skrev:Jag hade kunna tänka mig dig som scooter moderator, du kan mycket.Holma_ skrev:Får man nominera sig själv? Det gör jag iaf!! Någon mer som vill ha mig som "scooter-mod" ?
//Holma
Joo (a)Henry skrev:Holma_ skrev:Får man nominera sig själv? Det gör jag iaf!! Någon mer som vill ha mig som "scooter-mod" ?
//Holma
Du minns väll vad jag har sagt?
Jag har ögonen på dig.
veteranerna håller varandra om ryggenbensinskalle skrev:Tycker chifen pratar så varmt om mej så måste vara varm tillbaka![]()
Chifen kan skitmycke om motorer och är ganska aktiv och hjälpsam vad ja kan seOckså en uthållig medlem som funnits här på sidan ett bra tag
Han verkar vara ordningsam också och skulle nog passa finfint som moderator
Haha jappchifen skrev:veteranerna håller varandra om ryggenbensinskalle skrev:Tycker chifen pratar så varmt om mej så måste vara varm tillbaka![]()
Chifen kan skitmycke om motorer och är ganska aktiv och hjälpsam vad ja kan seOckså en uthållig medlem som funnits här på sidan ett bra tag
Han verkar vara ordningsam också och skulle nog passa finfint som moderator