Stage6 racing 70ccModdad skrev:Stage 6 Racing är värre
Har du full midrace setup med 24-28mm förgasare, c21 rör eller liknande osv lär du behöva byta tändning
Lite klenare setup på den behövs det ej
Gl3nn skrev:Stage6 racing 70ccModdad skrev:Stage 6 Racing är värre
Har du full midrace setup med 24-28mm förgasare, c21 rör eller liknande osv lär du behöva byta tändning
Lite klenare setup på den behövs det ej
Doppler s3r chrome effektrör
Doppler endurance 16000 vev
Malossimultivar
Stage6 koppling
Stage6 kopplingsklocka
v6 membran
Dellorto 21-28 ?
Måste ja byta tändsystem då? och vilken förgasare skall ja ha`?
finns guiderFrullen_91 skrev:Hur mäter man durationer på en cylinder?
Men jag fattar inte riktigt de programmet man använder, står på engelska å jag e värdelös på deKoNG skrev:finns guiderFrullen_91 skrev:Hur mäter man durationer på en cylinder?
koffepro skrev:undrar om polini sport 70cc är bra jag ska inte stunta bara åka för skoj
om inte vad rekommenderar ni ?
kallepalle skrev:polini sport. men vill du ha en äkta stunt setup så ska du ha polini corsa och doppler s3r mindst 19mm förgasare. men polini sport duger fint den också, fast rekomenderar att du byter rör till s3r också
Man kan klara sig utan att byta tändning vid köp utav den cylindern. Men det är inte helt omöjligt att den kan miss tända vid dom högre varven isf..Gl3nn skrev:Går man mycket på förlust om man inte byter tändning då man skaffar
Stage6 Racing 70cc (mid) ??
Kommer att funka med originaltändningenGl3nn skrev:Va tror ni me denhär setuppen o org tändning ifall de kommer smatra mycket:d
Cylinder: Stage 6 Racing 70cc
Avgasrör: Yasuni C16
Förgasare: Stage6 24mm PWK
Dedär borde ju va de viktigaste för tändningen